טיפ איפור: עפרון עיניים ירוק

זה לא משנה מה צבע העיניים שלך, עפרון ירוק יגרום להן לזהור ויבליט את הגוון. כך תשתמשי בו נכון

עפרון עיניים ירוק shutterstock By Malyugin

בשנות ה-80 וה-90 עפרון עיניים ירוק היה חלק בלתי נפרד ממגרת האיפור של כל מתאפרת מצויה, אבל נראה שבעשורים האחרונים הוא כמעט ונעלם מהמדפים.

אנחנו פה בשביל להחזיר אותו לקדמת הבמה ולהציע אותו כאופציית איפור עדכנית ואופנתית שתגרום לעיניים שלך לזהור ו"לקפוץ" החוצה.

"יתרונו הגדול של העפרון הירוק טמון בעובדה שכשמניחים אותו על קו המים הוא גורם ללבן של העיניים להיראות בהיר, מבריק ונקי יותר" מסבירה שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם "בנוסף, הוא מבליט את צבעה של קשתית העין, בין אם מדובר בעיניים חומות, כחולות או ירוקות"

עפרון עיניים ירוק shutterstock By Serg Zastavkin

בעוד הדגשת העיניים בעפרון שחור יוצרת מראה דרמטי ועלולה לגרום לעיניים להיראות קטנות יותר, הדגשה בעפרון ירוק תייצר מראה רך שמתאים גם לאיפור יומיומי.

ישנם גוונים שונים של עפרונות עיניים ירוקים. החל מגווני חאקי למראה שמרני יותר, דרך ירוק בקבוק בעל פיגמנט דומיננטי ועד ירוק טורקיז מנצנץ למראה זוהר במיוחד. כל אחת מוזמנת לבחור את הגוון שהיא מתחברת אליו ומחמיא לצבע העיניים והעור שלה.

MU21218מילוקה, מחיר: 14.90 שקל | רבלון, מחיר: 69.90 שקל | מייבלין, מחיר: 14 שקל | קרליין, מחיר: 24.90 שקל | פופה, מחיר: 49 שקל | ג'ייד, מחיר: 34.90 שקל | ג'יבשני, מחיר: 120 שקל | גרלן, מחיר: 142 שקל | לוריאל, מחיר: 25 שקל.

את העיפרון הירוק מומלץ להניח לרוחבו של קו המים. למראה מודגש יותר ויצירת מסגרת מחמיאה ניתן להשתמש באותו הגוון לרוחב העפעף התחתון והעליון ולטשטש בעזרת מברשת ייעודית ליצירת מראה הרמוני מעושן. להגברת האפקט ניתן למלא את העפעף העליון בצללית בגוון ניוד (לפני הנחת העפרון) ולהניח צללית בהירה על עצם הגבה ובחלק הפנימי של העין לתוספת נקודות אור.

צילום מסך אינסטגרם

כשאת בוחרת להשתמש בעפרון ירוק שמרי על שאר האיפור בגוונים טבעיים. השתמשי בסומק בגוון ורדרד עדין וליפסטיק בצבע ניוד בגימור מאט.

השלימי את המראה עם מסקרה שחורה עדינה, הצבע הירוק עושה עבודה נפלאה ואין צורך במסקרה דומיננטית, רק כזו שתדגיש את צבע הריסים ותיצור קונטרסט עדין עם הגוון הירוק.

קבלי השראה:

צילום מסך אינסטגרם צילום מסך אינסטגרם צילום מסך אינסטגרם

 ***