יצאתי למסע ונפרדתי מ-40 ק"ג

בשנים שבחרתי להתנהל מתוך גוף כבד, למדתי המון דברים. על עצמי, על סביבתי, על החברה שבה אנחנו חיים. משקל הוא דבר פרטי ולא יתכן שינוהל בלחץ חברתי

קצת קשה לתפוש זאת, אבל עד לפני שנתיים שקלתי 100 ק"ג. מאז שנגה נולדה, לפני 7 שנים, הייתי במגמת התרחבות, עם עליה עקבית במשקל. לא עשיתי דבר כדי להילחם בזה. ההפך הוא הנכון. מצאתי לעצמי פיתרון קסם להתמודדות עם תנודות במשקל. עיצבתי ויצרתי לעצמי שמלה משוכללת, גירסה משופרת של גלביה, בהשראת גלביה מיתולוגית מתפוררת שמצאתי בסיני. שמלת הגלביה איפשרה לי להניח בצד את סוגיית המשקל, כי היה לי מה ללבוש ותמיד, בכל משקל, הרגשתי יפה ונחשקת.

בכל פעם שעליתי מידה, המפעל הקטן שבניתי, התחיל ליצר כבר את המידה הבאה. שיהיה לי לאן לגדול, במידה וארצה. ממקום מודע בחרתי שלא להתעסק במשקלי באותם שנים ושמלות הגלביה נתנו לי את החופש להרגיש טוב עם עצמי בכל משקל שבחרתי להיות בו. הרגשתי יפה ונחשקת גם במידה XXXL.

בכל מידה שהייתי, היה לי תמיד ארון מלא בשמלות הכותנה הדקיקות הצבעוניות והנעימות שעיצבתי ולא הרגשתי צורך לרזות כדי להיראות טוב. קיבלתי המון מחמאות, הייתי אשה בעלת נוכחות ומודעות, בכל מידה שהגעתי אליה.

קרן שביט גלביה

הבגד שפיתחתי היה עבורי תמיד מקום שנעים לשהות בו, בגד עם כיסים רחבים, שמכיל אותי בכל מידה. בגד שאני לא מזיעה איתו, כי הוא תפור מאריג כותנה מיוחד. אריג כותנה טבעי ודק, רך ונעים, שאינו שקוף. בגד ששוקל 100 גר' (!?!), אינו ניצמד, אבל מלווה בצורה נעימה את קווי המתאר היפים של הגוף. בגד קליל, שלא תופס מקום במזוודה, אפשר לארוז בקלות 20 גלביות בטרולי, ויש עוד מקום לכפכף יווני דק ושפתון לובלו דובדבן. חפפתי שיער, זרקתי על עצמי גלביה ויצאתי אל העולם, קלילה ופתוחה.

קרן שביט לפני

לפני שנתיים, קיבלתי החלטה לבנות איכות חיים חדשה לגוף שלי ולהקטין את משקלי. יצאתי למסע ונפרדתי מ- 40 ק"ג, שהיוו 40% ממשקלי. כשקיבלתי את ההחלטה לשנות את משקל הגוף שלי, היא הגיעה ממקום משמעותי ומודע לעצמו ולא מכך שלא היה לי מה ללבוש. היכולת שלי להרגיש יפה ונחשקת בכל משקל התאפשרה לי לתפיסתי, באופן פיזי ע"י הגלביות שהיו נעימות ומחמיאות בכל מידה ובאופן רגשי, כי אני מחוברת לקול האישי שלי ויודעת מה, איך ומתי לעשות לעצמי נעים. "טוב ויפה" זה לא רק השם של הבלוג השלי, עבורי זו בחירה בדרך חיים.

קרן שביט גלביה

בשנים שבחרתי להתנהל מתוך גוף כבד, למדתי המון דברים. על עצמי, על סביבתי, על החברה שבה אנחנו חיים. על נורמות של יופי ועל המון התעסקות מיותרת באישיו הזה של משקל. משקל הוא דבר פרטי ולא יתכן שינוהל בלחץ חברתי.

כשיצאתי למסע הזה סיפרתי לבנותי המתבגרות (עלמה 8 ונגה 5), שאמא הולכת לבדוק משהו חשוב. אמא יודעת מה זה להיות אשה כבדה ומאושרת. ואמא הולכת לבדוק מה זה להיות אשה קלה ומאושרת. ואחרי שאמא תבדוק, היא תחליט מה היא אוהבת יותר. הן הבינו את ההסבר שלי ונתנו לי את בירכתן ואני יצאתי לגלות ולחוות עולם חדש.

קרן שביט אחרי דיאטה

רק מתוך מקום של השלמה, פיוס ואהבה עצמית יכולתי לבצע שינוי עמוק ויסודי. תאהבו את עצמכן ותתבוננו בדמותכן המשתקפת מתוך עינים אוהבות מסביבכן. הקפידו לבחור היטב כי גם לבחירות קטנות יש השפעה חזקה על החיים שלכן. הקיפו את עצמכן רק באנשים שמרוממים אתכן. אני מזמינה אתכן להכיר מקרוב את שמלת הגלביה שלי בחנות שלי בשנקין 35 ת"א. מבטיחה לכן, שתצאו משם עם חיוך גדול ואולי גם עם זוית חדשה להתבונן על עצמכן.

בשבת הקרובה אני מקיימת השקה חגיגית של קולקצית הריזורט החדשה שלי, מטקסטיל שעיצבתי ויצרתי לעצמי. שמלות חלומיות, שיגרמו לכן לחייך בכל מידה שתבחרו להיות.

** הכותבת היא קרן שביט, הבעלים של "קרן שביט – טוב ויפה". הפוסט עלה בדף הפייסבוק שלה במקור

קרן שביט
כותבת כבר 5 שנים את הבלוג הפופולרי ''טוב ויפה'', שבו היא מתארת ומצלמת את כל מה שטוב ויפה בעיניה. לבלוג יש עדת עוקבים גדולה והיא נחשבת כמובילה בתחום העיצוב והלייף סטייל בארץ בזכות כתיבתה ובזכות אירועי העיצוב: ירידי הקולאז' שהיא מפיקה אחת לעונה. היא אמא לעלמה ונגה ובנוסף היא גם מעצבת רב תחומית, בעלת מותג צעיר ונחשק שנושא את שמה. מעצבת ומייצרת גלביות ומוצרי לייף סטייל. היא מעצבת מוצרים וחיה חיים צבעוניים במיוחד. www.karen-shavit.com