כך הן עושות את זה: סודות היופי של היפות של סלונה

במקום ללכת רחוק, לקבל טיפים מכוכבות ומפורסמות, שאלנו אתכן, הקוראות היפהפיות של סלונה את הסודות שלכן לעור מושלם. והנה מה שגיליתן לנו

סודות היופי של היפות של סלונה (צילום: Shutterstock)

במשך שלושה שבועות יצאו קליניק וסלונה למסע משותף: שאלנו את קוראות סלונה מהו הסוד שלהן לעור פנים מושלם, והבטחנו לפנק את הגולשת עם הסוד החכם ביותר בקרם לחות וסרום בשווי – 700 ₪ מתנת קליניק.

יותר מ – 170 גולשות השיבו לנו עם טיפים מדליקים, חכמים ומלאי ידע שרק היפהפיות של סלונה יכולות להביא! הנה 10 טיפים שהרשימו אתנו במיוחד:

1. הסוד הוא בפילינג:

אני נוהגת לעשות פעם בשבוע פילינג קפה שחור ולאחריו למרוח על הפנים שמן קוקוס – העור חלק כשל תינוק

2. סוד ב – 5 שלבים:

הסוד שלי בכלל לא סוד אלא 5 חוקים פשוטים:

1. ניקיון

2. תזונה נכונה

3. שינה טובה

4. מצב רוח טוב

5. טיפוח בעזרת מוצרים טובים כמו קליניק, למשל.

וגם גנים טובים לא מזיק

3. סוד שעובד כבר שנים:

בבקבוקון קטן אני מכינה מראש: שמן קוקוס או שמן זית וטיפות שמן אתרי לוונדר. כל לילה לאחר ניקוי הפנים, אני מורחת על הפנים, בעדינות עושה מסג' וכך הולכת לישון.יש לי עור חלק וחיוני, אין לי קמטים בפנים למעט מעט סביב העיניים… אני בת 62 . מרוצה מאוד מהפנים שלי. קליניק זו חברה הכי אהובה עלי ועל בתי.

בבקבוקון קטן אני מכינה מראש: שמן קוקוס או שמן זית וטיפות שמן אתרי לוונדר (צילום: שאטרסטוק)

4. הסוד הוא בשינה:

אני מקפידה לישון על הגב ולא על הבטן. שינה על הגב מומלצת למי שנוטה לסבול מכאבי גב (וביננו, אחרי גיל 40- מי לא?), אבל גם מונעת קמטוטים בלחיים ובעור הפנים.

 

5. הסוד הוא בהתמדה:

אני מקפידה על ניקיון העור ולחות, מנקה בעזרת צמר גפן ושמן שקדים, מחטאת עם אלכוהול, סבון פנים מדי ערב ופילינג פעם בשבוע. לאחר מכן מורחת חמאת שיאה טבעית אורגנית

 

6. הסוד הוא באהבה:

אהבה חדשה! ההורמונים עושים נפלאות לעור הפנים!

 

7. הסוד הוא בשילוב בין טבעי לקוסמטי:

פעמיים בשבוע עושה לעצמי טיפול פנים שכולל פילניג ומסיכה ולאחר מכן חותכת חתיכת לימון ומשפשפת בעדינות על כל הפנים למעט איזור העיניים. מיץ הלימון מבהיר את הפנים ומותח את העור. לאחר שעה אפילו שעתיים שוטפת את הפנים במים פושרים ומורחת מסיכה מזינה. וכמובן ביום יום אני מורחת על עור נקי סרום וקרם לחות.

 מיץ הלימון מבהיר את הפנים ומותח את העור (צילום: Shutterstock)

 

8. הסוד הוא בתזונה:

אני אוכלת כל יום סלט ענק חי שמורכב מצבעים רבים של ירקות, והעור מרגיש חלק וזוהר יותר. הבנתי שזה זה כי תקופות ללא הסלט הזה התאפיינו במראה עייף יותר של העור ואף עם פצעונים לכן משתדלת להקפיד כל יום על טקס הסלט הענק אבל באמת ענקקקק ולא להקפיד על זה זה בגדר חטא שמוסיף שנים לעור.

9. הסוד הוא בקרירות עננה:

אני מכינה תמצית של למון גרס , נענעה ומרווה – והופכת אותם לקוביות קרח. כול בוקר לוקחת קוביה ומעבירה על הפנים. זה מרענן ומבהיר את הפנים. מעל שמה סרום וקרם בוקר וקרם הגנה לפנים.

10. הסוד הוא במוצרים הנכונים:

לפני מעל לעשר שנים נתקלתי בדיילת יופי בסופר פארם ששינתה את חיי. עד אז במשך שנים סבלתי מעור פנים לא חלק, עם שחורים, שומנים מתחת לעור שהפכו לפצעים ותחושה כללית של עור לא חלק, כל חודשיים נאלצתי להגיע לקוסמטיקאית לניקיון הפנים והחיים שלי סובבו סביב זה. כשנתקלתי בדיילת שטחתי בפניה את ייסורי ואז היא אמרה לי אני מבטיחה לך שאם את משתמשת באופן קבוע בשיטת שלושת השלבים של קליניק את לא תצטרכי ללכת יותר לקוסמטיקאית. הייתי סקפטית ומיואשת והחלטתי לנסות כמו שהיא אמרה לי, בוקר וערב את שלושת השלבים ואכן זה היה פלא…לא היו יותר פגעי עור, הפנים הפכו לחלקות ויפות, לא הייתי צריכה יותר את התלות בקוסמטיקאית. חיי השתנו. מאז ועד היום מעל 10 שנים שאני עם מוצרי קליניק ואני מרוצה ביותר.

ברכות סיגל זלהיית לביא, הטיפ שלך לעור מושלם זיכה אותך בסרום וקרם לחות – הצמד המנצח של עולם הקומסטיקה, בשווי 700 ש"ח מתנת קליניק