לעשות כושר מעולם לא היה אופנתי יותר

קוראים לזה אתליז'ר, לבוש ספורטיבי עדכני ואופנתי, שהפך לטרנד הכי לוהט מחוץ למכון הכושר. כך השתלטו הסניקרס והטייץ על עולם האופנה

צילום: instegram Deltaofficialבגדי הספורט יוצאים ממכון הכושר (צילום: Deltaofficial Instagram)

אם עד לפני מספר שנים להיראות בציבור עם בגדי ספורט וסניקרס היו פאדיחה אופנתית, הרי שהיום הם הבשורה החדשה של עולם האופנה. לא עוד עקבי סטליטו וסקיני ג'ינס, בתצוגות החורף של 2017 ראינו יותר ויותר מעצבים שלקחו את הטרנד הספורטיבי צעד אחד קדימה והפכו את מראה "אני בדרך למכון" לדבר הכי לוהט עכשיו. כמה לוהט? מגזין פורבס מדווח כי לפי מחקרים שנעשו בארצות הברית, מאז 2015 תעשיית אופנת הספורט רושמת עלייה של 16% ברווחים כל שנה, זאת לעומת 2% בלבד בתעשיית האופנה הכללית ולפי כל התחזיות הרווחים צפויים להכפיל את עצמם עד שנת 2020, לא פלא אם כן, שכל בית אופנה ומותג שמכבד את עצמו מתהדר גם בקולוקציה ספורטיבית. כך יכולתם לראות, אולי לראשונה בתולדות המותג, דוגמניות עם סניקרס בתצוגות של שאנל ודיור ולבוש המושפע מאופנת הספורט גם בתצוגות של ורסצ'ה. גם בארץ לא נותרנו בוואקום, בהתאם לאווירה הלא מחייבת של מדינתנו החמה, אימצנו במהרה את הטרנד הנוח והיום תמצאו ברשתות קולקציות ספורטיביות ברוח הטרנד.

צילום: Deltaofficial instagramגם בארץ: נינט לובשת deltafit קולקציית הספורט של דלתא (צילום: Deltaofficial Instagram)

גם דיוות מאמצות את הטייץ

הסלבריטאים בהוליווד כמובן, מתים על הטרנד הזה ולא עובר שבוע בלי תמונות פאפרצי של מיטב המפורסמים בבגדי הספורט שלהם, אפילו כשהם בכלל לא מתאמנים. הוסיפו לזה את הפופולריות העולה של תרבות ההיפ הופ ואפילו חזרתם של טרנדים מהניינטיז למדפים (מי אמר ד"ר מרטינס?) וקיבלתם טרנד שמומחי אופנה ומעצבים מובילים מודים שהוא כאן כדי להישאר.

gigihadid instagramהוליווד מאוהבת בטרנד הספורטיבי. בתמונה: ג'יג'י חדיד בעוד יום (צילום: Gigihadid Instagram)

אז מה מביאה איתה 2017?

Dior official instagramהוט קוטור וסניקרס, מתוך קולקציית אביב-קיץ 2017 של dior (צילום: Dior official Instagram)

בתצוגות האופנה לאביב קיץ הקרוב המשכנו לראות את ההשתלטות של בגדי הספורט על עולם האופנה, גם הקיץ ימשיכו לשלוט טרנד הבגדים הגדולים, הסניקרס גופיות ספורט ושלל אקססוריז שעד לא מזמן ראינו רק בחדרי הכושר. מכנסי הטייץ ממשיכים לככב והם עשויים מבדים אלסטיים, נעימים ורכים, ב-2017 נוחות היא שם המשחק ומה יותר נוח מבגדי היוגה שלך?

4 כללים לאתליז'רית המתחילה

ALEXANDER WANG INSTAGRAMקיילי ג'נר עם חליפת טרנינג של אלכנסדרוונג, מחלוצי הטרנד (צילום: ALEXANDER WANG Instagram)

1. אבזור עדין עושה את ההבדל

ההבדל בין מראה מכון כושר לבין לוק אופנתי שיכול להמשיך איתך לכל היום עוברת באבזור. אקססוריז עדינים כמו משקפי שמש, ג'קט עור או ג'ינס מעל גופיית יוגה או טי שירט מחטבת הם כל מה שצריך לקבל את הלוק הגרובי של טרנד האתליז'ר.

2. השקיעי בחכמה

כל סטייליסטית תגיד לך שמעט זה הרבה. כשהארון מאובזר בבגדים הנכונים והקלאסיים, השילובים הם הפאן האמיתי וגם בבגדי ספורט, חשוב להשקיע בבגדים איכותיים שיתאימו גם לשעת כושר וגם ליום שלם. בדי ספורט איכותיים מחליקים על העור, עשויים מחומרים נדיפים שלא תופסים ריחות לא נעימים, מתייבשים מהר, מאווררים וקלילים.

3. נא להתלבש בהתאם

להתלבש בנוחות זה כיף, ועם פרגון תעשיית האופנה זה גם יפה, אבל בואי, להגיע לישיבה הכי חשובה של החודש בטופ וטייץ זה עדיין טאבו. עיקרון החשיפה אומר – כל פעם חושפים איזור אחד. למשל טופ ספורטיבי ומעליו גופיית יוגה אוברסייז או טייץ קצרים עם טי שירט סגורה הם השילוב הראוי.

4. להרגיש בטוח ונוח

לא סתם אומרים שבגד לא עושה את ההופעה אלא מי שלובשת אותו. נוח לך? נעים לך ואת מרגישה שאת נראית כמו שבא לך? זה הסוד. בתור התחלה מומלץ להתחיל בלוקים טבעיים יותר וללכת על בטוח עם צבעי השחור-לבן- אפור ומשם להתקדם לצבעים בהירים יותר, שילובי צבעים והדפסים טרנדיים.

בקלות, בנוחות ועם המון סטייל אפשר לאמץ את הטרנד הכי מרענן של השנים האחרונות. למה אנחנו כל כך אוהבים להתלבש בבגדי הספורט שלנו? אולי כי הבנו שהדבר הכי חשוב בבגד הוא הנוחות שלנו או שאולי, גם אם אתן לא הספורטאיות הכי חרוצות בעולם תמיד כיף להיראות כאילו אנחנו בדרך לאימון. כך או כך בגדי ספורט מעולם לא היו לוהטים כל כך וזה בדיוק מה שהמלתחה שלך צריכה כדי להתחדש.