חלון ראווה: ענבל שומרוני בן טאטא

כשענבל סיימה את לימודי העיצוב היא חלמה לעצב תכשיטים בחברה גדולה אבל מהר מאוד הבינה שתצליח לבטא את עצמה הכי טוב אם תקים מותג משלה

INBAL-photo-x by-INBALdesigns

מי אני?

ענבל שומרוני בן טאטא. בת 35, נשואה + 1, מעצבת תכשיטים ובעלת המותג inbal משנת 2016.

רקע

נולדתי בתל אביב, אך גדלתי רוב חיי בכפר סבא. החיבור שלי לתל אביב הביא אותי לגור בה שוב במשך כמה שנים בבגרותי.

למדתי עיצוב תכשיטים ב'שנקר'. בסיום הלימודים, החלום שלי היה להיות מעצבת בחברת תכשיטים וללמוד איך הכל באמת עובד. אחרי כמה חודשים של ראיונות עבודה, הבנתי שחברות תכשיטים ישראליות לא באמת מחזיקות מעצב שכיר והקמתי מותג משלי.

אחרי כשנתיים של שחיקה בעסק שלא מתרומם פניתי ללימודי תואר שני בעיצוב במכון הטכנולוגי בחולון HIT. במהלך התואר עבדתי בכמה עבודות מזדמנות ולקראת סוף התואר התקבלתי לעבודה שחשקתי בה מאז לימודי התואר הראשון, של מעצבת עבור חברת תכשיטים ישראלית. עבדתי כמעצבת שכירה במשך שלוש שנים, אבל את החלום הישן החליף הרצון לעצב פריטים משלי וליצור מותג שיכניס יופי לחיי אנשים.

במהלך השנים האלה העסק שלי היה מושבת או פעל בפרופיל נמוך. ב-2013 כשפגשתי את מי הפך אחר כך להיות בעלי, שגם הוא עצמאי, התחלנו יחד לתכנן את חזרתו לחיים של המותג שלי. המשכתי לעבוד כשכירה ובערבים פיתחתי את המותג המחודש שלי. במהלך הדרך נולד בני, לכן שמתי בצד את עיסוקי לטובת הטיפול בו. לאחר שילדתי, היתה הזדמנות להתחיל בדרך חדשה, עזבתי את העבודה והתמסרתי לעסק שלי. ב-2016 המותג החדש שלי יצא החוצה אל העולם באופן רשמי.

INBAL-SS-2017-collection-16

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

קשה לשים את האצבע מתי זה קרה. מאז שאני זוכרת את עצמי עסקתי באומנות וככל שהתבגרתי כך גדלה המשיכה שלי ליצירה ולדברים יפים. ההכרות שלי עם עיצוב החלה כשבחנתי את האופציות ללימודים אחרי שהשתחררתי מהצבא. בביקור במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר הוצת בי משהו שהיה קיים בי.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

הדרך היתה רצופה אתגרים, אך האתגר הגדול ביותר היה כנראה לבטוח בעסק מספיק כדי לעזוב את העבודה שלי כשכירה ולעבוד בעסק פול טיים.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

הסגנון שלי הוא מינימליסטי ונקי. התכשיטים שאני מעצבת הם עדינים ונקיים מעומס ופרטים. בכל קולקציה שעוסקת בקונספט שונה, אני משתדלת ליצור פריטים שיהיו התוספת הקטנה שמשלימה את הלבוש היומיומי.

INBAL-SS-2017-collection-10

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

אני אוהבת את הסגנון של אוליביה פאלרמו – הלבוש שלה תמיד מוקפד ונקי, גם בלבוש הערב שלה וגם כשהיא יוצאת לטייל עם הכלב, ויש לסגנון שלה הרבה שיק.

מה מאפיין את הקולקציה החדשה?

קולקציית אביב קיץ 2017 נקראת מארבל MARBLE.

הפריטים בקולקציה בעלי עיצוב מינימליסטי וצבעוניות מונוכרומטית, עשויים כסף או זהב ומשובצים באבני היולייט לבנות במראה שיש. ההשראה לקולקציה נלקחה מעיצוב פנים מינימליסטי עכשווי.

INBAL-SS-2017-collection-12INBAL SS 2017 collection 13INBAL-SS-2017-collection-15

טווח מחירים: 120-350 שקל

איפה קונים? באתר המותג www.inbaldesigns.com או ב'קואטרו'- רבי פנחס 4 שוק הפשפשים, תל אביב יפו

פייסבוק  www.facebook.com/inbaldesigns

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

Save

Save

Save