לילות של פעם ראשונה

רק עכשיו אני שמה לב כמה העיניים שלה כחולות ועמוקות, שערה חום חלק שגולש על כתפיה הרזות. לא חשבתי שאמשך לבנות, אבל משהו בה מעיר לי תאים רדומים בגוף

שאטרסטוק

אני יוצאת בטריקת דלת, הראש שלי מתפוצץ, נמאס לי ממנו.

אני עוברת ברחובות המוארים בחמישי בערב, אנשים מטיילים ואני בוהה בזוגות שמחזיקים ידיים ועולה בי החשק להקיא.

אני נכנסת לפאב האפלולי, זה שאני פוקדת כבר חודשים רבים, כל פעם אחרי מריבה שמוציאה ממני את הכוחות ומרתיחה את דמי.

בוגדת, אני בוגדת?? אני מביטה במראה הקטנה שבשירותים, עיניי גדולות ונפוחות מהדמעות.

אני מוציאה מהתיק מעט איפור ומחזירה צבע לפניי ומסדרת את השיער הבלונדיני המתולתל שלי.

אני מתיישבת על הבר, מביטה בכל האנשים שיושבים על הכיסאות האדומים המרופדים.

״אולי באמת כדאי שאתן לו סיבה לקרוא לי בוגדת?״ מלמלתי בלחש, דמעה סוררת מתגלגלת במורד הלחי, עד שהיא מגיעה לשפתיי ואני טועמת את טעמה המלוח.

״מה בשבילך?״ הברמנית שואלת ומביטה לתוך עיניי, אני מחייכת אליה, כל פעם שאני פה גם היא פה ורק עכשיו אני שמה לב כמה העיניים שלה כחולות ועמוקות, שערה חום חלק שגולש על כתפיה הרזות, אף סולד ושפתיים מלאות משוחות באודם ורוד מנצנץ.

לא פעם היא התחילה איתי ואני תמיד חושבת כל פעם איך דבר יפה כמוה מעדיף בנות שעושות רק צרות.

״בלאק, כפול״ אני אומרת ונועצת את עיניי בתנועות העדינות שלה, איך היא מורידה את הבקבוק מלמעלה והחולצה שלה עולה ומראה את האגן הצנום שלה ואיך שהיא מוזגת ושמה בכוס שתי קוביות קרח.

היא מניחה מפית על הבר ואת הכוס עליה, אני מעבירה את אצבעותיי על הכוס ומשחקת בנוזל הענברי ואז שותה הכל בשלוק מהיר, מקבלת לתוכי את הצריבה והחום שמגיע אחר כך.

אני עוצמת את עיניי בחוזקה ומבקשת עוד אחד, ״עוד פעם בעיות עם הבעל?״ היא שואלת ונעלמת אני רק מהנהנת, יותר לעצמי.

אני שותה את הכוס השנייה במכה ולא מחכה. ״עוד״ אני מלמלת ומטיחה את הכוס

היא מנערת את ראשה ומחייכת ״מה יהיה איתך?״

״מה יהיה?״ אני שואלת,
״תעזבי אותו כבר״ היא קורצת.

אני מלקקת את שפתיי בהיסח דעת, ומחשבות סוררות חודרות למוחי. בנות…לא חשבתי אי פעם שאני אמשך לבנות, לא שאני נמשכת אבל משהו בה מזיז לי תאים רדומים בגוף, או שזה האלכוהול פלוס הנישואים הכושלים שלי.

הסלולרי שלי מתחיל לזמזם, אני מוציאה אותו מהתיק ובוהה בתמונה שלי ושלו מהחתונה – ״רועי בעלי האהוב״ כתוב ואני מעווה את פניי, ממש אהוב, אני זורקת אותו חזרה לתיק בדיוק כשהיא חוזרת ומגישה לי את הכוס, אני לוגמת ממנה לגימות קטנות הפעם, נותנת חופש לסחרחורות שתוקפות את ראשי לאט.

השעון מתקתק והשעות עוברות, מוחי עובר למימד אחר, הפאב מתחיל להתרוקן ואני מרגישה כמו בסרט רומנטי בליהוק גרוע.

אני משעינה את ראשי על הדלפק ועוצמת את עיניי.

לא שמתי לב שנרדמתי עד שיד מתחילה לגעת בי בעדינות, מנערת אותי.
״קומי״ קולה השקט מעורר את גופי, אני פוקחת עיניים ומביטה בה ובחיוך שלה שחושף שיניים לבנות. אני מרשה לעצמי, או שאלכוהול מרשה לי, ללכת אחריה, לתת לה להוביל אותי למקום שאני לא מכירה. בקושי אני מצליחה לעמוד על רגליי המתנדנדות, היא כורכת את זרועה סביבי וסוחבת אותי עד ליציאה, האוויר הקר מכה בפניי, ״הכל נראה כל כך מטושטש״ אני מצחקקת, מוציאה את הסלולרי ומביטה בהלם בכל השיחות שלא נענו, ממנו. הוא נשמט מיידי ומתרסק על הרצפה, היא מרימה אותו ועוצרת מונית.

״בואי שיכורה קטנה, בואי, מה הכתובת שלך?״ אני מספיקה לנשום, לא הביתה, אין מצב,

״לא, לא הביתה״ אני ממלמלת בפחד, אני יודעת שהוא עצבני יותר ממקודם בגלל העלמות שלי.

״אז לאן?״ היא שואלת והגבה המשורטטת שלה עולה מעט למעלה.

בלי לחשוב פעמיים אני מתקרבת אליה ״אלייך?״ אני ספק שואלת ספק אומרת. היא מעוותת את פניה ונראית חמודה אפילו יותר.

״את שיכורה, את סתם תתחרטי אחרי זה״ היא אומרת, אני מנענעת בראשי לפני שבאמת אתחרט ואני עולה על המונית, היא עולה אחרי בחיוך ומוסרת את הכתובת שלה לנהג שמביט בנו מוזר.

זמן קצר לאחר מכן אנחנו מגיעות לדירתה השקטה, היא מדליקה את האורות ומתיישבת על הספה במה שנראה כמו הסלון, מסמנת לי לשבת לידה, אני מתנדנדת ונופלת לידה.

היא מדליקה ג׳וינט ומעבירה לי, אני מביטה בו וחושבת לעצמי ׳למה לא?׳ אם כבר לילות של פעם ראשונה. אני שואפת את העשן המחניק לריאות ומנסה לא להשתעל, כמעט נחנקת אבל בכל זאת ממשיכה, לא לוקח זמן רב עד שהראש שלי מתמלא עננים רכים, כאילו אפשר לגעת בהם, אני מתמסרת להרגשה.

היא נצמדת אליי ומעבירה את אצבעותיה על השפתיים שלי שנפשקות כדי לשאוף אוויר בחדות. פניה מתקרבות אליי ושפתיה יורדות על שלי, רכות ונעימות תחושה מוזרה וטובה עוטפת אותי.

לשונה משחקת עם לשוני באיטיות מייסרת, אני תופסת את ראשה ומצמידה אליי, הנשיקה הופכת לממכרת, הטעם שלה בשילוב האלכוהול גורם לרעידות בלתי רצוניות, הלשונות שלנו גולשות ומתנועעות כמו בריקוד ארוטי, כל החושים שלי מתחדדים.

היא מפסיקה את הנשיקה וקור עוטף את גופי, אני מביטה בה, היא לוקחת את ידי, מרימה אותי ומובילה לחדר השינה שלה, זורקת אותי על המיטה. עיניה הכחולות הופכות למלאות בתשוקה חייתית, היא עומדת מולי ומורידה את החולצה והחזה הגדול שלה משתחרר, גופה חלק ולבן ואני מוצאת את עצמי מצפה ומחכה, היא מורידה את המכנסיים והתחתונים ועולה על המיטה, ברך אחת מפשקת את רגליי והשמלה שלי עולה למעלה מעניקה לה הצצה לחוטיני השחור שלי, היא מחייכת ומלקקת את שפתיה, מרכינה ראש ומלקקת את האוזן שלי לאט, ידיה מגששות אחר גופי, בודקות ומוחצות כל חלק.

היא מרימה את גופי ומורידה ממני את השמלה, התחתונים נעלמים גם הם ואני שוכבת ערומה, בוהה בידיים שלה שמלטפות את הפטמות הזקורות שלי, היא נשכבת מעליי גוף על גוף, מלקקת את שפתיי ותופסת את ראשי בחוזקה, היא נעה באיטיות וגורמת לגופי להצטמרר, כל נוזלי גופי מצטברים במקום אחד שנואש למגע.

היא יורדת לאט ותופסת פטמה אחת בפיה, מלקקת ומוצצת, לא חוויתי כזאת הרגשה ארוטית בחיים, אנחה נמלטת מפי, היא עוברת לפטמה השנייה ומעניקה לה טיפול יסודי, גופי מתקמר, נואש לעוד.

היא ממשיכה מטה ומלקקת את בטני, ידיה אוחזות בחוזקה בירכיי, ואני בטוחה שיישאר סימן.

היא יורדת בנשיקות קטנות לאורך הרגל שלי, עד למטה, מלקקת את הבוהן וחוזרת למעלה, מעבירה את לשונה סביב איברי הפועם, אבל לא נוגעת, אני גונחת בקול, בקושי מודעת לעובדה שאני זאת שעושה את הרעשים האלו, גופי נכנס לאקסטזה מטורפת, צמרמורת פוקדות אותו.

היא מנשקת מסביב, מחרפנת אותי עד שהלשון שלה מוצאת את הניצן הפועם, התחושה היממה אותי, כמו מיליון רסיסים שנועדו להישבר עכשיו, רק עוד רגע.

היא מוצצת בחוזקה, נושכת, ומלקקת, מוסיפה אצבע ומחדירה לתוכי,

״פאק, כן!״ אני צורחת ומשתוללת על המיטה כמשולחת רסן, קצות אצבעות רגליי מתכווצות וגופי רועד. אני תופסת את הסדין בחוזקה ונושכת את שפתיי.

היא מוסיפה עוד אצבע ובמגע קסם הן חודרות עמוק ומתעקלות למעלה, מוצאות נקודה נוספת שפועמת בתוכי ומעוררת את מה שעוד נשאר רדום. לא עוברת דקה ואני גומרת, לרגע אני חושבת שאני נוגעת בכוכבים ונוחתת על מצע צמר גפן, אפופת רגשות, מנסה להסדיר את נשמתי. היא מתרוממת ומביטה בעיניי, מושכת קווצת שיער שדבוקה למצחי. החיוך שלי רחב וגם שלה.

היא נשארת מעליי, גופה מתחכך בשלי, פועם, אני מרגישה את הרטיבות שלה על הרגל שלי בזמן שהיא מניעה את האגן שלה עליו.

אני רוצה להחזיר לה, רוצה להיות טובה בזה, אני הודפת אותה ממני ומשכיבה אותה על הגב, כמו אחוזת דיבוק אני מנשקת אותה בטירוף, נושכת ומוצצת כל פיסת עור לבן שלה שבמהירות הופך לאדום, היא נאנחת וגונחת, גורמת לי להמשיך במעללי.

אני מעבירה את אצבעותיי על הרטיבות שלה, משפשפת בחוזקה את הניצן הנפוח, מביטה בעיניה שמתערפלות מתשוקה.

תופסת פטמה ורודה שלה ונושכת חזק, גורמת לה לצרוח, מחדירה לתוכה שתי אצבעות עמוק, הגוף שלה זז ומתקמר, דורש עוד ואני נותנת לו, אני מוסיפה עוד אצבע, מרגישה איך היא נסגרת סביבי ראשה עף אחורה והיא נאחזת בזרועי, שורטת,

עד שהיא מתפוצצת בידיי ומשפריצה, מרטיבה את הסדינים ואת היד שלי, אני מחכה עד שהרעידות שלה יפסיקו ואז מוציאה את האצבעות שלי ומלקקת . היא מעבירה את הלשון על האצבעות שלי, טועמת את טעמה.

היא מחייכת וסוחבת אותי אליה, מחבקת חזק כאילו פוחדת שאברח.

אני מביטה בחשכה מסביב, מביטה בעיניה העצומות, כשאני בטוחה שהיא נרדמה אני זזה לאט והולכת  לאמבטיה, מביטה במראה, שערי נראה כאילו עבר התחשמלות ושפתיי נפוחות, סימני מציצות ושריטות מעטרות את עורי, אני נוגעת בעצמי כאילו חוששת שזו לא באמת אני ששכבה הרגע עם אישה, הסקס הכי טוב שהיה לי, ברגע נופלת עליי ההכרה אני לוקחת  את הבגדים שלי ובורחת, אפילו את שמה לא יודעת, התחושות שהיא גרמה לי עוד פועמות בין רגלי.

עכשיו ללכת להסביר לבעלי מאיפה הסימנים.