"זה כואב כמו אגרוף מפתיע בסרעפת"

מנחה הטלוויזיה, ליאון רוזנברג, מודה שהוא לוקח ללב טוקבקים מרושעים שמנסים לפגוע בזוגיות שלו עם פאולה. "אני לא צריך שהיא תשתתק ותהנהן בהסכמה כשאני מדבר"

בואו אני אספר לכם איך זה מרגיש מבפנים. אני קם כל בוקר ועושה תוכנית יחד עם אשתי, זוגתי , זו שאני ישן איתה במיטה כל לילה, מגדל איתה שתי בנות, שלושה כלבים ושלושה חתולים, ומתווכח איתה על הבלגן בסלון.
אנחנו באים לתוכנית עם כל המטענים ולא יכולים להסתיר את מה שקורה בינינו. לפעמים אנחנו בטוב ובכיף ולפעמים מעדיפים לצמצם אינטראקציה למינימום. כל מי שחי בזוגיות יודע שככה זה, ואנחנו לא שונים מאף אחד אחר.

אנחנו אפילו צוחקים ביחד מהבדיחות שהריצו עלינו ב״מה נסגר״ וב״ארץ נהדרת״ כי זו קומדיה, ובהומור עושים השטחה והולכים על בדיחה קבועה שחוזרת על עצמה והכל טוב.
גם הידיעה החמודה שהופיעה בוואלה סלבז היא סבבה, כי יש בה הומור.

אבל אז גללתי בטעות אל הטוקבקים והפסקתי לצחוק. בתחתית הגלילה המתינה לי ערימת גללים. הטוקבקים. מופע אימים של רוע ולשון הרע.
דברים נגד אשתי, נגדי, נגד הדינמיקה האישית והפרטית שהם מנחשים שיש בינינו.

ליאון ופאולה צילום פייסבוק אישי

זה כואב כמו אגרוף מפתיע בסרעפת, צריך להסדיר נשימה. אי אפשר שלא לקרוא את המילים. זה כמו לצפות בסרטון אלים מדי: אתה רוצה להפסיק להסתכל אבל התמונה כבר נקלטה והתקבעה במוח.
אני לא מתבכיין. ולא מתלונן. על כל טוקבק רע אנחנו מקבלים מדי יום עשרות ברכות ודברי הערכה מהצופים ומהאורחים שמגיעים לאולפן.

אבל חייבים לזכור שהטוקבקים האלה הם ייצוג של איך שאנשים מדברים על אנשים אחרים מאחורי הגב.
לא רק עלינו. על כולם. זה לא אישי. זה קטע אוניברסלי. רואים בנאדם. ובום. שמים אותו במשבצת, אומרים עליו איזה משהו מרושע, מדביקים תווית או סתם זורקים רפש שמתחזה ל״ביקורת לגיטימית״

כשהתחלתי את דרכי בתקשורת כתבו עלי שאני ״יפיוף שטחי״, למרות שסיימתי תואר ראשון בהצטיינות יתירה (כלכלה וחשבונאות), הספקתי לצבור קורסים בדרך לתואר ראשון במתמטיקה ולתואר שני בפילוסופיה, ואחרי קדנציה מכובדת ככתב כלכלי ועורך חדשות בגלצ. לקח לי שנים להפסיק לקחת ללב.
עכשיו אני מוצא את עצמי שוב תחת כותרת שמנסה להשטיח ולפגוע , הפעם של גבר חלש שחי בכניעה מוחלטת לאישה דומיננטית ושתלטנית.

ליאון ופאולה צילום פייסבוק אישי

אז אני רוצה להגיד לכל אנשי המשבצות והתוויות למיניהם שני דברים:

1. אשתי היא אישה רגישה ומרגשת,סופר אינטילגנטית וערכית, שמפיצה סביבה רק טוב ואני אומר את זה למרות שהיא עוד פעם השאירה את המטבח מבולגן והלכה לישון.
2. אני גאה להיות גבר נאור, שמקבל את העובדה שאני שווה ערך לאשתי. אני מאמין שרק מתוך השוויון בינינו תצמח החברות והתשוקה. אני לא צריך שהיא תשתתק ותהנהן בהסכמה כשאני מדבר ואני לא מרגיש צורך לסמן את הדומיננטיות שלי עליה בציבור כדי להרגיש גבר.

** הכותב, מנחה הטלוויזיה ליאון רוזנברג ("פאולה וליאון"), העלה את הפוסט במקור בדף הפייסבוק שלו