חדשים ומטפחים: קונסילר חדשני

קונסילר עם ספוגית לשימוש קל וחסכוני, קרם ייעודי לגילאי 40+, פודרה מינרלית שתמנע הברקה, שמפו יבש שמחייה את השיער ומסכות לעור זוהר רגע לפני אירוע חשוב

קונסילר עם ספוגית של מייבלין ניו-יורק

קונסילר IAR ERASER של מייבלין ניו יורק מחיר 45 שח צילום יחצ (3)

לפעמים כל מה שצריך כדי לשוות לפנים מראה עירני וחיוני יותר זה מעט קונסילר איכותי שיכסה כהויות וקמטוטים ויעניק מראה קורן ורענן לאזור העיניים, למשל הקונסילר  החדש של  מייבלין ניו יורק – ERASER INSTANT ANTI AGE, מגיע באריזה עם ספוגית מריחה סופר נוחה לשימוש ב-6 גוונים שמאפשרים התאמה אופטימלית לגוון העור.

מעבר לתפקידו כקונסילר אפשר להשתמש במוצר החדש לפיסול פנים בהצללות והארות על ידי בחירה בגוונים בהירים וכהים יותר מגוון המייקאפ שלך.

מחיר: 45 שקל.

מסיכות זהב ויהלומים של המותג הקוריאני CETTUA

מסכות זהב, זהב קארט 24 קארט יהלומים וחומצה היאלורונית מלייף מחיר 24.9שח צילום יחצ

טרנד המסיכות ה"לבישות" כבש אותנו בעיקר בזכות נוחות השימוש אבל גם בזכות המבחר הענק והתוצאות המהירות.

לקראת עונת האירועים, סופר-פארם מציעה 3 מסכות הידרוג'ל חדשות של המותג הקוריאני CETTUA – מסיכת FOIL מועשרת בזהב קולאידי ותמצית פרח התפוז להענקת לחות אינטנסיבית, מסיכת יהלומים וחומצה היאלורונית מעוטרת בזרקונים ומסיכת הידרוג'ל המכילה זהב 24 קאראט למראה זוהר וקורן ברגע שמושלמת לשימוש כמה שעות לפני אירוע.

מחיר: 24.90 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.

קרם לנשים בגילאי 40+ של קלרינס

קלרינס קרם יום אקסטרה פירמינג לכל סוגי העור עם SPF15 435שח צילום יחצ

בגיל 40+ אנחנו נדרשות לקרמים ייעודיים שמבינים את הצרכים של עור בוגר, כאלו שמעדנים קמטוטים, מגמישים את העור, מעניקים מראה אחיד וזוהר ובעיקר תורמים למיצוק וחיזוק.

כאלו הם הקרמים בסדרת Extra-Firming של קלרינס, שהושקה בשנת 1978 ומבוססת על תגליות מחקריות שמסייעות למוצקות העור (Firming). מאז השקתה בכל כמה שנים מושקת גרסה משופרת שלה והשנה היא מגיעה בגרסה עדכנית עם פריצה מדעית חדשה – מיצוי מרוכז של פרח כף הקנגורו (אניגוזאנתוס) – צמח חוץ חורפי מאוסטרליה בעל יכולת חידוש חזקה במיוחד שמשולב במוצרי הסדרה עם מיצוי של צמח מיטראקארפוס אורגני המחזק את סיבי הקולגן והאלסטין המשפיעים באופן יישיר על גמישות ומוצקות העור.

הסדרה כוללת קרם לילה וארבעה סוגים של קרמי יום (לכל סוגי העור, לעור רגיל, לעור יבש, וקרם יום עם SPF15). הקרמים מתאפיינים בניחוח עדין ונעים ובטקסטורה אידיאלית כבסיס לפני איפור.

מחירים: קרם יום: 445 שקל, קרם לילה: 465 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם

שמפו יבש של Aussie

Ausse Dry SH Kool Kiwi - 19.90nis photo pr

במיוחד בקיץ, עם הלחות הגבוהה באוויר וההשפעה שלה על מראה השיער שלנו, מומלץ להכניס למדף הטיפוח שמפו יבש לניקוי, ריענון ולעיצוב השיער ללא שטיפה.

מותג השיער המצוין Aussie השיק לאחרונה סדרת מוצרים בשם Wash + Blow In A Can שכוללת שני סוגי שמפו יבש בניחוח נהדר שעושים עבודה מעולה על השורשים השמנוניים ומעניקים נפח והרגשה נקייה וכל זה בלי סימנים לבנים נראים לעין.

מחיר: 19.90 שקל. להשיג בלעדית בסופר-פארם.

פודרה מינרלית של לוריאל פריז

1w - פודרה טרו מאץ מינראלית של לוריאל פריז מחיר 75 שח צילום יחצ חול

כדי להימנע מהברקות בקיץ המיוזע ושמירה על האיפור במקומו לאורך היום, מומלץ להשתמש בפודרה, אבל חשוב מאוד שתהיה דקה ועדינה ככל האפשר על מנת שתמלא את ייעודה בהצלחה ולא תהפוך ל"בוץ" על הפנים.

TRUE MATCH MINERAL, היא פודרה מינרלית חדשה של לוריאל פריז שמוצעת ב-4 גוונים ובנוסף בגוון שקוף אוניברסלי. ניתן להניח את הפודרות ישירות על העור מעל קרם לחות או על גבי מייק אפ על מנת לקבע אותו.  הפודרה השקופה לבדה תספח הברקות ותעניק מראה מאט וטבעי והפודרה בעלת הגוון לבדה תעניק כיסוי קליל וגוון עור אחיד יותר.

מוצרי איפור מינרלי קיבלו את שמם הודות לרכיבים מינרליים שנמצאים בהם ומטפחים את העור לאורך זמן והם מתאמים מאוד לבעלות עור רגיש בזכות היעדרם של רכיבים שעשויים לעורר גירויים, למשל טלק, אלכוהול או בישום.

מחיר: 75 שקל.

***