טרנטינו ופיק ממשיכים את החתונה בקאן

הבמאי האגדי ואהובתו הישראלית ממשיכים את סשן הצילומים הרומנטי שלהם ונראו כמו חתן וכלה ביום חתונתם על השטיח האדום בקאן

כנראה שקוונטין טרנטינו ודניאלה פיק ממש מרגישים שאלבום החתונה לא הספיק להם, אם להסתמך על סשן הצילומים הרומנטי והדביק שהפגינו השניים על השטיח האדום בקאן. פיק בחרה ללבוש שמלת סטרפלס לבנה בשיק כלתי מובהק וגם לפני כן היא הופיעה בשמלה לבנה שהזכירה את שמלת האירוסין לטרנטינו. בעוד שרוב הכוכבות שפקדו את קאן השנה הפגיזו שמלות צבעוניות ומגה מיוחדות, פיק העדיפה להיראות סולידית וטהורה על השטיח האדום (במסיבות עצמן היא בחרה שמלות בסגנון שונה לגמרי).
מעבר לבחירת הלבוש המאוד מתוכנן של פיק, התנהגותם נראתה כמו של חתן וכלה מהרגע הראשון שהגיעו לקאן. משהו בתנוחות של הבמאי האגדי ואהובתו היפה ביחד נראה מבויים, לאור העובדה שהשטיח האדום בקאן מיועד לכוכבי קולנוע שבאים לקדם סרט ופחות הפגנת כוח של פאוור קאפל אבל זמנים השתנו ובין הדוגמניות שהגיעו לאירוע לדגמן תכשיטים ניתן למצוא פה ושם גם זוגות שמקפידים לחייך למצלמות ולא לפספס חשיפה גלובאלית עצומה (פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס).
דניאלה פיק וטרנטינו צילום Dominique Charriau/WireImage
נראה כי פיק ממש נהנית מ-25 דקות התהילה שלה בליגה של הגדולים ולפחות יאמר לזכותה שהיא שיא הקלאסה מכף רגל ועד ראש ובניגוד לישראליות אחרות שקצת נדחפות לפסטיבל היוקרתי בלי סיבה ממשית, היא מנהלת סמול טוק עם בראד פיט וליאו דיקרפיו. כבר סיבה טובה לקנא. אז הנה הזוג הקסום. רק חסרה עוגת חתונה בפריים.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו צילום  Marc Piasecki/FilmMagic

דניאלה פיק וטרנטינו צילום  Marc Piasecki/FilmMagic

טרנטינו ודניאלה פיק צילום  Stephane Cardinale - Corbis/Corbis via Getty Images