חיות ברשת חלק ב' – הנשים של נבחרת הדיגיטליות נחשפות

הכירו את הדיגיטליות של לאומי וסלונה – בעלות עסקים ברשת, שעשו את זה ושמחות לחלוק אתכן את כל סודות ההצלחה שלהן. נעים ושווה להכיר 5 מתוך 10 המופלאות

צילום: אלדד שושן

רוני כהן, עוד שנייה בת 35

בעלת ״דודה לולה״ אתר אופנה לבגדי וינטג׳

קצת על העסק שלי

האמת שעדיין לא יודעת ממש מה לענות כששואלים אותי מה את עושה, אז אני מתחילה בלהגיד שהקמתי אתר אופנה ולפני כשנה מכרתי אותו ומאז אני נותנת שירותי ייעוץ, ליווי ופיתוחי עיסקי לאתרים בתחום האי-קומרס כאשר במקביל אני כל הזמן עובדת על מיזמים ואתגרים משלי, החל מ״דודה לולה״ אתר אופנה לבגדי וינטג׳, שיתוף פעולה עם מותג פולני, פיתוח קולקציות וקטגוריות מסחריות לאתרי אופנה ישראלים, קנינות, הפקת ימי-צילום, בקיצור, לא משעמם לי!

מתי הבנתי שהזירה הוירטואלית היא ה-דבר עבור העסק שלי

מההתחלה. כשמישהו אומר לי שאין לו פייסבוק פרטי ובטח כשבעלי עסקים אומרים לי שאין להם פייסבוק עסקי, אני מסבירה שאם אתה לא שם אתה לא קיים. הרשתות החברתיות וגוגל החליפו מבחינתי את דפי זהב, עיתונים, המדור לחיפוש קרובים ואתרי חדשות למיניהם. ברשת- הכל קורה!

הדבר הכי חשוב שלמדתי בעסקים

הדבר הכי חשוב מבחינתי בעסקים זה לדעת להתחבר לאנשים טובים ולעשות איתם ביחד דברים טובים עוד יותר.ולנשים יש את זה בגדול, כי אנחנו לא צריכות קפה שחור וסיגריה כדי לתקשר, חיוך, מסך ומקלדת יעשו ת׳עבודה.

הטיפ הדיגיטלי שלי

לחיות בדיגיטל זה לחיות בהווה,זה לעשות מינגלינג מהספה בבית בפיג׳מת לבבות ושוקו חם ביד, זה החיים עצמם! וזה בדיוק הקטע, מינגלינג בעידן של היום קורה 24/7 – בסטטוסים, בהודעות, בניוזלטרים, בצ׳ט, בקבוצות ובקהילות ולמרות שלא תמיד יש מפגש ״פנים אל פנים״, שם המשחק הוא יחסי אנוש.

adi_4.1

עדי רסולי, בת 37 (עוד שנייה)

אמא של ים עומר וטל, בת הזוג של גל, דיאטנית קלינית לתינוקות בעלת המתכוניה- הבית לתזונת תינוקות

קצת על העסק שלי

המתכוניה נולדה כמו "ילד פוקס" מוצלח במיוחד, תכננתי ליצור קבוצה שתאפשר לי גיוס המונים קל. בינתיים גיסנו המונים רבים 🙁 ואלו יצרו את הצורך בהקמת אתר המתכוניה.

 מתי הבנתי שהזירה הוירטואלית היא ה-דבר עבור העסק שלי

ביום שצלמתי מסננת בה אני שוטפת את הזיתים לפני האכילה. פוסט פשוט שזוכה לתשואות רבות מסביר לי כמה קל להגיש תוכן וערך שקשור לעולם התוכן המקצועי שלי.

מה הדבר הכי חשוב שלמדתי בעסקים

שהאינטואיציה היא אחד הכלים החשובים, כי מה שלא עושים באהבה , עדיף לא לעשות (פשוט כי הוא לא יעבוד.) ואחרי האינטואיציה לפעמים צריך מי שינתב אותה.

הטיפ שלי לנשים בעולם הדיגיטלי

צרו את התמהיל הייחודי שלכן, המשקף את האמונות המקצועיות לצד קריצה מהחיים הפרטיים, כי כולנו אוהבים גם קצת "צהוב".

sharon_4.1

שרון פתיר כהן

מידענית

 קצת על העסק שלי

MarkZoom – בוטיק מתמחה בפתרונות מידע, חדשנות וניתוח אסטרטגי ומתמקדת במידע איכותי עם תובנות = ידע עבור משתמשים, מבוסס על הבנת צרכים ואתגרים, מומחיות וניסיון.

אני יזמית של מידע, מחקר ולימוד ממקורות גלובליים ומביאה ידע ותובנות רלוונטיים ללקוחות.

מידע מנותח ומעובד, על פי דרישה וזיהוי צרכים, שמאפשר התפתחות, חשיבה אסטרטגית ותורם לתהליכי קבלת החלטות, פיתוח עסקי וחדשנות.

מתי הבנתי שהזירה הוירטואלית היא ה-דבר עבור העסק שלי

הזירה הוירטואלית היא הכלי המרכזי שלרשותי, העבודה והשירות שלי מבוססים על כל מה שיש לאינטרנט להציע ברמת תוכן גלובלי.

בעידן שבו אוקיינוס המידע גדל והמקורות הופכים אינסופיים, גובר הצורך בידע ובקבלת תמונה רחבה ועדכנית של המתרחש בעולם, במטרה להבין את ״השיטה" הפועלת במסגרת עולמות תוכן מגוונים.

מעבר למומחיות ולכלי המקצועי, בבסיס ובמהות, העשייה שלי נותנת מענה לצורך קיים ונדרש – ניהול זמן, אנרגיה ומיקוד, משאבים שנמצאים בחסר אצל כולנו.

הזירה הוירטואלית מסייעת לי לעזור לאחרים להיות יותר טובים גם בהיבטים האלו.

הדבר הכי חשוב שלמדתי בעסקים

להאמין בעצמי, להבין באמת באמת למה עושים את מה שעושים, ולהביא הערך שלי לכל פרויקט, כל יום מחדש.

הטיפ שלי לנשים בעולם הדיגיטלי

העולם הדיגיטלי הוא לטעמי בלתי נפרד מהעולם הפיזי ולכן הטיפ שלי הוא להתנסות, להשתמש ולאמץ – אם זה ערוצים, שירותים, כלים שמשרתים אותנו, מקלים, תורמים, מעשירים ומקדמים.

chani_4.1

חני שטיגליץ, בת 29

אמא ל3 ילדים מדהימים. בעלת 3 עסקים – בריאות, תמ״א 38 ומנטורית לצבירת תאוצה עסקית

קצת על העסק שלי

בגיל 18 וחצי התחתנתי והלכתי ללמוד מזכירות רפואית בכירה. ניהלתי סניף בקופח לאומית, והרווחתי פחות מ-3000 ש״ח בחודש. כדי להרוויח יותר נדרשתי לעשות תואר ראשון, ולאחר שלוש שנים מאומצות של לימודים לא התקבלתי בחזרה. לשמחתי, אמא שלי חשפה אותי לעולם ההתפתחות האישית והעסקית ומאז הכול השתנה. למדתי אצל המנטורים הטובים בארץ ובעולם והכי חשוב – יישמתי. היום אני אשת עסקים מצליחה, מומחית בשיווק ומכירות.

מתי הבנתי שהזירה הוירטואלית היא ה-דבר עבור העסק שלי

לאחר 24 אלף שיחות מכירה ו20 אלף עוקבים ברשתות החברתיות פיתחתי שיטה מדויקת לתאוצה מתמדת בעסק. הזירה הוירוטאלית יצרה אצלי באזז מטורף. למדתי לגרום ללקוח לקנות ממני בכך שנתתי להם ערך מטורף יום יום בהתמדה. ובזכות עולם הדיגיטל אני חיה בחופש – יש לי 7 מוצרים דיגיטליים שפשוט עובדים עבורי ומוכרים שוב ושוב.

הדבר הכי חשוב שלמדתי בעסקים

מה שמושלם לא קיים. לא מחפשת להיות מושלמת. עושה את הכי טוב שאני יכולה ולא מוותרת לעצמי ובשיפור מתמיד ואין סופי – זה מבטל את הפחד מהטעויות וממה שיגידו עליי.

הטיפ הדיגיטלי שלי

לחיות זה להגשים חלומות. אל תוותרו על החלומות שלכן למרות האתגרים בדרך. הכאב זמני – הניצחון תמידי.

dekel_4.1

דקל זרד, בת 37

דוגמנית פלאס סייז ובעלים של המותג EveryBODY לבגדי ספורט במידות גדולות

קצת על העסק

אני כ- 15 שנה בתחום המידות הגדולות, שותפה לכאבים ולהתקדמות של הבנות בתחום הזה, כשהתחלתי להתאמן הבנתי איזה חסך עצום זה- לרצות לשמור על שגרת אימונים וגם על סטייל, ולא למצוא בגדים במידה שלך. הבנתי כמה הדבר חסר בארץ.

למדתי שהרבה בנות מזמינות מחו"ל והחלטתי להביא להן מותג חדש, צעיר וכחול לבן.

קיבלתי חיבוק ענק מהבנות והפרסום לא איחר לבוא. היום אני כבר בונה את הקולקציה הראשונה שהיא לגמרי שלי – עיצוב וייצור, הכל כחול לבן וזה מרגש מאוד.

מתי הבנתי שהזירה הוירטואלית היא ה-דבר עבור העסק שלי

כמעט ישר בהתחלה. בניגוד לעסקים וחנויות שעוברות עכשיו לאתר מכירתי, התהליך אצלי היה הפוך.העסק נבנה כעסק וירטואלי ורק לאחרונה התחלנו לקיים מכירות מרוכזות בחדרי כושר וסטודיו לנשים, אחרי חצי שנה בלבד באונליין הצלחתי להבין מה חשוב ומה הדרישות ולבנות ליין מתאים לצאת איתו החוצה.

הטיפ שלי לנשים בעולם הדיגיטלי

העולם הדיגיטלי הוא עבודה לכל דבר. כמו בכל תחום, חשוב להישאר מעודכנת, לקרוא לחפש ולחקור, להמציא את עצמך ולהפתיע כל פעם מחדש, לשמור על בידול ומיוחדות ולא לפחד משיתופי פעולה עם קולגות.

הדבר הכי חשוב שלמדתי בעסקים

Better done than perfect. אנחנו מתעכבות המון על דברים שהם "לא מושלמים" בעינינו, או לא כמו שציפינו. אני אומרת שכדי להתקדם צריך קודם כל לעשות ותמיד יש מה ללמוד ולשפר תוך כדי תנועה.

להיכרות עם 5 הדיגיטליות המופלאות הנוספות לחצי כאן