ירוק בעיניים

הוא צבעו של הטבע, הוא אפוף במשמעות חיובית והוא מוסיף חיוניות וחינניות לכל פינה בבית – הגיע הזמן להכניס ירוק הביתה

כל בית, אם בעיר או בכפר, זקוק למנה קטנה של ירוק בתוכו – הצבע של הטבע המסמל בריאות, איזון והתחדשות שיש לו השפעה חיובית ואסתטיקה שמשלבת טבע ומודרניות.

 לא לפחד מצבע

בית מודרני הוא בית עם נגיעות של צבע, בין אם באלמנטים משמעותיים ובולטים כמו רהיטים או קירות ובין אם בנגיעות קלות באמצעות אקססוריז צבעוניים, כשזה מגיע לגווני הירוק, ישנן אינספור אפשרויות לשלב אותם בפינות הבית השונות ולקבל מראה מרהיב וססגוני.

 עז ונועז, אבל משתלב בהרמוניה

גווני הירוק הם אמנם דומיננטיים ועזים, אבל כאשר משלבים אותם עם גוונים מסוימים, התוצאה שמתקבלת היא הרמונית ומפתיעה לטובה. הגוון הירוק הוא בעצם מיקס של ירוק וצהוב ולכן שילוב גוונים ירוקים עם אלמנטים צהובים או בקשת גווני הכחול מעניק תוצאה מושלמת, אבל גם אפור, שחור-לבן, גוונים טבעיים ואפילו ורוד יתחברו לירוק באופן מושלם.


לפזר את הירוק ברחבי הבית

גם בית כפרי המוקף בגינה מלבלבת יכול להכיל אלמנטים בירוק מבלי לקבל 'מנת יתר' וכשמדובר בבית עירוני, זהו הפתרון המושלם לחיבור אלגנטי לטבע והזדמנות נפלאה להזמין אותו הביתה. הבונוס – הוא פשוט מתאים לכל חדר! אפשר למקם עציץ על השיש במטבח, כרית על הספה בסלון, סל אחסון בחדר השינה או אגרטל חינני על שידת הטלויזיה – הכל הולך.

כל סגנון עיצובי והירוק שלו

כשזה מגיע לסגנון עיצובי, לירוק לא באמת משנה מהו הסגנון העיצובי של חללי הבית, הוא פשוט יטמיע את עצמו כחלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים, הסוד הוא בבחירת האלמנטים הנכונים ובשמירה על הקונספט העיצובי.