למצוא את הסגנון הייחודי שלך

4 נשים צעירות שלובשות בדרך כלל בגדים בסיסיים חסרי ייחוד, הרגישו שהן זקוקות לרענון במלתחה. הסטייליסטיות מבית הספר לסטיילינג בשנקר נרתמו למשימה ולהלן התוצאה

המכנה המשותף של הלקוחות שנבחרו על ידי הסטייליסטיות של בית הספר לסטיילינג בשנקר, הינו גילן הצעיר והרצון שלהן למצוא את קולן הייחודי. לאחר שבילו במסגרות כמו בית הספר התיכון והצבא שדרשו לבוש אחיד, הן הרגישו שהן זקוקות לרענון, ותעוזה שהתבטאה ברצון להתלבש בצבע. הסטייליסטיות כל אחת להבנתה את הסגנון והאישיות של הלקוחה יצרו שינויים שהם גם פרקטיים, נוחים וללא הוצאה כבדה.

סטייליסטית: ליטל בוזגלו

לקוחה: לין אוסדון

06_-_Lital_Buzagloהמהפך של לין. מימין: ז'קט: זארה, טופ: ברשקה, מכנסיים: זארה, מגפונים: אסוס, עגילים: H&M, תיק קלאץ':, אוסף פרטי.

לין בת 18, לפני גיוס. היא בעלת גוף סופר פרופורציונאלי ויכולה "להרשות" לעצמה ללבוש כמעט כל גזרה. בדרך כלל היא מתלבשת בלבוש בייסיק הכולל ג'ינס וטי שירט בצבעים שקטים כגון שחור ולבן. רציתי להלביש אותה קצת שונה ובסטייל עם ז'קט אוברסייז, טופ קטן ומכנסיים קצרים שמבצבצים ממתחת לז'קט הגדול. שילוב הצבעים הבולטים והמעניינים הכניסו צבע ושיק למלתחה שלה. ניסיתי להראות שגם בגילה הצעיר וגם במבנה גופה הצר היא יכולה "להחזיק" בגד בצורה מושלמת.

סטייליסטית: עדן אמנו

לקוחה: רותם בנבנישתי

13_-_Eden_Amanoהמהפך של רותם. מימין:  חליפה (מכנסיים וחולצה): זארה. תיק: ברשקה, נעליים: סטיב מאדן.

רותם בת 23, בעלת מבנה גוף X, עוסקת בתפירה וביבוא בגדים מחו"ל. רותם ביקשה את הייעוץ בגלל העיסוק שלה באופנה, היא רוצה להעיד על עיסוקה גם במראה החיצוני ולרענן את המלתחה באמצעות הוספת הדפסים וצבעים לארון שלה שמורכב בעיקר מבגדי בייסיק.

במהפך רציתי להראות לרותם שניתן ללבוש את בגדי הבייסיק – גופיה/ג'ינס ולהוסיף טוויסט קטן שישדרג את הלוק ויהפוך אותו לשיק. ניתן לראות את רותם לפני השינוי לבושה בגופיה בהירה. אותה גופיה נשארה גם בלוק המעודכן ששודרג בקלות ע"י הוספת פריטים צבעוניים, נעלי עקב ותיק.

סטייליסטית: רחל קנבסקי

לקוחה: ורה קנבסקי

08_-_Rachel_Kanevskyהמהפך של ורה. מימין: ג'ינס: TOPSHOP, גופיית בייסיק שחורה: H&M, שמלה: MANGO, תיק: Charles&Keith, נעליים: ALDO. 

ורה בת 17, סיימה תיכון, בדרך לגיוס וספורטאית בסגל האולימפי. בחרתי לעשות מהפך לאחותי הקטנה כי בתור נערה מתבגרת שסיימה בית ספר היא לובשת בעיקר צבעים כמו שחור, לבן ואפור והצבע הכי מטורף שלה זה ורוד בייבי או תכלת. עכשיו כשהיא יוצאת לדרך חדשה רצינו, היא ואני, להוסיף לה צבע וסטייל למלתחה, שתתאים לסטטוס החדש שלה ותתן לה מענה קל להתלבשות ביום יום שלה. הכנסתי נגיעות של צבע בשמלה ובתיק, ובנוסף רציתי להדגיש את הגובה שלה בעזרת ג'ינס צמוד בגזרה גבוהה ועקבים.

סטייליסטית : אנה אוחנה

לקוחה: סשה רודקובסקי

05_-_Anna_ohanaהמהפך של סשה. מימין: חולצה ומכנסיים: בוטיק אלכסנדרה –שושי גוזלן, תיק: אוסף פרטי, סניקרס: אדידס, שרשרת ועגילים: אוסף פרטי.

סשה בת 24 , עובדת במשרד יחסי ציבור. סשה מסתפקת בלבוש יום יומי של ג'ינס וגופיה בצבעים כהים ו"מפחדת" מצבעים באופן כללי. בקשתה למהפך נבעה מהרצון שלה להוסיף קצת צבע ועניין ללבוש שלה, במיוחד כשתחום עיסוקה דורש ייחודיות ותעוזה. היא רצתה לבטא את היכולות שלה גם באמצעות הנראות החיצונית. סשה מאוד אהבה את התוצאה הצבעונית הרגישה בנוח עם המראה החדש.

הנחיה: ורד הורן, צילום: אלעד קליג', איפור: ריקי אלבס, לירז סלומון, שיער: יעל פלד, מנהלת בית הספר לסטיילינג שנקר : מאיה יונה מילשטיין. אתר בית הספר לסטיילינג שנקר.