ליהיא גרינר לא עוצרת

אחרי שהפכה את עצמה לגורו הרזיה, ליהיא גרינר משיקה את הדבר הבא – קו מחוכים למראה סקסי וחטוב ברגע

ליהיא גרינר. צילום: יח"צ

אחרי שהפכה את עצמה לגורו הרזיה וזכתה ללא מעט ביקורת בתקשורת, ליהיא גרינר שוב מוכיחה שהיחידה שהיא מקשיבה לה זו היא עצמה.

בתקופה שבה הבון טון הוא הרחבת מודל היופי המקובל ועידוד דימוי גוף חיובי בכל מידה, גרינר בחרה להשיק עם שותפה קו של מחוכים מחטבים מהסוג שכל תנועה פמיניסטית תשמח להשליך לפח.

מחוכים ליהיא גרינר צילום יחצ

אפשר לבקר את גרינר ולהאשים אותה בכך שבמקום לעודד נשים לאהוב את עצמן בדיוק כמו שהן היא מוכרת להן אשליה, אבל אפשר גם להעריך את רוח היזמות שבה ואת העובדה שהיא אישה חזקה ועצמאית שהצליחה בזכות עצמה.

ברוח הפמיניזם המתקדם ראוי גם להניח לכל אישה לעשות את הבחירות שלה, בין אם היא בוחרת לעלות על סטליטו וללבוש מחוך ובין אם היא בוחרת להקדיש את עצמה לגידול הילדים או לחילופין לחזור אחרי שבועיים מחופשת לידה.

אחרי שזה נאמר, קבלו את הפרטים:

"קו המחטבים החדש מבית ליהיא גרינר צבר שהגיע מהוליווד כבר סומן על ידי נשות ישראל כהצלחה מסחררת" נכתב בהודעה שהוציאה לעיתונות "המוצרים הייחודיים שמיצרים את התוצאה הדרמטית ביותר כך שתוכלי למצוא את הפתרון המושלם להיראות ולהרגיש סקסית וחטובה ברגע ביום יום ובאירועים נוצצים כדי לקצור שפע של מחמאות".

גולת הכותרת של Bunny Tummy היא מחוך מחטב קלאסי שנועד לתת פתרון מידי על מנת להיראות עד מידה וחצי-שתיים פחות ברגע הלבישה. הוא מצמצם היקפים במותניים ובבטן ואפילו (כך על פי ליהיא, לא בדקנו) משפר את היציבה ובכך עוזר למנוע כאבי גב. את המחוך הקלאסי ניתן לרכוש במגוון צבעים – צבע גוף שחור או צבעוני.

ליהיא גרינר מחוכים צילום יח"צ

עוד מציע המותג חגורת בטן בשם Bunny שמיועדת לאמהות צעירות לאחר לידה.  החגורה, כך מובטח, עשויה מחומרים רכים ונעימים, מהדקת את שרירי הבטן הרפויים ועוזרת לשריר הבטן להתקצר ולהתחזק ובכך עוזרת ליולדת לחזור בפרק זמן קצר לגזרה של טרום ההיריון.

ואם הישבן שלכן מהווה עבורכן בעיה תוכלו למצוא גם מחטב ישבן היוצר אפקט הרמה ונפח לצד מגוון מוצרים נוספים שיעזרו לך להראות במיטבך.

טווח מחירים: 140 – 590 שקל. להשיג באתר http://bunnytummy.co.il/

ליהיא גרינר מחוכים צילום יחצ

ליהיא גרינר מחוכים צילום יחצ

ליהי גרינר מחוכים צילום יח"צ

***