למה פריס ג'קסון ניסתה להתאבד?

בתו של אגדת הפופ, מייקל ג'קסון, ניסתה לשים קץ לחייה בעקבות התהודה השלילית שעורר סרט הדוקו "לעזוב את נוורלנד", שחשף את הצד האפל של הזמר שהואשם בפדופיליה. "לא היה ולא נברא" היא טוענת

סרט הדוקו "לעזוב את נוורלנד" השאיר צופים רבים המומים. זמר הפופ האגדי, מייקל ג'קסון, התגלה לנגד עיניהם כפדופיל שניצל את כוחו, פרסומו וכספו על מנת לפתות ילדים לתוך הארמון הסגור שלו. אמנם הסיפורים לא חדשים מהיום ובמשך שנים רבות הסתובבו שמועות ופרסומים על מה שהתחולל שם בחדרי חדרים אבל הסרט האחרון, שהיה מגובה בתמונות וסיפורים של קורבנות ובני משפחתם, טלטל צופים רבים. במי שלקחה את הסרט קשה במיוחד היא בתו, פריס ג'קסון.
אם להאמין לדיווחים, שאושרו על ידי המשטרה, ג'קסון אושפזה בבית החולים לאחר ניסיון התאבדות.  מהמשטרה דווח כי הם קיבלו קריאה להגיע לבית של ג'קסון בשבע וחצי לפנות בוקר, שם מצאו את היורשת היחידה של הזמר עם מפרקים חתוכים. היא פונתה לבית החולים, שם וידאו שמצבה יציב ושהיא מקבלת את הטיפול המתאים. מקורות מספרים כי הסיבה שהובילה את ג'קסון לעשות צעד דרסטי זה היא האפקט השלילי של הסרט. למרות הטענות שעלו מהסרט, ג'קסון הצעירה עמדה מאחורי חפותו של אביה והדפה את ההאשמות נגדו. יותר מכך, בעבר היא טענה ש"רצחו את אבא שלי". לטענת המקורות, ג'קסון ואחיה הרגישו שהסרט היה חד צדדי ולא נתן את התמונה המלאה ובכך עשה עוול למשפחה.

פריס ג'קסון צילום  Dia Dipasupil/Getty Images

השפעת סרט הדוקו הייתה עצומה: המוזיקה של ג'קסון הוחרמה במספר מקומות ושידורי הופעות חוזרות שלו בוטלו. כבר ב-2009, מותו של ג'קסון טלטל את הבת והשאיר אותה בסערת רגשות. היא ניסתה לשים קץ לחייה ב-2013 ובזמנו דיברה בפתיחות על המאבק שלה בדיכאון ועוררה מודעות רבה להתמודדות האישית דרך סרטונים שהעלתה. ג'קסון לא הסתירה את הקשיים שחוותה כנערה מתבגרת בצל הפרסום האדיר של אביה השנוי במחלוקת. מאחר והיא הייתה מאוד פתוחה עד הלום, היה תמוה שהכחישה בהתחלה את ניסיון ההתאבדות למרות שהמשטרה אישרה את הקריאה לביתה. נותר לקוות שהיא תתגבר על הקושי ותבין שאין לה מה לקחת אחריות על חייו של אביה.

מייקל ג'קסון צילום מתוך סרט הדוקו "לעזוב את נוורלנד"