חלון ראווה: סבינה מוסייב

המותג שהקימה בוגרת שנקר סבינה מוסייב בשנת 2011 הפך במהרה לאהוב במיוחד על סלברטאיות ובלוגריות אופנה מובילות בזכות הסגנון הרומנטי העדין המאפיין אותו. קבלו הצצה לקולקציה החדשה

מי אני?

סבינה מויאל מוסייב, בת 35, נשואה פלוס 2. המעצבת והבעלים של המותג 'סבינה מוסייב' משנת 2011.

סבינה מוסייב צילום יח"צ

רקע

נולדתי בבאקו, בירת אזרבג׳אן. באקו ממוקמת בדרום רוסיה, בין תורכיה, פרס, וחבל המשי, איזורים עם תרבות טקסטיל עשירה שהמראות והסגנון הדקורטיבי שלה משפיעים על העיצוב שלי עד היום.

ב-1990 עלינו לארץ, בהתחלה לתל-אביב ובהמשך לאופקים, שם התבגרתי. מיד עם תום השירות הצבאי חזרתי לתל-אביב והתחלתי את לימודי בשנקר. לאחר סיום הלימודים ידעתי שדרכי תהיה עצמאית ובתקופה בה פגשתי את מאיר בעלי הקמתי רשמית את המותג.

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

העיסוק בנשים שסבבו אותי ונשיות ויופי בכללי היו חלק ממני מאז ומתמיד ואיתו החלום לעצב אופנה ולהלביש. אני דור שלישי לחייטים וכנראה שאיפשהו זה פשוט בגנים.

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

 מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

החלק הכי מאתגר בדרך היה להבין שאי אפשר לעשות הכל לבד ושלא הכל תמיד יקרה בדרך שלי. להתפשר זה לא פשוט בכלל כשהחזון כל כך מוגדר בראש וכשגדלים צריך ללמוד להכיל שינויים בדרך ולגדול איתם. ולהיות יצירתיים מספיק להפוך מצבים מבאסים למנוף. לברור על מה נלחמים עד זוב ואיפה מתפשרים.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

רומנטי, נשי ומעודכן.

סנדרה רינגלר לובשת סבינה מוסיב מתוך עמוד הפייסבוק של המותג

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

פלורנס ולש מלהקת פלורנס אנד דה מאשין.

בעלך שותף ועובד איתך בעסק. איך זה עובד?

לעבוד בזוג זה אתגר לא פשוט, ומבחן קבוע לחוזק הזוגיות. בעיקר אם שני בני הזוג דעתניים ופרפקציוניסטים. אבל ללא ספק הדבר הכי חשוב הוא חלוקת תפקידים ולסמוך בעיניים עצומות שכל אחד מקבל את ההחלטות הטובות ביותר בתחום אחריותו. כשזה עובד זה סופר מעצים.

מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?

קולקציית חורף 2019  מושפעת מאווירת הדיסקו של סוף שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, יחד עם אינטרפרטציות אמנותיות של שקיעה בצילום ואיור. יחד, שתי ההשראות המרכזיות שולבו לקולקציה מהודקת ומיוחדת.

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

הוויזואליה של השקיעה מכתיבה את הצבעוניות – ברונזה מנצנצת, גווני חמרה, קאמל ושמנת. בו בעת, תרבות הדיסקו והתקופה באה לידי ביטוי בגזרות בעלות הרגל הרחבה והמותן הצמוד הנפוצות בקולקציה.

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

הכנסתי גם מעט אביביות אל תוך קולקציית הסתיו-חורף, עם הדפסים פרחוניים רומנטיים המאפיינים את רוח המותג, אך הפעם עם טוויסט של צבעוניות חמה וחורפית יותר.

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

סבינה מוסייב סתיו 2018 צילום שי יחזקאל

טווח מחירים: 390-1,690 שקל 

טווח מידות (למעצבי אופנה): רוב הקולקציה היא וואן סייז עם טווח התאמה רחב.

איפה קונים? www.sabinamusayev.com

סבינה מוסייב באינסטגרם 

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק