טיפים לחיים טובים יותר

המשפחה שלכם היא מקור הכוח שלכם. אל תגידו "יום אחד נתפנה אליהם", מי שאין לו זמן למשפחה, כשיהיה לו זמן – לא תהיה לו משפחה. הקדישו להם זמן. הקדישו מאמץ להפוך ערכית לכל מה שתרצו שהם עצמם יהיו

מאת אלון אולמן

כולנו רוצות לנהל חיים טובים, מספקים ובעיקר – מאושרים אך מה צריך לעשות בשביל זה, או יותר נכון, איך מומלץ לחשוב על מנת שזה יקרה? כל כמה זמן אנחנו נתקלות בגורו כזה או אחר שמבטיח לנו שאם רק נעשה כך וכל, נרגיש שמחות ואם רק נאמץ חשיבה מסוג כזה או אחר, נחוש רגועים יותר. מי שממש בנה לעצמו שם, בכל הנוגע למתן עצות לחיים טובים יותר, הוא אלון אולמן וכאן אנחנו מביאות טיפים מתוך ספרו החדש, "פריצת גבולות – כיצד להגשים את החיים שתמיד רצית".

הנה 10 טיפים שיעזרו לך לשבור גבולות ולחיות חיים ראויים:

1. נוכחות ההיעדרות: כאשר לוקחים לנו משהו – אנחנו פתאום מעריכים אותו. החיים שלנו, הבריאות, אהבת חיינו, העבודה שלנו ועוד. אם תתנהגו עכשיו כאילו עומדים לקחת מכם את זה – תפחיתו את הסיכוי שזה יקרה.

2. אי אפשר לבזבז את הזמן. אפשר לבזבז את החיים שלנו. אי אפשר להרוויח זמן. אפשר להרוויח את החיים שלנו.

3. אין אנשים, פרוייקטים, מערכות יחסים או קריירות ללא קשיים. ההבדל בין מנצחים לבין השאר הוא איך מתנהגים שם, מול הקושי: מוותרים, חונים או מטפסים.

4. מנצחים יודעים שהם כותבים את התסריט של עצמם. הם לוקחים אחריות ושליטה בחייהם. השאר – תלויים בנסיבות.

5. אומרים שהזמן עושה את שלו. אז זהו, שהוא עושה את שלו: עובר ועובר ועובר. מה שיקבע לאן נגיע ומה יהיה לנו הוא מה שאנחנו עושים, בזמן שהזמן עושה את שלו.

עטיפת אלון אולמן

אולי יעניין אותך עוד לקרוא:

ניתן לזהות דיכאון מתמונות באינסטגרם

הרגלים של אנשים שמחים

6. המשפחה שלכם היא מקור הכוח שלכם. אל תגידו "יום אחד נתפנה אליהם", מי שאין לו זמן למשפחה, כשיהיה לו זמן – לא תהיה לו משפחה. הקדישו להם זמן. הקדישו מאמץ להפוך ערכית לכל מה שתרצו שהם עצמם יהיו.

7. רוב האנשים קמים בבוקר ושואלים את עצמם, "מה אני הולך לעשות היום?" מנצחים שואלים, "מה אני הולך להשיג היום?"

8. בתחרותיות, כשמישהו מנצח – מישהו בהכרח מפסיד. בהישגיות – אפשר שכולם גדלים.

9. קטן וגדול, חיובי ושלילי זה בעיני המתבונן. וכל אחד צודק לשיטתו…ולכן כולם נלחמים כל היום. חבל. השאלה בעולם נאור צריכה להיות האם זה מתאים או לא? האם זה מקדם אותנו או לא?

10. הכוונות וגובה הסטנדרטים שלך הם שיקבעו את גובה התוצאות שלך.

** הכותב הוא אלון אולמן, מנטור מוביל בישראל שסייע למאות אלפי אנשים, ארגונים ועסקים להגיע להצלחה מעשית

גוף ונפש
כתבות, חדשות ודעות על הקשר שבין הגוף לנפש, איך לשמור על הבריאות, הכושר והאושר האישי