כריסטי טרלינגטון עדיין דוגמנית-על

בניינטיז היא הייתה אחת מהטופ מודלס לצד לינדה, נעמי וסינדי אבל גם בימינו כריסטי טרלינגטון לא ירדה מגדולתה, אם לשפוט מהפקת האופנה המהפנטת שלה למגזין In Style

היו זמנים. פעם ראינו במגזינים ובתצוגות האופנה את הטופ מודלס המפורסמות לינדה, סינדי, נעמי, טטיאנה וכריסטי שהצדיקו את קיומן בכל רגע נתון וכבשו את עולם הביוטי עם סקס אפיל בכמויות וכריזמה שבלטה למרחקים. היום אנחנו צריכות להסתפק בג'יג'י, קנדל, קאיה, דוגמניות נאות אך נטולות קסם שלא יורדות מהכותרות בזכות קשריהן הענפים והון משפחתן. לצערנו, אין כבר דוגמניות אציליות כגון כריסטי טרלינגטון, שמוכיחה בגיל 49, שהיא עדיין אלגנטית ולוהטת כמו בימים ההם, גם בלי בוטוקס, מילויים וניתוחים.

מגזין In Style הקדיש לטרלינגטון הפקת שער הורסת, שם היא מציגה בגדי מעצבים אנינים ומעלה נוסטליה עזה לימי כרומו יפים יותר, כאשר היופי הטבעי, האותנטי ועוצר הנשימה שלט. בימינו, לצערי, הדבר היחיד שמכריע אם תגיעי רחוק הוא מספר העוקבים שלך באינסטגרם. צלמי אופנה, סוכנים ועורכים הפכו לעצלנים ולא טורחים לגלות את הדבר הבא בתעשייה. פעם איתרו את הדוגמנית המבטיחה הבאה באופן טבעי כמו הפעם ההיא ששרה לוקאס צדה את קייט מוס בשדה תעופה בניו יורק או כאשר גילו את לאודיה שיפר במועדון לילה בדיסלדורף.

כריסטי טורלינגון צילום אינסטה

הסופר מודלס בנו את עצמן ואת תדמיתן מכלום ונותרו אהובות גם היום. עולם הדוגמנות השתנה ללא היכר ולא לטובה מאחר וכיום מחפשים את השם הבא בסטורי של אינסטה ולא מחפשים מישהי בעלת אישיות או יופי יוצא דופן. הכל נראה נזיל, מקרי וסתמי והדוגמניות לא יכולות להתחרות ב"בנות של" שנולדו עם כפית זהב בפה ודלת פתוחה לכל צלם נחשב.

טרלינגטון תמיד נמנתה עם הדוגמניות האיכותיות, שיופיין רק הלך והשתבח עם השנים. מעבר ליופי הקלאסי שהיא משדרת, טרלינגטון יפה גם מבפנים. היא הקדישה את חייה לעזור לנשים בכל העולם בתחום הלידה, לאחר שחוותה סיכונים בלידה של ילדיה. בניגוד לתדמית של טופ מודלז נוצצות שמבלות במסיבות, טרלינגון שומרת על חיי משפחה יציבים וסולידיים, הרחק מאור הזרקורים עם השחקן אדוארד ברנס, עימו היא מגדלת את שני ילדיהם, גרייס ופין.

כריסטי טרלינגון צילום אינסטה

יפה לראות כיצד המגזין נותן כבוד לדוגמניות מעל גיל 15 ומבין שיופי נשי בשל אינו פחות אטרקטיבי מנעורים נצחיים והוא אף מתעלה עליו. טרלינגטון אינה היחידה מכל הדוגמניות ההן שעדיין מצטלמות. גם סינדי קרופורד, אווה הרציגובה, נעמי קמפבל, קייט מוס ועוד נותרו בתחום ומופיעות פה ושם על שערי מגזינים נחשבים. טרלינגטון עושה חסד לכל הנשים ומראה שאפשר להישאר שפויה בעולם של פלסטיק.

כריסטי טרלינגטון צילום אינסטה

כריסטי טרלינגון צילום אינסטה

והנה עוד תמונות שלה:

כריסטי טרלינגון שער

כריסטי טרלינגון צילום אינסטה

כריסטי טרולינגון צילום אינסטה

כריסטי טרלינגטון ובעלה אינסטגרם

כריסטי טרלינגון בימים ההם אינסטה

כריסטי טרלינגטון אינסטה

כריסטי, קייט ונעמי אינסטה