חלון ראווה: חן בר כליפה

חן בר כליפה הגיע לתל אביב מטבריה ואחרי לימודים בשנקר והתנסות בעיצוב בגדי ערב הבין שמה שהוא אוהב באמת זה סטריט סטייל, במלוא מובן המילה

ME CHEN

מי אני?

חן בר כליפה.  בן 33 נמצא בזוגיות כשנה. מעצב אופנה והבעלים של המותג Chen bar kalifa's room משנת 2014.

מקור השם הוא בתחילת דרכי, כשפתחתי את המותג ועבדתי מתוך החדר הקטן שלי בדירת שותפים. מהחדר עצמו הפלגתי בדמיון והחלטתי שכל קולקצייה שאייצר תהיה מושרת מטיולים אקזוטים בעולם, כאלה שהייתי וכאלה שארצה להיות.

רקע

נולדתי וגדלתי בטבריה, עוד בתקופה שהייתי ילד התעסקתי ביצירה ואמנות אם זה בחוגים מגיל ממש צעיר ועד לתיכון שסיימתי במגמת עיצוב. מיד אחרי הצבא נרשמתי לתואר בשנקר וסיימתי 4 שנים במחלקה לעיצוב אופנה.

קצת אחרי שסיימתי את הלימודים ניסיתי לעסוק בנישה של בגדי ערב והבנתי שאני פחות מתחבר לתחום. לקח קצת זמן עד שהתבשלתי והבנתי שאני אוהב יותר לעצב את סגנון הקז׳ואל.

CBK2391

מתי ולמה הבנת שאתה רוצה להיות מעצב?

הבנתי בגיל מאוד צעיר, אבל לא בהכרח אופנה. התעסקתי כל החיים בציור/ פיסול וכו׳.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

אין ספק שהלימודים עצמם היו מאוד אינטנסיבים, התהליך היה קשה ומורכב אבל גם נורא כיף.

האנשים שאתה מכיר/ המרצים/ החברים ללימודים/ ההזדמנויות ששנקר נותנות לך בתור סטודנט ובנוסף החיים עצמם בעיר הגדולה תוך כדי הכל.

איך אתה מתאר את סגנון העיצוב שלך?

קז׳ואל סטריט. אקלקטי ורלוונטי להיום אם זה מבחינת צבעוניות/ בדים/ טקסטים הומוריסטים ושילובים מעניינים.

CBK2392

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת אתה מתחבר?

אני מאוד אוהב את נסטיה ליסנסקי, היא מדהימה ויודעת בדיוק מה היא עושה. אני אוהב גם את הסגנון של דנה פרידר ואם זה מחוץ לביצה אז מאוד אוהב את rocky_barnes היא מעולה.

מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?

במסגרת ה״מסעות״ שלי בעולם החלטתי שבחורף הקרוב אהיה בקניה. ההשראות/ הצבעוניות/ בעליי החיים הססגוניים וההדפסים נבחרו באוירה מתאימה.

CBK2393

CBK2395

CBK2396

מחירים: 150-580 שקל

מידות: רוב הפריטים הם one size

איפה קונים? ׳בנקר׳ , ׳לימקה בוטיק׳, ׳אמה ולאון׳, ׳קפלאוף׳, ירידים משתנים כמו הטימרקט הקרוב ב- 7-5 לאוקטובר בדובנוב 8 בתל אביב, ודרך המעצב ישירות.

פייסבוק

אינסטגרם

CBK2399

 

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק