חיתול מכנסיים: לחתל את התינוק במהירות שיא

חיתול שמלבישים כמו תחתונים, והוא רמה אחת מעל בנוחות השימוש – זה מה שמבטיחים לנו בהאגיס על חיתולי הפנטס החדשים, שלחנו אמא עייפה לבדוק את החיתול החדש על המדף

צילום: shutterstock\ Syda Productions תינוק בצעד ראשןון
אומרים שאימון הופך אותך לטובה יותר. אבל אני עדיין גרועה בלחתל. למרות שטכנית אני עוסקת במלאכה הנפלאה הזאת כבר שנה וחמישה חודשים בצורה אינטנסיבית ועוד לפחות עשור של בייביסיטרים לפני, זאת עדיין פעולה דיי מעיקה שמשלבת בתוכה גם אמא עייפה שמנסה לא לנשום, גם תינוקת עצבנית שממש מתאמצת להעיף גפיים לכל עבר במטרה לטבול לפחות אצבע אחת בערימת מספר שתיים שבחיתול, וגם כמה פעולות מסובכות כמו לוודא שהצד של הסקוצים נמצא מאחורה ושכל הטוסיק נמצא בתוך גבולות החיתול וכל זה בזמן שיא, לפני שהרודנית הקטנה שילדתי חוטפת את הסעיף סופית.
בגלל כל המפורט למעלה, זה ברור מאליו שתמיד אשמח להתנסות במוצר שמנסה להקל עליי (ועל אבא שלה, כי אנחנו מגדלים אותה בשוויוניות וזה). בקיצור, האגיס פרידום פנטס הוא בדיוק מוצר כזה. חיתול שמעוצב כתחתונים שמלבישים בשכיבה או בעמידה, בלי להדביק, בלי להתנגד ובהרבה פחות זמן. המוטו של האגיס הוא "פשוט להחליף למשהו נוח" ותהליך ההחתלה אמור להיות מהיר יותר, נקי יותר ומותאם במיוחד לתינוקות שלא יכולים לשבת בשקט יותר משלוש שניות.

חיתול תחתונים: רגע, איך מחליפים שמים משחה?

האגיס פרידום פנטס. צילום: יח"צ חוגלה קימברלי
מיד כשראיתי את המוצר הזה על המדף רכשתי חבילה ובה 44 חיתולים במידה שלוש. החיתולים מגיעים בצורת תחתונים, על כל אחד יש ציור של פו הדוב שמסמל את החלק שצריך להיות מקדימה, החיתול מצויד בפס אינדיקציה לפיפי, כאשר הוא רטוב ומלא הפס משנה את צבעו. המותנית שעוטפת את הגוף של התינוק נעימה ורכה, היא גמישה במיוחד ולא השאירה סימנים על העור.
החלק הפנימי של החיתול מצויד במעטפת לספיגה מוגברת שמונעת את תחושה רטובה ולא נעימה. מאחורי החיתול מודבק פס לסגירת החיתול המלוכלך לפני שזורקים אותו לפח (כן אבוש, לפני שזורקים לפח סוגרים את החיתול). בגלל המותנית הגמישה והמגע הנעים על העור התינוקת שלי נעה בנוחיות, בלי שפשפות וגירויים שנובעים מהידוק לוחץ מדי. קיצור משך ההחתלה מקצר גם את משך הזמן שהיא מתנגדת, שקר לה או שצריך למנוע ממנה לברוח, כך שהחיתול נוח לא רק לי ולאבא הוא נוח גם לה. בקיצור, נראה שלא שכחו אף פרט.
החיתול בהחלט מתלבש במהירות ומקצר את משך ההחתלה מה שגרר פחות טנטרומים על שידת ההחתלה. כשהיה צורך להחליף את החיתול היה רגע של ספק – איך ממשיכים?! אבל אז פשוט קרעתי את צדי החיתול והוא הפך בן רגע לחיתול רגיל ומלאכת הניקוי ומריחת המשחה הופכת להיות דיי דומה להחתלה המסורתית. כשמדובר בחיתול פיפי בלבד אפילו לא צריך ללכת לשידת ההחתלה, אפשר להחליף בעמידה.
חיתולי האגיס פרידום פטנס הם לא מוצר חדש אבל, בהאגיס הבינו שדרוש מענה לשאלות של אימהות ואבות מבולבלים והשיקו את המאמא-בוט, צ'ט ייעודי שיענה לכם על כל השאלות הקריטיות כולל סרטוני הסבר לכל שלבי ההחתלה. לינק לצ'ט >> https://goo.gl/EnbYxh.
לרגל השקת הבוט מגרילים חופשה באירופה לכל מי שירכוש חבילת חיתולים ויזין את קוד הקופון באתר, אז שווה להתנסות ולהזין את הקודים בצ'ט בוט עצמו, יותר קודים יותר סיכוי לזכות.

השורה התחתונה

חיתולי האגיס פנטס מקצרים את זמן ההחתלה, גם ענייני ההחלפה והניקוי היו לי אינטואיטיבים וברורים. החיתול עצמו סופג וגם לא נרשמו תקריות קקי גב וחברים כך שגם היעילות הייתה לשביעות רצוני. לתינוקות שכבר זוחלים או הולכים שכבר לא ממש מסכימים להתמסר לרגעי ההחתלה, מדובר בפיתרון נוח, אהבתי.