חופשת האביב השובבה שלי

מה קרה כשהחלטתי לשתף את האיש שלי בחוויות מיניות מן העבר? סיפור ליל אביב

שאטרסטוק
״אתה בטוח שאתה רוצה לשמוע את ההמשך?״ שאלתי אותו, והוא מיהר לענות בלהט שכן. אף פעם אל תזלזלו בכוחם של סיפורי סקס מן העבר, במיוחד אם מדובר בסקס טוב.

״באמת עשית שלישיה? איך אף פעם לא שמעתי על זה?״ הוא זירז אותי להגיע לעניין.

״טוב, זו לא הייתה בדיוק שלישיה, יותר רביעיה אם לדייק, כי גם החברה שלי הצטרפה. ״ עצרתי לרגע ליהנות מהרגע.

״אתה מבין, זה היה בחופשת האביב, לפני שההורים שלי החזירו את כולנו לכאן. ושם, איך שמצלצל הפעמון לחופשה המזוודות כבר ארוזות, ובמילא מה שחשוב זה לדאוג לקונדומים ואלכוהול ליומיים הראשונים, את השאר כבר קונים כשמגיעים למיאמי.״

אני מגוללת באוזניו את סיפור הנעורים הפרוע שלי. כל אחת צריכה שיהיה לה סיפור כזה, אפילו רק למען הפעם הראשונה שבה תספר אותו לאיש שלה, אפילו רק כדי לראות את העיניים שלו נפקחות עוד מילימטר, ואת הלסת מאיימת לצנוח. כן, האישה שלך עשתה פעם שלישיה. או רביעיה, אם תתעקש לדייק בפרטים.

שאטרסטוק

״ כשרק הגענו לוילה ששכרו החברים שלי לחופשת האביב עוד היינו צעירים מבויישים. התחלקנו בזוגות לחדרים הנוחים, פרקנו מזוודות, אפילו סידרתי את הבגדים בארון. נדמה לי שבקושי לבשתי אותם אחר כך. אחרי מקלחת קצרה לבשתי בגד ים וירדתי לבריכה, שם ישבו כבר הבנים, והציגו לראווה קוביות בבטנים חלקות ובוהקות באור השמש. ״

יש דברים ששמורים לנעורים. אור השמש האביבית הבוהק, ריחות הפריחה, ואינספור הגוונים העזים שצעקו משיחי הגדר החיה שהפכו את הוילה שלנו למאורה מבודדת, פגשו את פרץ ההורמונים המטורף שגאה בנו לאורך החודשים של ישיבה מאומצת על ספסל הלימודים. חופש. זו תמצית הנעורים, והיה לנו את זה בענק.

״אז הפרחים חירמנו אותך, זה מה שאת אומרת? ״ הוא המשיך לנסות לחמם את השטח.

כשנכנסתי לבריכה ראיתי שמגיעים אנשים שלא הכרתי, ועוד הגיעו לאורך כל היום. הם המשיכו להגיע מרחוק ומרחוק יותר, ורחבת הבריכה התמלאה בעוד ועוד גופים חשופים בבגדי ים צבעוניים וקטנטנים.

אני לא זוכרת אם זה היה מארק עם הקוביות המרשימות ופי.ג׳יי עם החבילה שאי אפשר להתעלם ממנה בספידו או להיפך, מה שבטוח זה שלא הצלחתי לבחור ביניהם.

הספידו עיסה לי את הגב כשמרח אותי בקרם נגד השמש, הקוביות פינק אותי בעיסוי בכפות הרגליים עם בקבוק בירה קפוא שאחר כך חלקנו בשפתיים משתהות על פתח הבקבוק עם כל לגימה. למחרת הם כבר התחרו עליי באופן גלוי, ואני רק נפנפתי בשערי לעברם, מתענגת על המתח שנוצר.

שאטרסטוק

״אתה מבין?״ אני שואלת את האיש שלי, ״בלילה הקוביות הזמין אותי לטייל על החוף – קוד ידוע לסקס און דה ביץ׳, והספידו מיד קפץ ושאל מה דעתי שהחברה שלי תצא לטיול על החוף ואנחנו נהנה מהחדר המפנק שלנו. ואני? אני רק שאלתי למה מוכרחים לבחור. אתה יכול לדמיין את העיניים של שני אלה?״

אז עלינו לחדר שלי. החברה שאיתי נשארה בבריכה עם חתיך אלמוני, והקוביות והספידו התחרו ביניהם מי יכניס אותי לעניינים. מיד הבנתי שהחלטתי נכון. זה היה דואט מחרמן. מהר מאוד הם הבינו שרק תיאום ביניהם יעבוד, ובמקום להתחרות השלימו זה את זה – אחד ליקק לי את בהונות הרגליים, והשני העביר את הלשון שלו על התנוך שלי. אחד חפן את השד שלי וליטף בעדינות את הפטמות הזקורות, והשני טייל בקצות אצבעותיו מכף רגל ועד לתוך התחתונים שלי. בשלב הזה כבר לא הבחנתי מי מהם ספידו ומי קוביות, אבל בדיוק כשהרגשתי שאני רטובה מספיק כדי לעבור שלב נכנסה החברה שלי לחדר. לרגע קפאתי.

spring threesome durex

״למה לבחור?״ שאל אחד משניהם, והחברה שלי פשוט הצטרפה כאילו מדובר בדבר הטבעי ביותר בעולם. אחד המשיך לענג לי את הפטמות, השני הורה לידו שקפאה לי בתחתונים להמשיך בעיסוקיה כרגיל, והחברה שלי התיישבה לידי והדביקה לי נשיקה ארוכה בריקוד לשונות, עד שכמעט השתכנעתי שזו לא הפעם הראשונה שאנחנו עושות את זה.

״אתה בטח מדמיין את ההמשך״, אמרתי.

״למה לדמיין כשאפשר לעשות? נדמה לי שאני מריח ניחוח פריחה מבחוץ.״ הוא אמר.

כמו שאמרתי, לעולם את תזלזלו ביכולתם של סיפורי הסקס ששמרתם במגירה.