להישאר צעירות בלי להגיע לשולחן הניתוחים

הטיפולים הקוסמטיים החדשניים ביותר יכולים למנוע או לפחות לעכב את ההגעה לשולחן הניתוחים. במרפאה הזו תמצאו צוות רופאים שימצא לכל אחת את הטיפול המתאים לה, ללא ניתוח ועם מינימום תופעות לוואי

"שתיגע בכל כוכב ותטפס על כל שלב, שתישאר צעיר לנצח", שר רמי קליינשטיין בשירו המפורסם. אז אומנם מדענים טרם פיתחו את השיטה או הגלולה שתגרום לנו להישאר צעירים לנצח, אבל אין ספק שבעולם טיפולי האסתטיקה הרפואית בהחלט מתקרבים לשם, עם שיטות חדשניות ופורצות דרך המאפשרות לכל אישה להרגיש ולהיראות צעירה בעשור מגילה המקורי.

עור חלק ללא ניתוח (צילום: Shutterstock by Irina BG)

החידושים האסתטיים של השנים האחרונות מעניקים לעור הפנים שלנו מראה שלא נכנע למחוגי הזמן, ומי שמבקשת להיראות צעירה מגילה או להחזיר לעור פניה את המראה הבריא והרענן שעד לפני כמה שנים אפיין אותו, בהחלט יכולה לעשות זאת.

חשוב להבין כי לכל גיל יש את סממני הזמן האופייניים לו, אשר משתנים כמובן מאישה לאישה בהתאם לגנטיקה שלה, ואחר כך בהשפעת משתנים כמו רמת החשיפה שלה לשמש, הרגלים כמו עישון, ריבוי פעילות גופנית או היעדרה, תזונה נכונה וכדומה.

יש נשים שנראות צעירות מגילן ויש נשים שהגיל כבר החל להראות את אותותיו עליהן. כמובן שעור שטופל היטב כבר מגיל צעיר ייראה טוב יותר בגיל מתקדם, כך שיש השפעה רבה לתחזוקה הקבועה ולעקביות הטיפול. מחקרים הוכיחו שכדי ליהנות מעור צעיר ומתוח יותר בגיל מתקדם, מומלץ להתחיל לטפל בו כבר בגילאי ה-30.

המרפאה לאסתטיקה מבית "INNOVA  בריאות פתרונות אסתטיים", מתמחה בדיוק בזה: בלעכב את מחוגי הזמן, ולהעניק לעור פנייך מראה צעיר חלק ובריא יותר. גב' מאיה טיומקין, מנהלת המרפאה, בעלת ניסיון רב בתחום האסתטיקה, ממליצה להתחיל לטפל בעור הפנים באופן קבוע כבר בגיל 35, מאחר שבגיל זה עתידים להתחיל שלל שינויים במראה עור הפנים, ביניהם סימני פיגמנטציה, נזקי שמש וירידה באיכות ומרקם העור, נגרמת בשל  ירידה בייצור קולגן. התהליך הטבעי הזה גורם לעור האישה להיראות דהוי וחסר חיות. שינויים נוספים שעובר עור הפנים יכולים לכלול ירידה  בנפחי הפנים וצניחה של רקמות הפנים באזור קו הלסת, הצוואר והגבות.

מרפאת אינובה קליניקה (צילום: באדיבות מרפאת Innova המרפאה לאסתטיקה)

הטיפולים במרפאה לאסתטיקה מבית INNOVA  פתרונות אסתטיים, מתבצעים ע"י רופאים מנוסים שהוכשרו להשתמש בחומרים הפעילים והמתקדמים בתחום, וכיצד להתאים לכל אישה את הטיפול המתאים לה ביותר, בהסתמך על מצב בריאותה, מרקם עור הפנים ושאיפותיה האסתטיות. הטיפולים במרפאה מיועדים קודם כל לנשים שמבקשות להימנע או לדחות את הניתוח הפלסטי, ולאפשר לפניהן לקבל תוצאה יפה, טובה ובטוחה, בין הטיפולים נמצא למשל הרמה באמצעות חוטים וטיפול הרמה של מתווה הפנים כדי לחדש ולהצעיר את המראה הכולל שלהם. סובלת משקעים מתחת לעיניים? במרפאה תוכלי לבצע מילוי שקעים בעזרת הזרקות בטכניקה מתקדמת.

טיפולים נוספים הם מילוי נפחים בפנים, טשטוש קמטים, החלקת קמטי הבעה בשיטות שאינן פולשניות, חיזוק קו הלסת בטיפול שאינו דורש התערבות כירורגית, הצערת מראה המחשוף, פיסול אף ללא ניתוח ודרך הזרקת חומצה היאלורונית, עיבוי שפתיים ואפילו עיצוב סנטר – דרך טיפול אסתטי שמדגיש את קו הלסת וגם עוזר במקרים של סנטר נסוג.

אחד החידושים הכי גדולים שמבדילים את מרפאת INNOVA פתרונות אסתטיים ממרפאות אחרות, טמון בשימוש במגוון חומרים של  בשם NEAUVIA, שהוא מותג בעל תקן אירופאי אשר פותח על ידי פרופסור ניקולה זרבינטי, מומחה ברפואת עור מאיטליה. מדובר בשיטת ייצור חדשנית וייחודית אשר מבוססת על ייצור חומצה היאלורונית באמצעות חיידקים פרוביוטים. "מדובר בחומר אורגני ועמיד שמתאים למזג האוויר הישראלי, מתפרק יותר לאט ומאפשר תוצאה שנשמרת לאורך זמן", אומרת מאיה טיומקין, ומוסיפה: "בגלל שמדובר בחומר אורגני, הטיפולים בטוחים. זה אומר שהלקוחות שלנו יוצאות עם מינימום של תופעות לוואי וברוב המקרים ממשיכות את  היום, ואיש לא יבחין שהן עברו טיפול".

לפרטים נוספים, לחצו כאן