חלון ראווה: פזית קידר

אחרי שנים ארוכות של ניהול בחברות גדולות בתחום האופנה, פזית קידר החליטה לעבור לקדמת הבמה ועם שלושה זאטוטים בבית הקימה מותג הנושא את שמה

בתמונה המעצבת פזית קידר צילום ספיר עוז

מי אני?

פזית קידר, בת 52, נשואה פלוס שלושה מהממים. המעצבת והבעלים של המותג הנושא את שמי.

בשנת 2007, לאחר הרבה שנות ניהול בתחום האופנה, הרגשתי צורך עמוק ליצור בעצמי. ההתחלה הייתה צנועה, מסטודיו קטן בבית, מלווה בשלושה זאטוטים, התחלתי לעצב תכשיטים. ההנאה הייתה גדולה ולאחר חמש שנים יצאתי מהבית לסטודיו קטן ביפו והוספתי ליין של בגדים. בשלוש השנים האחרונות הסטודיו עבר למבנה קסום בעל שלוש קומות בנווה צדק, ליד סוזן דלאל. עם השנים, הקולקציה התרחבה והיא כוללת קולקציית תכשיטים, קולקציית קז'ואל רחבה ואף קולקציית בגדי ערב.

פזית קידר שמלה לבנה בשילוב הדפס פרחוני בחלק האחורי 590שח צילום ליאור קסון

רקע

גדלתי במרכז תל אביב. את ילדותי העברתי בחדר קטן ליד סבתי, וישנתי ליד מכונת התפירה שלה – זינגר משנת 1910. כבר בגיל 12 תפרתי בגדים על אותה המכונה, שעד היום נמצאת בביתי. סיימתי לימודי עיצוב אופנה בשנקר בשנת 91 ודי מהר התמקדתי בקניינות ובניהול קמעונאות אופנה. עמדתי בראש המחלקה הבינלאומית במשביר לצרכן בתקופה שהמשביר הייתה הרשת המובילה לאופנה בארץ. במסגרת התפקיד פיתחתי את רשת מנגו ואת רשת פול אנד בר בישראל, ניהלתי את המותג גאס ועוד. החשיפה להתנהלות, בעיקר הספרדית, הייתה בית-ספר מעולה מבחינה עיצובית, ניהולית וקמעונאית.

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

בגיל שבע הייתי מבלה שעות בתפירה וסריגה של בגדים לברביות שלי. אני חושבת שכבר אז היה ברור שאני הולכת להיות מעצבת אופנה.

פזית קידר גופיית משבצות שחור לבן 399שח צילום ליאור קסון

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

להיות מעצב אופנה בישראל זה אתגר יום-יומי מתמשך. השוק בישראל מגוון ביותר, קהלי היעד הם יחסית קטנים והוא מלא במעצבים מוכשרים.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

קו העיצוב שלי הוא גרפי, אורבני אך לא מתעלם מהנשיות. הקווים מאד נקיים ומתוחכמים עם הקפדה על פרטים ועל ניקיון סגנוני, תוך מחשבה והבנה עמוקה של גוף האישה. אני לא מתפשרת על איכות תפירה וחומרים.

פזית קידר שמלת מקסי שכבות תכלת כותנה 850שח צילום ליאור קסון

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

קייט בלאנשט מרגשת אותי, על השטיח האדום היא תמיד רלוונטית ועכשווית. מישל אובמה, אישה גדולה שיודעת להתאים לעצמה בגדים ומבינה את מבנה הגוף שלה.

מה מאפיין את קולקציית הקיץ החדשה?

העונה ניתן למצוא בקולקציה שלוש קבוצות:

"Like a virgin"– הרוקיסטית שבינינו תוכל לחגוג הקיץ עם צווארוני ניטים, שילובים של ג'ינס ושחור וגזרות שיש בהן געגוע לשנות התשעים.

פזית קידר שמלה כחולה חלק תחתון דנים חלק עליון ויסקוזה ולייקרה 690שח צילום ליאור קסון

פאראשוט – קולקציה רומנטית ואוורירית עם פריטים שקופים למחצה, עשויים מבדי כותנה, וואל ומשי, המעניקים ללובשת אותם אפיל קליל ועכשווי התואם את האקלים הים תיכוני.

פזית קידר קיץ 2017 צילום ליאור קסון (2) (1)

Urban life – קולקציה גרפית, מוקפדת ונינוחה שמשלבת  מגוון פסים ודפוסים ייחודיים שפיתחתי.

פזית קידר שמלת פסים צבעונית שילוב של בדים כמו כותנה שיפון וסינטטי ופיצקין   590שח צילום ליאור קסוןפזית קידר שמלה כחולה 690שח שיפון וויסקוזה צילום ליאור קסוןפזית קידר קיץ 2017 צילום ליאור קסון (2)פזית קידר שמלה כחולה בשילוב קשירה 750שח צילום ליאור קסון

טווח מחירים: קולקציית קז'ואל – 350-850 שקל, קולקציית ערב – 1,290-2,150 שקל, תכשיטים – 199-890 שקל

טווח מידות: 36-44

איפה קונים? הקולקציה ניתנת לרכישה בחנות הקונספט שלנו בנווה צדק, בחנות האונליין של המותג ובבוטיקים המובילים ברחבי הארץ.

פזית קידר בפייסבוק 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

 

Save

Save

Save

Save

Save