כל מה שרצית לדעת על שמפו יבש

כולן מדברות על שמפו יבש? הגיע הזמן לבדוק במה מדובר ואיך הוא יכול לעזור לך

shutterstock_1024563322-cherries-careline-634 

מה עושים כשצריך לחפוף את השיער אבל אין זמן או חשק? מה עושים כשהחיים עמוסים ומנסים לג'נגל בין הבית, העבודה והמשפחה (ולנסות גם ליהנות מחיי חברה) ורוצים שהשיער ייראה נהדר בכל מצב אבל פשוט אין זמן להיכנס למקלחת? קודם כל, מבינים שמדובר בבעיה שיש לכולנו ואחרי שנרגענו, בואו נעשה היכרות עם השמפו היבש.

הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על המוצר שיעשה לך סדר בראש, תרתי משמע, בלי לחפוף:

1. הטרנד העולמי של השמפו היבש נולד בעולם טיפוח השיער האמריקאי כשגורמים בענף הבינו שיש למצוא ולספק פתרון לשיער במראה רענן ונקי ללא חפיפה עם מים – בכל יום ובכל שעה. מאחר ומדובר בפתרון מבריק, השמפו היבש הפך ללהיט בן לילה בעולם כולו.

2. השמפו היבש מגיע במיכל ספריי והשימוש בו פשוט מאוד: יש להתיז על השיער, לחכות דקה או שתיים, לעסות מעט וליהנות משיער שמריח נהדר ונראה נהדר.

3. השמפו היבש יכול להציל את המצב כשאת לא רוצה לחפוף בלילה וללכת לישון עם שיער רטוב, כשאין לך זמן לחפוף אחרי אימון כושר או בבוקר כשאת רצה לעבודה.

4. מתאים במיוחד למי שסובלת משיער שומני שרק חפיפה משפרת את המראה והמרקם שלו, אבל הבעיה היא שחפיפות תכופות מגבירות את השומניות בשיער. השמפו היבש מאפשר לרווח את הזמן בין חפיפה לחפיפה וליהנות באופן קבוע ורצוף משיער במרקם וריח מצוינים.

shutterstock_1069174286-634-new-natural

5. שמפו יבש מתאים גם לשיער מוחלק ואפילו אחרי פן – חפיפות מרובות שוחקות את ההחלקה היקרה והשמפו היבש יכול לחסוך אותן ואם את עושה פן, זה פתרון מעולה כי הפן לא נהרס וגם אפשר לחכות עוד כמה ימים עם הביקור הבא במספרה.

6. שמפו יבש מותאם לסוג השיער – כיום התחום כל כך מפותח שאת יכולה למצוא את השמפו המדויק לסוג השיער שלך: שיער שעבר החלקה, שיער דק או דליל, יבש, צבוע או פגום. הכי חשוב לבחור בשמפו שאינו מכיל SLS, מלחים, פארבנים וטלק או במילים אחרות כל המרכיבים אשר מזיקים לשיער שלך.

איך תדעי שהשמפו היבש איכותי? הוא יספח את השומן והלכלוך בכמה רגעים, השיער יהיה רך ויריח נפלא.

איך משתמשים בשמפו יבש? בקלות! מתחילים בניעור חזק של המכל, מרססים במרחק של מינימום 20 סנטימטר קרוב לשורשי השיער והעורף, ממתינים כדקה כדי שהחומר יספח היטב את כל השומן והלכלוך ואז מעסים היטב את החומר עם כריות האצבעות בכדי להסיר את העודפים .

הכירי את סדרת השמפו היבש של נטורל פורמולה:

סדרת השמפו היבש של נטורל פורמולה,  פותחה בשיתוף צוות מעצבי שיער במטרה להעניק לנשים מוצר מקצועי, ההופך את היכולת לשמור על בריאות השיער ועל הטיפוח לעניין יומיומי קל ומהיר.

סדרת השמפו היבש של נטורל פורמולה מורכבת מ-4 מוצרים בסדרה מותאמים לפי סוג השיער, שומרים על בריאותו  ומעניקים רעננות נראית לעין ובאופן מידי תוך כדי הענקת רכות וניחוח רענן לשיער.

כל המוצרים בסדרת השמפו היבש אינם מכילים טלק, פארבאנים, מלחים או SLS ולכן שומרים  על המבנה השלם של השערה, אינם מייבשים, אינם משאירים סימנים לבנים או שאריות מצטברות.

shampoo-634-423-natural-f-all

המוצרים בסדרה: שמפו יבש לשיער שעבר החלקה – מועשר בקרטין ואינו מכיל מלח שומר על מבנה השערה ותוצאות ההחלקה לאורך זמן.  

שמפו יבש לשיער צבוע, יבש או פגום – מועשר בשמן ארגן לטיפוח והזנת השיער.

שמפו יבש לשיער דק או דליל – מועשר בחוחובה וקומפלקס מרכיבים המעניקים נפח מושלם. 

שמפו יבש בנוסחה קלאסית – מועשר בתמציות צמחיות לטיפוח השיער.

[youtube 33ZMXdazdGA nolink]