חלון ראווה: טל סעד

טל מעצבת תיקים ייחודיים עם קונספט ייחודי שמאפשר לשנות אותם בקלות ולהתאים להופעה

מי אני?

טל סעד,  בת 29, רווקה. המעצבת והבעלים של מותג התיקים Keep Changing משנת 2015.

טל סעד צילום הילה תומר

השם של המותג מצליח בשתי מילים להעביר את כל המהות של המותג – Keep changing זה כל הרעיון באופנה. כל הזמן להתעדכן, לשנות וליהנות מזה!
העיצוב הייחודי של התיקים מאפשר לכל בחורה לשמור על הסטייל שלה, להיות מי שהיא, אבל כל הזמן לשנות, וזה כל הכיף באופנה! בעולם היום, הכל משתנה, כל הרעיון זה להשתנות איתו. המותג מאפשר לכל אחת להיות חלק מהעולם הזה. מבחינתי זה הפך להיות סוג של אמרה בכלל לחיים, מרגיש לי שזה משהו נורא נכון בעולם הדינמי והמשתנה של היום.

רקע

גדלתי במכבים ולפני 6 שנים, עם תחילת הלימודים האקדמאים באוניברסיטת תל אביב, עברתי לתל אביב.
הקמתי את המותג בזמן שלמדתי שנה שנייה בלימודי תואר ראשון בכלכלה וניהול. הכל התחיל מקורס תפירה ב"שנקר" שלקחתי במקביל לתואר כשהרגשתי שאני חייבת לצאת קצת ממסגרת הלימודים הממוסדת של לימודי כלכלה ולעשות בנוסף משהו יצירתי. משם כבר הכל התגלגל, התחלתי מתפירת בגדים לעצמי והתיקים היו עוד ניסיון לעשות משהו יצירתי אחר. הדגם הראשון שנוצר היה תיק הקלאצ' והרעיון המקורי של החלפת הבדים הגיע לגמרי במקרה.
כשסיימתי את התואר, במקום ללכת לחפש עבודה בשיווק ומיתוג, החלטתי להתחיל ולבנות את המותג שלי. הבנתי שנולד כאן מותג עם ערכים ואמירה לחיים שאני מזדהה איתה לגמרי.

keep changing ליריד טי מרקט צילום זוהר גור אריה

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

אף פעם לא חשבתי שאהיה מעצבת. אומנם תמיד היתה בי אהבה לאופנה ולסטייל אבל זה לא משהו שחשבתי שיהיה כל כך מרכזי בחיים שלי. אני חושבת שרק בשנה האחרונה הבנתי שזה מה שאני עושה והרגשתי בנוח להגיד שאני גם מעצבת. ההתעסקות היום יומית שלי היא בכל כך הרבה דברים נוספים, כמו מיתוג וקידום המותג בדיגיטל וברשתות החברתיות וכמובן הייצור, כך שאני מרגישה שעיצוב הוא לגמרי בונוס. אולי העובדה שלא הגעתי מהמסלול הרגיל של לימודי עיצוב גורמים לי עד היום להרגיש יותר יזמית בתחום האופנה ופחות מעצבת.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

וואוו, אני חושבת שהעולם הזה של העיצוב בארץ הוא מאוד לא פשוט ודורש לעשות גם וגם וגם. התחרות שלך היא מול מותגים ענקיים ובינלאומיים ולא פשוט לתת להם פייט בתור מותג קטן. אבל זה מאתגר ודוחף אותך ללמוד המון ולהגיע למקומות הכי גבוהים שיש.
מאוד כיף שיש פה בארץ קהילה מדהימה והכי מוכשרת שיש של מעצבים ומעצבות שתומכים זה בזה וכל כך כייף להיות חלק מזה.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

צעיר וטרנדי. כל הרעיון במותג זה שאת יכולה לשנות את הלוק של התיק שלך בהתאם לטרנדים הכי חזקים באותו רגע בעולם האופנה. בגלל שזה כל כך פשוט לשנות אני גם מרשה לעצמי להשתגע ולעשות דוגמאות שגם אם יעברו מהאופנה או ימאסו אחרי כמה חודשים זה לגמרי בסדר כי מתחדשים בטרנד החדש וזה כל כייף.

keep changing  ביריד טי מרקט צילום יחצ

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

אני מאוד אוהבת את אושיית הסטייל Leonie Hanne, כל לוק שלה ממש מעורר השראה ואין טרנד שיוצא והיא לא מיישמת בצורה מושלמת.

כמה שורות על הקולקציה האחרונה

מדובר בתיקים עם קונספט ייחודי העשויים שני חלקים – החלק החיצוני מפלסטיק שקוף והחלק הפנימי מבד. העיצוב הייחודי של התיקים מאפשר להחליף את החלק הפנימי של התיק בשניות, כך שהתיק כל פעם נראה אחרת. את החלק הפנימי ניתן להחליף מתי שמתחשק ובכך להתאים את התיק לכל יום, אירוע, מצב רוח ועוד.

keep changing ליריד טי מרקט. צילום: זוהר גור אריה

הדגם האחרון שיצא היה "תיק ג'יין" – שלראשונה הוא תיק שהוא לא לגמרי שקוף ומשלב דמוי עור בצבעים שונים. יש לו מראה קצת יותר אלגנטי והוא פונה לקהל קצת יותר בוגר אבל עדיין סופר טרנדי. אני ממש מאוהבת בו.

keep changing  ביריד טי מרקט צילום יחצ

keep changing  ביריד טי מרקט צילום יחצ

keep changing  ביריד טי מרקט צילום יחצ

טווח מחירים: 49 – 379 שקל.
איפה קונים? ניתן לקנות אונליין באתר האינטרנט של המותג או ביריד הטי מרקט הקרוב. 27-25 באפריל, דובנוב 8 – תל אביב.
אינסטגרם https://www.instagram.com/keepchanging/

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק