חזיית הבייגלה של אשלי גרהאם

דוגמנית המידות הגדולות המפורסמת בעולם החליטה להראות את אהבתה לפחמימות באופן הכי מפתיע שיש והניחה בייגלה על שדיה. כמו שניתן לתאר, התמונה הפכה ויראלית. אנחנו מנסות לנחש איך היא תביע את אהבתה לחלבונים

בימים אלה אשלי גרהאם כנראה שיכתבה מחדש את הרב המכר "חוכמת הבייגלה", עם להסתמך על התמונה הלוהטת שעלתה לרשת החברתית ובה היא חשופת חזה ועם בייגלה טרי על שדיה. המטרה של גרהאם הייתה להראות לגולשים עד כמה היא בעד פחמימות וקימורים וכעת היא כנראה העבירה את המסר לכולם באופן די ברור.

התמונה, שהפכה ויראלית מגה ויראלית ברשת, תועדה כאשר הדוגמנית המפורסמת בילתה על הסט עם עורכת האופנה של "גלאמור", ג'יליאן דויזון. כפי שניתן לראות, ארוחת הבוקר שלה נחתה במקום קצת מפתיע בגוף. לא ממש ברור איך הרגע הזה התרחש בכלל אבל גרהאם פשוט תלשה את החזייה שלה לעיני המצלמה וכיסתה את הפיטמות החשופות עם הבייגלה. בהחלט רגע נדיר שלא רואים כל יום.

לא מדובר בדגם חדש של חזייה שימכר ב"ויקטוריה סיקרט" אבל לפחות הדוגמנית הזו יודעת להיות ספונטנית ולא מתחשבנת לאף אחד. כבר זמן רב שהיא עושה מה שבא לה ועד כה הגרהאמית הצליחה לעורר דימוי גוף חיובי ולהזכיר לכולם שהעולם לא שייך רק לרזות. אמנם עד עכשיו היא בעיקר התמחתה בהעלאת תמונות לא מרוטשות של עצמה אך כעת לא אתפלא אם היא תזכה בחוזה שמן עם מאפיית לחמים חדת חושים.

יו גו גירל!

אשלי גרהאם עם בייגלה