חיים קלים בטיפוח קיץ

איך מתגברים על הזיעה והחום ומציגים מראה מטופח גם בקיץ הלח?

careline-634-design 

מזג האוויר הרותח הופך את הטיפוח לאישיו כי גם כשחם ואנחנו מזיעות אנחנו רוצות להציג מראה מטופח ולא מוזנח. אז איך מתגברים על האתגר? לסתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין, יש כמה טיפים מצוינים בשבילנו.

הבעיה: הזעה מוגברת

לפעמים אפילו יציאה לזמן קצר לחום הגדול גורמת לנו להזיע כאילו שהינו שעות ארוכות על חוף הים. במצב כזה יש נטייה לנשים רבות לוותר על קרם לחות כדי לא להכביד על עור הפנים שגם ככה מזיע.

הפתרון: קרם לחות קליל. קרם קל, שנספג במהירות, הוא הפתרון האידיאלי למצב. את הקרם העשיר השאירי לטיפוח בשעות הלילה ובשעות היום, הסתפקי בקרם עם מרקל קל ככל האפשר, שיעשה את העבודה ולא יכביד על העור.

careline-321-design 3

הבעיה: האיפור מאיים לנזול או לדהות

אחת מתופעות הלוואי של החום הוא העובדה שהוא ממיס את האיפור. התוצאה עלולה להיראות מאוד לא אסתטית – איפור דהוי, נוזל ובמראה לא אחיד (שלא לומר – ליצני או מלוכלך).

הפתרון: מוצרי איפור עמידים ופריימר. מי שלא רוצה או מסוגלת לוותר על איפור יכולה, בהשקעה מינימלית, לפתור את הבעיה. ראשית, לעבור לאיפור עמיד ובדגש על המייק אפ, שהוא השלב הבסיסי בכל האיפור כולו. שנית, לאמץ פריימר שכמה טיפות ממנו יחליקו את העור ובנוסף, יתרמו לעמידות האיפור לאורך זמן.

הבעיה: החום מוציא את החשק להשקיע זמן בטיפוח

כשכל כך חם, למי יש חשק או כוח (החום מעייף, בדקנו!) לעמוד שעות מול המראה ולהתמרח?

פתרון 1: קרם לחות רב תכליתי ורב תועלתי שחוסך זמן ומעניק את כל היתרונות שבמוצרים שונים – במוצר אחד משובח. הקרם כולל את המרכיבים החדשניים ביותר שעור הפנים זקוק להם, עשיר בלחות, אנטי אוקסידנטים, ויטמינים ועוד אשר מגנים על העור מפני נזקי הסביבה, מכיל מקדם הגנה spf25 ומרכיבים מרגיעים שמונעים מתח – הסיבה המובילה להזדקנות מהירה של עור הפנים.

multi0-arti-0

פתרון 2: ג'ל מיסלרי להסרת איפור פנים ועיניים – כל הפעולות בתכשיר אחד

אם את משתמשת במעט איפור בקיץ, ג'ל מיסלרי הוא הפתרון האידיאלי עבורך. הוא מנקה בעדינות מרובה את העור,  ומסיר לכלוך בלי לגרות את העור ובמהירות רבה. הג'ל נטול אלכוהול ובישום, מתאים לעור רגיש,  כך שאין צורך לחשוש מגירויים והוא מועשר באלוורה שמרגיעה את העור ובתמצית המליס לכיווץ הנקבוביות. התוצאה – עור נקי, מאוזן ורגוע, נטול תחושת שמנוניות ושנראה טוב.

water-1200-careline

ויש גם יתרון לטיפוח בחום

אם בחורף קר ואת פחות בעניין של לשטוף פנים – הקיץ החם עושה את הפעולה ההפוכה ואת רק רוצה להתרענן במים. אז נצלי את הסיטואציה לניקוי מרענן של עור הפנים. אל תפסחי על אף אחד מהשלבים ההכרחיים (מניקוי ועד פילינג) עד שתגיעי לתוצאה הרצויה.

צילומים: שאטרסטוק, יחצ