כל השיטות להסרת שיער בבית

לא צריך לקבוע תור מראש או לשלם הון – היום תמצאי תכשירים ומכשירים מתקדמים להסרת שיער בקלות וביעילות בבית. אספנו מבחר המלצות

shutterstock_351370361

אחד מיתרונותיה של עונת החורף הוא שאפשר להדחיק את קיומו של שיער הגוף וליהנות מאי-חשיפתו לציבור הרחב. אבל האביב כבר כאן רשמית, הבגדים מתקצרים, עונת הרחצה אוטוטו נפתחת, וזה בדיוק הזמן בו רובנו מעדיפות להיפרד מהשערות המעטרות את החלקים החשופים בגופנו.

הטכנולוגיה המודרנית מציעה לא מעט שיטות להסרת שיער לצמיתות, אבל לא לכולן הן מתאימות מסיבות שונות. למזלנו היום קיימת האופציה להסרת שיער בבית באמצעות תכשירים ומכשירים מתקדמים המספקים תוצאות יעילות, בקלות ובמהירות.

"כל אחת צריכה לבחור את השיטה שנוחה ומתאימה לה ולקחת בחשבון את ההבדל בתוצאות בין השיטות השונות להסרת שיער ביתית" מסבירה רונית גילר, מנהלת מחלקת קוסמטיקה בסניף דיזינגוף סנטר של סופר-פארם "עם זאת, אני ממליצה לנשים ובמיוחד לנערות צעירות לא להסיר שיער באזורים שהן מתלבטות לגביהם כמו הפנים ופס הבטן ואם ישנה התלבטות עדיף לחמצן ולא להסיר"

shutterstock_589531742

אספנו עבורכן מבחר תכשירים להסרת שיער ביתית שניתן להשיג בסניפי הסופר-פארם

אורנה 19 קרם (דפילטור) להסרת שיער מהפנים

קרם עדין במיוחד בנוסחה ייחודית אשר פותחה ומיוצרת בישראל ומצטרפת לסדרת מוצרי הסרת השיער הביתית של החברה. השימוש פשוט – מורחים, מחכים כמה דקות ומסירים את השיער באמצעות כף המריחה. עוד תמצאו מבית אורנה 19 – רצועות שעווה מוכנות לרגליים ולגוף, קרם להסרת שיער למערות, קרם להסרת שיער לקו הבקיני, ושעווה קרה למיקרוגל).

מחיר: 24.90 שקל, לתכולת 20 גרם.

קרם הסרת שיער מהפנים דפילטור מבית אורנה 19 -מחיר 24.90 שח צילום יחצ חול

סכין הגילוח Venus Swirl מבית ג'ילט

סכין גילוח המצוידת בטכנולוגיית FLEXIBALL ומצטיינת בגילוח האזורים הקמורים של הרגל הנשית, מה שמקטין את הסיכוי ל'פספוסים' ומבטיח עד כמה שאפשר, גילוח מושלם ורגליים חלקות למשעי. הלהב בסכין ניתן להחלפה.

מחיר: סכין גילוח: 45-50 שקל רביעיית להבים: 70-75 שקל.

Venus Swirl

מכונת גילוח USB SHAVER ללא כבלים של Life מבית סופר-פארם

מכונה המיועדת לגילוח רגליים, קו ביקיני ובית שחי, נטענת באמצעות כבל USB שמתחבר לכל מחשב, כאשר טעינה מלאה יכולה לספק גילוח יומיומי למשך שבועיים. הגודל הקומפקטי שלה הופך אותה לנוחה במיוחד לנשיאה בתיק וכמובן, לאריזה במזוודה.

מחיר: 119.90 שקל. 

USB Shaver

רצועות שעווה מוכנות לשימוש של Veet

רצועות השעווה של Veet מציעות שימוש קל ונקי ללא צורך בחימום ומתאימות לסוגי עור שונים. הן מעניקות פתרון להסרת שיער בכל זמן ובכל מקום ומספקות תוצאות לאורך זמן. בניגוד לגילוח, רצועות השעווה מסירות את השיער מן השורש והוכח קלינית כי בדרך זו השיער גדל חזרה רך, דק ודליל יותר.

מחיר: 40 שקל לאריזה של 12 רצועות.

Veet_stripes_Comp_

שעוות הסרת שיער לחימום במיקרוגל מבית CHIC

מכלי שעווה שאפשר לחמם במיקרוגל הביתי, למרוח באמצעות מקלון או מברשת ולהסיר באמצעות בד או נייר מיוחד.

שעוות מיקרו פסיפלורה – מבוססת על מרכיבים טבעיים ומועשרת בתמצית פסיפלורה ומכילה חומר פעיל המחטא ומונע גירויים (מחיר: 25 שקל), שעוות מיקרו דבש – שעווה קרה על בסיס דבש דבורים ופרופוליס שידוע כאנטיביוטיקה של הטבע' ומונע גירויים, צריבה ואדמומיות. (מחיר: 22 שקל), שעוות מיקרו אלוורה – מבוססת על צמח האלוורה המצויד בסגולות מרפא לעור מגורה ומאפשרת מריטת שיער בחלקים הרגישים והעדינים של הגוף (מחיר: 18.50 שקל)

שעוות שיק 22030 שקל בפארמים

Sensitive Precision  מכשיר לגילוח עדין ועיצוב מדוייק לחלקי הגוף הרגישים

בעזרת המכשיר ניתן להסיר ולעצב את השערות באזורים רגישים ועדינים בגוף: הפנים, קו הביקיני ובית השחי, ללא חשש מחתכים. מתאים גם לתיקונים מהירים.

מחיר מומלץ: 149.90 שקל

VEET54177

מברשת פילינג לניקוי עמוק ומריטת שערות מהפנים מבית BRAUN

מברשת ייחודית המצוידת בראש מריטה שכולל 10 פינצטות עדינות ופועלת באמצעות מנוע המבצע 200 תנועות מריטה פר שניה. התוצאה – עור חלק לתקופת זמן של כ-4 שבועות ללא צורך במריטה נוספת, הבונוס – המברשת גם מסירה איפור ומנקה א העור ביסודיות. מתאימה לרוב סוגי העור, כולל עור רגיש.

מחיר מומלץ: 449 שקל.

מברשת פילינג לפנים - בראון - 449 שח. צילום יחצ חול.

HOMELIGHT – מכשיר אפילציה לשימוש ביתי מבית BABYLISS

מכשיר חדשני וקומפקטי המתחקה אחר טכנולוגיית הסרת השיער במכונים ומבטיח שימוש מהיר ויעיל להפחתת כ-90% משיער הגוף וללא צורך בהחלפת נורה. מצויד בסנן UV המגן על העור מפני קרינה, הגנה מובנית על העיניים ויכולת ביצוע של עד 250 טיפולים.

מחיר מומלץ: 1,490 שקל.

 מכשיר להסרת שיער - BABYLISS - G945E. מחיר 1490 שח (4)

ערכת הפחתת שיער לצמיתות SUPREME מבית me

ערכת הסרת שיער ביתית ללא כאב המיועדת לכל אזורי הגוף, כולל עור הפנים ומאושרת לשימוש ע"י ה-FDA (מנהל התרופות האמריקני). המכשיר מאפשר שימוש בעוצמות משתנות ומתאים לכל גווני העור וצבעי השערות, כולל עור כהה במיוחד ושערות בהירות במיוחד, ומבטיח טיפולים קצרים ויעילים שמתבצעים בטווח של כ-6 שבועות עם טיפולי השלמה אחת לחודש במקרה הצורך.

מחיר מומלץ: 2,409 שקל

me_supreme_Silver

***