ליידי קיטי ספנסר היא השגרירה החדשה של "בולגרי"

האחיינית ההורסת של הנסיכה המנוחה דיאנה, גרפה שבחים על הופעתה בחתונת השנה של הנסיך הארי ומייגן מרקל וזה היה עניין של זמן עד שיחתימו אותה על חוזה יוקרתי

מי שגנבה את ההצגה, כשהאורחים החלו לנהור לעבר טירת וינזדור בחתונת השנה של הנסיך הארי ומייגן, הייתה ליידי קיטי ספנסר. הבחורה היפה ובעלת הטעם המשובח בבגדים, היא האחיינית של הנסיכה המנוחה דיאנה שנהרגה בתאונה בהיותה בת 6 ותמונתה, עם הכובע הירוק והשמלה של דולצ'ה גבאנה, סחפה את הרשת כשמגיבות רבות ציינו שהיא הכי בלטה מכולן, עם איפור מושלם וכובע הזוי ונפלא.

היה זה עניין של זמן עד שספנסר, אשת חברה מובילה שכבר דגמנה בעבר בתצוגת אופנה של דולצ'ה גבאנה, תקבל הצעה מפתה שאי אפשר לסרב לה וזו הגיעה: חוזה יוקרתי עם מותג התכשיטים "בולגרי", עבורו תשמש ספנסר שגרירה בכל רחבי העולם. ספנסר לא הסתירה את התלהבותה מהבחירה בה:

"זה כבוד גדול, לשתף פעולה עם אחד ממותגי התכשיטים האייקוניים בעולם. 'בולגרי' תמיד בלט דרך יצירתיות, מורשת, יופי וגלאם ולכן אני יותר מנרגשת להיות חלק ממשפחת 'בולגרי' ואחווה את התשוקה והקסם מיד ראשונה". 

קיטי ספנסר צילום: Gareth Fuller - WPA Pool/Getty Images

היה זה יותר מהגיוני ללהק את ספנסר למותג המשדר קלאסה מאחר ולנצח היא תזכיר לנו את דיאנה בעלת הסטייל, הכריזמה והאלגנטיות הבלתי מתפשרת. אחייניתה אמנם אינה אנונימית לעולם היופי והאופנה אבל החוזה הנוכחי יהפוך אותה לסלבריטאית מפורסמת יותר. "בולגרי" ליהק אותה בטענה שהיא משדרת "חוסר פחד", ערך שחיפשו בפרזנטורית שלהם. לא כל כך ברור כיצד ביטאה את זה עד הלום אבל לפחות ספנסר לא התלכלכה בתקשורת והיא בעלת מוניטין נקי, כמי מקדישה את זמנה לעמותות שונות ובקידום מטרות צדקה.

ליידי קיטי ספנסר צילום:  Chris Jackson/Getty Images

 והנה היא, לבולגרי

קיטי ספנסר צילום: יחצ בולגרי

עוד תמונות ומידע על ליידי קיטי ספנסר תמצאו כאן