טום קרוז יוצא להילחם על סורי

כוכב הקולנוע טום קרוז רוצה לחזור לחייה של בתם סורי, אותה נטש סמוך לגירושין וקייטי הולמס בפאניקה שהיא תושפע מכת הסיינתולוגיה אליה הוא משתייך

מזמן לא שמענו על טום קרוז, שהתמסר לקריירה ופחות או יותר נטש את המושג "חיים אישיים" אבל בימים אלה, אם להסתמך על מגזין "יו.אס", כוכב הקולנוע ההוליוודי מתגעגע לבתו סורי ורוצה לחזור לחייה. מאז גירושיו מהולמס ב-2012, קרוז לא נראה עם בתם המשותפת והוא בעיקר העביר את זמנו בין סטים לכל סרטי האקשן בכיכובו. עד כה פורסמו ספקולציות רבות בנוגע לסיבת הנתק בין הבת לאביה כאשר רבים מאמינים שהולמס חששה שסורי תושפע מכת הסיינתולוגיה אליה משתייך קרוז כבר שנים והרחיקה את בתם ממנו.

אחרים מאמינים שדווקא קרוז היה זה שבחר להתרחק מבתו כי העדיף להתמקד בקריירת המשחק שלו. כך או כך, בימים אלה עושה רושם שקרוז לא מסתפק ב-10 הימים, בהם הוא רשאי לבקר את בתו בחודש (ואותם לא ניצל עד כה) והוא ילחם על המשמורת של סורי. "למרות שהם לא היו בקשר, הוא תמיד דאג לה", סיפר מקור יודע דבר. הוא הבין שחלף הרבה זמן והוא רוצה לתקן את הנזק".

טום קרוז וסורי

 הולמס, שבטח דואגת מהבשורה, תעשה ככל יכולתה למנוע מהשניים להתחבר יתר על המידה. בינתיים קרוז מרעיף מתנות על סורי והוא שלח לה בגדים וכרטיסים להופעות. לא ברור איך היא תתמודד עם רצונו להשתלב בחייה, לאחר שהתרגלה לחיות רק לצד אימה. "סורי בגיל שקל להשפיע עליה ואם טום יהפוך לדמות מרכזית בחייה, קייטי תחשוש שהוא יגרור אותה לתוך הכת", סיפר מקור. "אם היא תרגיש שזה המצב היא תעשה כל מה שסביכולתה לעצור זאת. סורי היא הבן אדם החשוב ביותר בחייה והיא סופר מגוננת על בתה. היא לא תיכנע בלי להילחם".

סורי קרוז וקייטי צילום: Theo Wargo/Getty Images for iHeartMedia

בשנים הקריטיות בהן טום לא תועד לצדה ולא היה נראה מעורב בחייה, סורי התקרבה לאימה מאוד והשתיים צולמו בשלל אירועים, כשהן צועדות ברחוב יד ביד. במקביל, סורי הפכה לאייקון אופנה קטן, כאשר הסרט הענק בשיערה הפך לסמל המזוהה איתה. רבים טענו שהיא מתלבשת כמו ילדה קטנה למרות שהיא כבר נערה צעירה בת 12 אבל לא נראה כי ההערות הזיזו לה במיוחד או גרמו להולמס לייעץ לה להתלבש אחרת. אפשר רק לדמיין את הקשיים שלה לנהל חיים רגילים כאשר כולם עוקבים אחרי מעללי הוריה המפורסמים ויאמר לזכותה של הולמס, שהיא ניסתה להעניק לה חיים שפויים ככל הניתן, הרחק מאור הזרקורים.