לכבוד פורים: מתקנים ומסירים איפור

אם אתן מתאפרות בפורים כדאי שתדעו איך מכינים את הפנים לאיפור ואיך מסירים אותו ביעילות? מדריך

woman-makeup-remove

כשפורים, החג הכי שמח בשנה בפתח – אנחנו מתכוננים אליו עם תחפושות ובהתאם, עם איפור שישלים את התחפושת הנבחרת.  רגע לפני שמתחילים בחגיגות, פנינו לסתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח בקרליין, בכדי להבין איך הכי מומלץ להכין את הפנים לאיפור החג וכמובן איך כדאי להסיר אותו עם תום החגיגות.

לפני האיפור

"בכדי שהאיפור יתקבע היטב על העור וייראה הטוב ביותר, חשוב שעור הפנים יהיה נקי. לכן, תחילה יש לנקות את הפנים משאריות לכלוך ושומן שהצטברו לאורך היום על הפנים. את שלב הניקוי מומלץ לסיים עם מי פנים שמשלימים את פעולת הניקוי ומכווצים את הנקבוביות ויוצרים מראה נקי וקורן. לאחר מכן, יש להזין את העור בלחות המותאמת לסוג ומצב העור. בגלל שאיפור בפורים הוא 'כבד' ורובו מונח בעיקר באזור העיניים והשפתיים, מומלץ למרוח קרם עיניים עשיר באזורים אלה. בנוסף, אם מדובר במסיבה בשעות היום, חשוב מאוד להוסיף מקדם הגנה. לאחר שהקרמים נספגו לחלוטין, אפשר להתחיל להתאפר".

הסרת האיפור

"הסרת איפור, חשובה מאוד לשמירה על מראה עור בריא וקורן. על אחת כמה וכמה שמדובר בפורים, חג שידוע באיפור פנים אקסטרווגנטי ", אומרת סתוית ומעניקה טיפים מעולים לטיפול, איפור והסרת האיפור של פורים:

careline-remove-sec

לתיקון קליל של האיפור

אם את צריכה לתקן את האיפור בנגיעות קלות וממוקדות, מבלי להרוס את כל מה שהשקעת בו עד עכשיו, את יכולה להשתמש במגבונים להסרת איפור: אחזי את המגבון עם האצבע ו/או עם מקלון אוזניים ובנגיעות קלות וממוקדות, ניתן לתקן את האיפור.

לחלופין, את יכולה להשתמש במסיר איפור דו פאזי (שיש לו שתי שכבות) באופן הבא: לנער היטב את הבקבוק ולהספיג מקלון אוזניים בנוזל המעורבב, ובצורה נקודתית ניתן לנקות ולתקן איפור פנים, עיניים ושפתיים.

איפור פנים

"בפורים, אנו שמות קצת יותר ממייק אפ, פודרה וסומק. לעיתים תחפושות מושקעות דורשות איפור פנים מלא ובצבעים שונים בכדי ליצור דמויות מורכבות, מושקעות ומרשימות", מזכירה סתוית. "לכן, בבואנו להסיר את האיפור, חשוב להתחיל בחלב פנים. חלב הפנים יסיר את האיפור המאסיבי בעדינות וברכות, מבלי לתת תחושה לא נעימה של יובש או כיווץ בעור הפנים. רק לאחר שהסרנו את המאסה העיקרית של האיפור, כדאי לעבור לשלב נוסף של ניקוי עם מוצרים כמו סבון לפנים או מים מיסלריים. לסיום מומלץ ביותר לסיים את תהליך הניקוי עם מי פנים שמסירים את כל שאריות האיפור שנספגו בנקבוביות ומכווצות אותן חזרה למראה בריא ונקי".

careline-remove-2

איפור עיניים

לאיפור העיניים סתוית מקדישה סעיף מיוחד כיוון שהעיניים הן האזור הכי רגיש בפנים ויש להקדיש להן תשומת לב מיוחדת ולנקות את האזור בשיא העדינות. "כדאי להשתמש בתכשיר ייעודי להסרת איפור עיניים אותו יש להניח על פיסת צמר גפן", ממליצה סתוית, "את צמר הגפן יש להניח בעדינות מרבית על פנים עיגול העין (העיניים עצומות בשלב זה) למשך מספר שניות וכך המסקרה והאייליינר מתמוססים ביתר קלות. לאחר מכן, יש לחזור על הפעולה עד שהאיפור הוסר לחלוטין".

טיפ אחרון לסיום:

בסיום התהליך, הכי חשוב לתת לעור הפנים להירגע עם קרם לחות מזין שישיב את התחושה נעימה לרעננה לפנים.