חלון ראווה: רומי ספקטור

רומי ספקטור, רק בת 24 וכבר הבעלים של אחד מאתרי האופנה המצליחים בישראל. בימים אלו היא משיקה קולקציית שיתוף פעולה עם רשת סטורי והיד עוד נטויה

מי אני?

רומי ספקטור, בת 24, בזוגיות. מעצבת אופנה והבעלים של המותג D'e Rococo משנת 2017.
המותג בתחילת דרכו היה חשבון אינסטגרם עם השראות אופנה שלי ושל אחותי. שם המותג הוא שילוב של שמותינו רומי וקורל: רו-קוקו.

רומי ספקטור צילום עצמי

רקע 

אני תל אביבית מלידה, בתם של מלכת היופי במיל דנה ספקטור (וקסלר) ואיש העסקים איציק ספקטור ואחותם של קורל, שון וניל.
למדתי שנה אדריכלות בלונדון ותוך כדי הלימודים הבנתי שהאהבה שלי היא אופנה. החלטתי לעזוב את התואר ולחזור לארץ כדי ללמוד עיצוב אופנה בשנקר. חזרתי, התחלתי ללמוד והקמתי את 'דה רוקוקו', אתר שמציע פריטים קלאסיים וחיוניים למלתחה ופריטי סטייטמנט לאשה המודרנית בעלת הסגנון העל זמני ועם זאת מעט אדג'י. אמא שלי הצטרפה לעסק ומתעסקת יחד איתי בקניינות, קריאטיב, סטייליינג והפקות אופנה. את הבגדים אנחנו מייבאות מאיטליה, פריז ומהמזרח ובנוסף, בקיץ עיצבתי למותג קולקציית בגדי ים ולאחרונה עיצבתי קולקציית ג'ינסים. אנחנו שולחים מהאתר לכל העולם והיום אנחנו לפני פתיחת חנות ומשרדים בנווה צדק (את לימודי בשנקר הפסקתי בינתיים).

דנה ספקטור אינסטגרם

בימים אלו השקתי קולקציית שיתוף פעולה עם רשת סטורי. סטורי מבחינתי זה בית של מותגים שאני מתחברת אליו ואליהם. אנחנו חולקים ערכים משותפים ולכן הקשר נראה לי טבעי מההתחלה. תהליך העבודה המשותף עם שרון גאובה (המעצבת של PAPER, מותג הבית של סטורי) היה תענוג של ממש, חיבור של שני עולמות שונים מצד אחד, אבל ממש דומים מהצד השני. הייתי מעורבת בכל שלבי העיצוב – מבחירת הבדים, דרך הגזרות ועד לפרטים הקטנים ביותר ואני גאה בתוצאה הסופית – קולקציה ייחודית, איכותית, כזו שניתן ללבוש אותה (כמעט) לכל אירוע וסיטואציה.

רומי ספקטורX סטורי. צילום: רואי בוקבוזה וחן אור

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

העיסוק באופנה פשוט קרה, האהבה שלי לאופנה לא הרפתה. גם כשלמדתי אדריכלות, ידעתי שהתשוקה שלי היא אופנה. זה לא כל-כך פשוט לעזוב בית ספר כזה יוקרתי לאדריכלות ועתיד יחסית מובטח בשביל מקצוע שהוא מסוכן, עצמאי ובטח שלא מובטח, אבל הלב רוצה מה שהוא רוצה. ברגע שעסקתי בזה, האושר שלי הגיע – ידעתי שזה זה, הרגשתי הגשמה עצמית וסיפוק.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

ההחלטה לעבור לעולם האופנה היתה השלב המאתגר ביותר – מרגע ההחלטה עד עכשיו אני שלמה.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

נקי, מינימליסטי, עם דגש על גזרות מעניינות ובדים איכותיים.

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

אני מעריצה ואוהבת סגנונות אופנה של בלוגריות מכל העולם, בעיקר מקופנהגן, יש להן סטייל מדהים!

story X De Rococo

הפריטים בקולקציה מגוונים, משלימים אחד את השני ומאפשרים ליצור מראות שונים, לשחק בין מראה מחויט לקליל ולהתאים סגנון לכל אירוע. ההשראה הגיעה מריזורטים ועיירות נופש כמו ההמפטונס וסן טרופה, במטרה להעביר וייב של "חופשה מנטלית" המזוהה עם De Rococo וזה ניכר בכל אחד מפריטי הקולקציה.
למרות המראה המוקפד והמחויט משהו של הפריטים, יש בהם קלילות חסרת מאמץ, בזכות הגזרות שהן נינוחות, רחוקות מהגוף וכיפיות ללבישה. גם הצבעוניות העדינה של הקולקציה משקפת את הסגנון הקלאסי של De Rococo, עם דגש על צבעי אבן, פודרה, מוקה והמון לבן.

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

בין הפריטים המחויטים בקולקציה יש שמלת סאטן עדינה וחלומית, בלייזר אוברסייז, שורטס באורך אידיאלי, חולצת כפתורים בגזרה מתוחכמת, חצאית מידי עם שסע ואוברול שמחזיק את הגוף וחושף אותו במינון הנכון ולצידם יש פריטי בייסיק שכדאי להחזיק בכל ארון – טישירט לבנה, ג'קט דנים מדויק ומכנסי ג'ינס לבנים בגזרה גבוהה.

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

רומי ספקטורX סטורי צילום רואי בוקבוזה וחן אור

 טווח מחירים: 349 – 599 שקל.
איפה קונים? ברשת סטורי ובאתר https://www.storyonline.co.il

פייסבוק סלונה אופנה באנר