חופשות מהסרטים

האתרים הכי נחשבים, הפינוקים הכי מופרכים, והקינוחים השוקולדיים הכי מושחתים. ככה נופשים ביונסה, ליאו וריהנה, אבל גם לנו מותר לחלום לא?

בחורה עם מחשב נייד

דמיינו חופשה חלומית (צילום: שאטרסטוק)

וילה עם בריכה פרטית ונוף לקאריביים, משרת אישי וטיפולי גוף מרגיעים, פינוקים שוקולדיים ממיסים ומושחתים שנרקחו במיוחד על ידי טובי השפים: קבלו הצצה לשלושת אתרי הנופש הכי שווים בעולם, רשימת הפינוקים הלא הגיונית שהם מציעים לנופשים, ורשימה (חלקית בלבד) של הסלבס שנהנים מכל הטוב הזה.

1. פיקניק VIP בקריביים

החופשה שעונה לתואר חלום – שירות אישי מלא, בריכה פרטית והנוף הקאריבי, מלון Eden Rock (צילום מסך) 

מדמיינים חופשת יוקרה בקריביים? כדאי שתתחילו לשנן את שם האי סנט בארטס. אי קטן, יפהפה שקט ומבודד שהפך לאחד מאתרי הנופש יוקרתיים ביותר בעולם. סלבס כמו ג'יי-זי, ביונסה וג'סיקה אלבה פוקדים את המקום קבוע בשל החוף עוצר הנשימה סנט ז'אן, ומי הטורקיז הצלולים שלו, הרחוקים מהמולת הנופשים העממיים שאינם מגיעים לאי היוקרתי.

איך נופשים ג'יי זי וביונסה? קבלו הצצה למלון Eden Rock באי סנט בארט שבקריביים (צילום: Getty) 

אחד המלונות הבולטים בסנט בארטס הוא מלון – Eden Rock, או "סלע גן עדן" בעברית לעם, שזכה בתואר המלון הטוב ביותר בעולם. למה? כנראה שרצועת חוף מדהימה, חדרים מרהיבים, ווילות פרטיות לנופשים לא מזיקים. שירותי שיט, סקי, צלילה, ושנורקל בטח עוזרים לנופשים להנות, אבל בנוסף לפינוקים ה'רגילים', מלון סנט בארטס מצטיין בפינוקים יצירתיים במיוחד כמו שירות פקניק גורמה על החוף: מלצר אישי יפרוס לכם מפה על חוף פרטי, שמשיה ואוכל כולל עריכה ואלכוהול המתאים לכל מנה, ושירות אישי לאורך כל הערב, אגב אפשר לזרוק לחבילה גם שף.

 יין, שקיעה ודקלים על החוף (צילום:שאטרסטוק)

 

 הוילה הלבנה כחולה של מלון Eden Rock בסנט בארטס – כל זה יכול להיות שלכם (צילום מסך)

כשסיגליות ושוקולד נפגשים:

מלון "Eden Rock" מציע גם פינוקים קולינריים יצירתיים במיוחד בחסות המאסטר שף ז'אן-ג'ורג' ונגריכטן המייעץ למלון וידוע בקינוחי השוקולד המיוחדים והבלתי נשכחים שלו: מוס שוקולד עשיר עם ג'ל פסיפלורה, או מוס שוקולד וסוכריות סיגליות. תודו שעל קינוח כזה מעולם לא שמעתם קודם.

פודינג השוקולד וסוכריות הסיגליות של מאסטר שף ונגריכטן , שוקולד כיצירה זה הסטנדרט (תמונה מאתר המאסטר שף)

2. הנופש האוסטרלי של ליאו:

מלון פארק היאט סידני – מרפסת פרטית לאחד הנמלים היפים בעולם (צילום: יחצ)

רצועת החוף הפופולארית ביותר באוסטרליה היא הבונדי ביץ': אזור עתיק של סידני המשתרע על רצועת חוף יפהפייה. למרבה הפלא הפופולאריות הרבה לא מבריחה את הסלבס שנוהגים לפקוד את המקום מידי קיץ, ורשימת הסלברטיז שקופצים לנפש כוללת את יו ג'קמן, פאריס הילטון, ליאונרדו די קפריו ועוד.

הבונדי ביץ' אולי רצוף מלונות טובים לכל אורכו אך המלך הבלתי מעורער של רצועת החוף הוא הפארק היאט סידני.

החופשה האוסטרלית של ליאו: בריכת גג פרטית, תערוכות אמנות מתחלפות ואושר שוקולדי של השף אטיין קארנר (צילום: Getty) 

מלון יפהפה ומעוצב המציע נוחות מקסימלית בעיצוב אוסטרלי: חדרים מרווחים, מערכות סאונד מתקדמות בכל חדר, מיטת קינג סייז, שירות אישי מסביב לשעון ונוף עוצר נשימה שנשקף מדלתות הזכוכית המלאה המובילות למרפסת. בריכה פרטית על הגג עם נוף למפרץ, ספא, בריכה פנימית, סאונה, ותערוכות אמנות מתחלפות, הם רק רשימה חלקית של שירותי המלון היוקרתי הזה.

 אושר שוקולדי מושחת:

השף הראשי של המלון אטיין קארנר מנצח על קו קולינארי של עידון צרפתי בשילוב חומרי גלם מקומיים. במלון שתי מסעדות ובר פופולאריים אבל בואו נתמקד בקינוח שוקולדי אחד בלתי נשכח שעשוי מבסיס מלבני של מאפה אגוזי לוז מקורמלים ושכבות של פרלין שוקולד ואגוזים, סורבה שוקולד וקרמל, מוס שוקולד עם תרמילי וניל, קרמבל שוקולד ומעוטר מלמעלה ברוטב שוקולד ואגוזי לוז קלויים. קינוח שהוא כל כולו אושר שוקולדי שאין לתאר.

4 Gran Crus Chocolate, hazelnut pain de genes and caramel chocolate sorbet (צילום:יחצ) 

3. הוילה שבה התאהבו בראד ואנג'לינה:

הבריכה הפרטית של מלון סנטה קטרינה – על צוק מול מפרץ אמלפי (צילום מסך)

סיפור האהבה של בראנג'לינה התחיל ככל הנראה ממש כאן – באיטליה, באזור אמלפי המלא בכפרים ציוריים או אם להיות מדויקים אז במלון סנטה קתרינה הבנוי על צלע ההר של מפרץ אמלפי.

צילומי הסרט מר וגברת סמית' התרחשו במלון האגדי זה, ואמנם סיפור האהבה לא המשיך כמו האגדה שרצינו שתהיה, אבל זה כבר עניין אחר. המלון נשאר אגדה.

מלון סנטה קתרינה הוא למעשה וילה פרטית מהמאה ה- 19 שהוסבה למלון, ובה נהנים האורחים מבריכה, ג'קוזי, חדר כושר וספא המציע מגוון טיפולי גוף וקוסמטיקה כל אלו באווירה מסורתית, לצד נוף עוצר נשימה. המלון מציע סיורים פרטיים, שיט ופעילויות אחרות והוא מופת לאירוח איטלקי לבבי ללא רבב.

כאן הכל התחיל: המלון האגדי בו התאהבו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום: Getty) 

פינוק שוקולדי איטלקי עם תחכום צרפתי:

המסעדה הראשית של המלון קיבלה אינספור שבחים ופרסים בינלאומיים ובצדק, התפריט המוקפד הוא חגיגה של טעמים מהמטבח המקומי בעיקר, אך לא רק.

בין היתר מציעה המסעדה את פינוק השוקולד האולטימטיבי – מצע ביסקוויט שוקולד מריר עשיר, שמעליו מוס שוקולד וקרם מסקרפונה, ריקוטה ואגסי וויליאמס מעוטר בקרמל וקצפת. מנה אחרונה מרעננת בשילוב מצוין של קרם גבינות, אגסים ושוקולד, שילוב של המטבח המקומי בתחכום צרפתי.

המתיקות המענגת של אגס, קרמל ושוקולד (צילום מסך)