להיראות טבעי – עם איפור

הקיץ הוא הזמן הכי נכון לאיפור בסטייל טבעי. עומר אסף מסביר איך תעשי את זה נכון ותראי מדהים בחמש דקות

האיפור בקיץ הוא אתגר. מצד אחד, את רוצה להיראות הכי טוב שאפשר ומצד שני, את לא רוצה להכביד על העור ביותר מדי תכשירי איפור ובוודאי שלא בצבעים זועקים. טרנד האיפור הטבעי שאף פעם לא יוצא מהאופנה – הוא בדיוק מה שאת צריכה. עומר אסף, המעצב האומנותי של קרליין, מסביר איך תעשי זאת בכמה צעדים פשוטים. ואם למדוד זמנים: את לא צריכה יותר מכמה דקות כדי להשיג תוצאות מעולות.

  1. מתחילים במריחת פריימר על כל הפנים. הפריימר מצמצם את הנקבוביות הפעורות שגורמות למראה בלתי אחיד של עור הפנים. מריחה של שכבה דקיקה על הפנים גם תסייע לך לשמר את האיפור לשעות ארוכות, בדיוק מה שאת צריכה ביום קיץ חם.
  2. מורחים מייק אפ. בחרי את גוון המייק אפ המדויק עבורך ומרחי בעזרת מברשת ייעודית על כל הפנים.
  3. כדי לקבע את המייק אפ – מרחי פודרה.

הפנים אחרי שלושת השלבים:

 

Capture3פנים נקיות, במראה אחיד וזוהר, ללכת עם – להיראות בלי

מוסיפים צבע וסטייל

  1. בוחרים בפלטת צלליות חומות חמות. מתחילים בעצם הגבה, עליה מניחים את הגוון הבהיר יותר וממשיכים במרכז העפעף אותו מדגישים בעזרת צללית מעט נוצצת. את הגוון החום הכהה יותר מניחים בקפל ובקצוות העיניים.
  2. בעדינות מורחים את המסקרה משורש הריסים ועד קצוותיהם, הן בריסים העליוניים והן בתחתונים.

לסיום בוחרים בליפסטיק בגוון החביב עליך במרקם עשיר בלחות, וזהו, את יפה, טבעית ומוכנה!

Capture2

המוצרים בהם השתמשנו:

-800-careline-650

פריימר מצמם נקבוביות 99 שקל, מסקרה בולד 59.90 שקל , סומק קולור בלאש 49.9 שקל, מייק אפ הידרה בוסט 89.9 שקל, פודרה פיקס אנד גו 49.9 שקל , שפתון ספארקס 49.9 שקל, פלטת צלליות 49.9 שקל לחצי על שם המוצר לרכישה, הטבה בלעדית ללקוחות סלונה: 20 אחוזי הנחה עם הקוד saloona20

צילומים באדיבות קרליין