חלון ראווה: בר חכם

בר חכם לא הצליחה למצוא בגד ים שיחמיא למבנה גופה, אז היא עשתה את הדבר המתבקש והתחילה לעצב לעצמה. היום, בגיל 22, היא הבעלים של מותג בגדי ים שמפרגן לגוף הנשי באשר הוא

מי אני?

בר חכם, בת 22, המעצבת והבעלים של מותג בגדי הים החדש BH SWIMWEAR by bar hacham

בר חכם. צילום: יח"צ

רקע

אני מקיסריה, השתחררתי לפני כשנתיים והחלטתי, בניגוד לחברותיי, לוותר על הנופים של דרום אמריקה או החופים של תאילנד, להשלים לימודי עיצוב ותפירה בת"א ולפתוח עסק משלי בתחום. פניתי ללימודים של שנה בבית ספר פרטי בת"א, בלב הנחלה, בניהולה של המעצבת הראשית של פלפל לשעבר.

כסטודנטית לעיצוב התנסיתי ותפרתי עצמאית בגדי ים לעצמי והחלה דרישה מהסביבה. כך לאט לאט מכרתי בגדי ים בעיצוב אישי לפי בקשת הלקוחה ותוך כדי עבדתי על קולקציית הקיץ הראשונה שלי – קולקציית 2018. לקח לי כשנה לפתח את הגזרות הכי מחמיאות ומדויקות ולייצר.

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

אנחנו חיים בסביבה ששואפת לשלמות, תחרותיות היא משהו שהוא חלק ממסע החיים. אני חיה בסביבה מאד תחרותית, כשהכל עובד סביב המראה והלבוש, הבגדים, איזה תיק יש לך ואיזה נעליים את נועלת. הייתי ביקורתית כלפי עצמי וזו בדיוק הסיבה שהלכתי לכיוון של עיצוב בגדי ים, הרי אם מישהי אוהבת את הים כמוני והיא לא מרגישה שהיא מושלמת, זה לא אומר שהיא לא צריכה ללכת לים וזה מה שחוויתי כל החיים.

לאחר שנים של חיפוש אחר פריטים אופנתיים שיתאימו לי, החלטתי ליצור אותם בעצמי. תמיד חיפשתי בגד ים שישב עליי טוב, שיחמיא לי, אחד כזה שישבור את כל המוסכמות של איך הוא צריך לשבת על גוף של אישה, לא על גוף של דוגמנית. תמיד הייתה בי זיקה לאופנה, זה זורם אצלי בדם, מבחינתי המותג "בר חכם" תמיד היה שם, אמנם לא היו לי לוגו או חותמת, אבל המותג תמיד היה קיים. לא לקח לי הרבה זמן כדי להחליט להוציא את כל 'הציורים' מתוך המגירה וליצור מהם קולקציה. זה היה טמון עמוק בתוך הראש והכי חשוב – בלב.

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

מבחינתי האתגר הכי גדול הוא כל לקוחה בפני עצמה. הייעוד שלי הוא לגרום לבנות הים שלי להרגיש טוב על החוף. לשמח בנות ולגרום להן תחושה עצמית טובה. עניין לא פשוט בכלל ואף מאתגר כשמדובר במקום בו אנחנו חשופים כל כך, וכשאני מזכירה תחושות של ביקורתיות אני יודעת על מה אני מדברת.

אם לקוחה מסתכלת במראה ושלמה עם איך שבגד הים נראה עליה ומוכנה ללכת לים עם חברים, זה הסיפוק הכי גדול עבורי. אני פחות עושה את זה כדי שמישהי תעלה תמונה יפה לאינסטגרם עם בגד הים שלי. אני לא מתיפייפת, כי גם אני מעלה תמונות ואני חלק מהדור הזה, אבל מה שעושה לי את זה, זו התחושה הפנימית של לראות מישהי שמרגישה בנוח לבלות בים/בבריכה. כשלקוחה מרגישה שבגד הים הזה הוא העור השני שלה, ששומר עליה ומאפשר לה להיות היא, בשיא הנינוחות והטבעיות.

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

אני מתחברת לסגנון האופנתי של הדוגמנית רומי סטריד. אני עפה על זה שכמה שהיא פשוטה ככה היא יפה. בדיוק כמו הקולקציה שלי.

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

המותג שלי נולד עבור רוח חופשית לאהבה ימית, מלווה בביטחון נשי. סוד הקסם שלי הוא פשטות, איכות ונוחות. סגנון העיצוב שלי מאד נקי וקליל אבל מלא בסטייל.

מבחינתי BH SWIMWEAR by bar hacham זאת שליחות, כל פריט מתוך הקולקציה שלי הוא משהו שאני בעצמי הייתי לובשת. אני יכולה לומר בגאווה שאני במסלול החיים הנכון בשבילי. לא צריך להיות דוגמנית כדי ללבוש את הפריטים שאני מוכרת, הגזרות הרבה יותר נוחות וקלילות. יש גם הרבה בגדי ים דו- צדדיים, כלומר את יכולה לקנות בגד ים אחד וליהנות משני צבעים, יש גזרות ללא תפרים. יש הרבה גזרות מחמיאות וכמובן בגדי ים שלמים לבנות שלא אוהבות בקיני. אני מאד ביקורתית כלפי עצמי ופרפקציוניסטית, לכן אין מצב שתצא מהסטודיו שלי מישהי שלא שלמה עם איך שהבגד ים שלי נראה עליה.

בגדי הים שלי מיועדים לקהל רחב של נשים; מנערות צעירות ועד לאימהות ונשים בוגרות שחשוב להן להרגיש נוח בעור שלהן ולהיות בטוחות בים ובבריכה.

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

את מי בחרת לצלם לקמפיין הראשון?

את קמפיין המותג מובילה הדוגמנית גולי, אחותה של לירז אסייג מהאח הגדול. היה לי ברור שאני מתחברת מאוד לאג'נדה של לירז וגולי ולכן בחרתי בה, שהיא מידה 40, לקמפיין שהוא נטול פוטושופ והצרות היקפים. אני מאמינה שמגיע ללקוחה לראות איך בגד הים מונח על הגוף בלי ריטושים שונים, כי ככה זה יראה במציאות.

לצידה של גולי מצולמות אני (בר) וחברתי הטובה קרן, שוב מתוך הרצון להראות מבני גוף שונים ואיך גזרות בגדי הים מונחות עליהם. המותג נולד מתוך רצון להעניק ללקוחה בטחון אז אין היגיון מבחינתי לרטש או לשנות מבנה גוף. הגזרות מותאמות לגוף, לא צריך לשנות את הגוף כדי להתאים את עצמו לבגד הים.

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

BHIMWEAR 471מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

מותג בגדי הים הישראלי BH SWIMWEAR צילום יחצ

טווח מחירים: 380 – 490 שקל לפני הנחות

טווח מידות: 36 – 44

איפה קונים? את בגדי הים שלי ניתן לרכוש דרך האינסטגרם והפייסבוק של המותג, אותם אני שולחת לכל רחבי הארץ עם שליח עד הבית. וכמובן בסטודיו שלי שבקיסריה שאליו ניתן להגיע בימים א'-ו' בתיאום מראש: 052-7711057. נגה 9 קיסריה.

אינסטגרם: bh_swimwear

פייסבוק: BH swimwear

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק