כך תתאפרי לחורף מושלם

איך להכין את הפנים ובאיזה גוונים לבחור כדי להיראות אופנתית ויפה בחורף 2018

winter-make-care-634

איפור החורף מתאפיין בגוונים כהים יותר מאשר בקיץ, אבל הרבה לפני שמתחילים לבחור צבעים, יש כמה דברים שצריך וכדאי לקחת בחשבון לפני שמתאפרים בעונה הקרה. בעזרת זיוית יקיר, מנהלת תחום האיפור של קרליין, הכנו מדריך קצר ותכליתי לחורף הקרוב:

מכינים את הפנים לאיפור

אמנם קרם לחות או פריימר הם השלב הראשון ההכרחי לאיפור גם בקיץ אבל בחורף השלב הזה הוא ממש קריטי בגלל הנטייה של עור הפנים להתייבש במזג האוויר המאתגר. מצד אחד, הקור עצמו מייבש את העור ומצד שני, כל אמצעי החימום שאנו משתמשים בהם כמו מזגנים ומפזרי חום, שואבים עוד יותר את הלחות וגורמים ליובש מוגבר.

הבעיה עם היובש היא שהוא פוגע במראה האחיד של העור ואם נמרח מעל עור מיובש איפור – הוא פשוט לא ייראה טוב וחבל.

winter-make-care-407

אז מה עושים? ראשית, עוברים לקרם לחות עשיר המותאם לסוג העור ואשר מכיל מרכיבי לחות איכותיים שיעילותם מוכחת. שנית, מקפידים על תוספת של פריימר לפני כל איפור. הפריימר יחליק את העור ויתרום לעמידות האיפור לשעות רבות.

מתאפרים במוצרים איכותיים המותאמים לחורף

החורף הוא הזמן הכי מתאים להשתמש בכל אותם תכשירים שפנטזתן עליהם בקיץ אבל היה לכן חם מדי וחששתן שהאיפור ינזל לכל עבר: מייק אפ נוזלי למשל, יהיה מושלם בחורף, במיוחד מייק אפ שיש בו חומצה הילארונית ומרכיבי לחות איכותיים. עוד מוצרים שבדרך כלל נוותר עליהם בקיץ והחורף הוא שעתם היפה הם הצלליות והסמקים במרקם קרמי וכן ברונזרים ושימרים שמגיעים במרקם עשיר.

מייק אפ – חשוב לשים לב שבחורף עור הפנים בהיר יותר מאשר בקיץ, לפחות בגוון אחד ובהתאם לכך לבחור את הגוונים הנכונים של התכשירים. גוון המייק אפ בחורף תמיד יהיה מעט בהיר יותר מאשר בקיץ.

סומק – מי שסובלת מעור חיוור בחורף צריכה לאמץ את הסומק כמוצר חובה בעונה הקרה. הסומק יוסיף למראה את הטאץ' הדרוש ללוק חיוני, רענן ובריא.

winter-make-care-423

צבעי החורף החדשים

אם בעבר הייתה חלוקה ברורה בין צבעי חורף לצבעי קיץ, כיום עולם האיפור צועד בעקבות עולם האופנה והכל מותר, אפשרי ומומלץ, כל אחת בהתאם למה שהיא אוהבת ומחמיא לה.

כמובן שרצוי שהאיפור יתאים בעיקר לחלק העליון של הבגדים שאת בוחרת. למשל, אם בחרת בחולצה או ז'קט בגוון ירוק, ליפסטיק אדום יתאים לך מאוד. הצבע השחור הוא ה-צבע של החורף ובמקרה של האיפור, הוא מומלץ במיוחד כי הוא מתאים לכל גוון איפור, נועז או טבעי.

צילומים: שאטרסטוק