חדשים ומטפחים: סרום פלא

סרום אייקוני במהדורה חדשה, מסקרה מעולה, מסכת אנטי-אייג'ינג, אבקה להדגשת הגבות ובושם של מעצב על -מוצרי טיפוח חדשים ומומלצים

קלרינס דאבל סרום  דור חדש ינואר 2018 צילום יחצ

עולם הטיפוח מתקדם בקצב כל כך מהיר, עד שכמעט בלתי אפשרי לעקוב אחר כל המוצרים החדשים שמושקים חדשות לבקרים. במדור שלנו 'חדשים ומטפחים', אנחנו עושות סדר ומספקות לכן מידע על מוצרי טיפוח ואיפור נבחרים שהושקו לאחרונה וכדאי להכיר.

//דאבל סרום של קלרינס//

קלרינס דאבל סרום  דור חדש  צילום יחצ

המבחר של מוצרי הטיפוח הקיימים בשוק הוא אדיר, אבל רק מעטים מתוכם הפכו להיות שם דבר בתחומם ולאלו נשים רבות שומרות אמונים לאורך שנים.

כזה הוא הדאבל סרום של קלרינס שמאז השקתו, לפני כ-30 שנה, הפך להיות אחד מהסרומים הנמכרים ביותר באירופה וזכה בעשרות פרסים בתחום הטיפוח. על פי נתוני החברה הדאבל סרום נמכר בעולם כל 30 שניות ולאור ההצלחה המסחררת לאחרונה הוא קיבל גרסה חדשה ומשודרגת שנקראת Double Serum 8th Generation Edition.

הפורומולה המשופרת (תוצר של מחקר שהתקיים בשיתוף עם בית ספר לרפואה בבלגיה), כוללת מינונים גבוהים של תמצית כורכום ועוד כ-20 תמציות צמחים ייעודיות לטיפול אנטי אייגי'נג, רובן מגידולים אורגניים שמקורם בסחר הוגן. המרקם של הפורמולה נעים במיוחד ונספג בקלות ובמהירות בכל סוגי העור והתוצאה בשימוש קבוע: מראה עור זוהר ואחיד וטשטוש נקבוביות וקמטוטים.

מחיר: 464 שקל לתכולת 30 מ"ל, 577 שקל לתכולת 50 מ"ל.

מבצע עד סוף ינואר: דאבל סרום 30 מ"ל + קרם היום האישי שלך 50 מ"ל ממגוון הסדרות של קלרינס (מולטי אקטיב, אקסטרה פירמינג, מולטי אינטנסיב והידרה אסנשיאל) ב 30% -20% הנחה. להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

*

//מסקרה של לוריאל פריז//

מסקרה אקס פייבר לוריאל פריז מחיר 75 שח צילום יחצ חול (2)

אם יש מוצר איפור אחד שכותבת המדור לא יוצאת בלעדיו מהבית, הוא המסקרה. אחת מצוינת שהושקה לאחרונה היא ה- X-Fiber מסדרת FALSE LASH של לוריאל פריז.

מדובר במסקרה דו צדדית בעלת אקסטרה סיבים שיוצרת לריסים נפח עוצמתי ואורך מקסימלי. צד אחד משמש כפריימר שחור העוטף ומעבה כל ריס וריס והצד השני מכיל פורמולה עשירה בפיגמנט שחור לבניית אורך, נפח וצפיפות למניפת הריסים.

מחיר: 78 שקל

*

//מסכה מתקלפת של AHAVA//

מסכה מתקלפת של אהבה צילום מוטי פישביין

חברת אהבה מתמחה בייצור מוצרי טיפוח על בסיס מינרליים מים המלח ועושה חיל בארץ ובעולם. עכשיו היא משיקה מסכת פילינג מתקלפת על בסיס אצה נדירה החיה בים המלח ונמצאה ככזו שיש לה סגולות טבעיות להחלקת העור. האצה שנקראת דונליאלה היא היחידה שמצליחה לשרוד במים המלוחים ביותר בעולם בגלל שהיא מייצרת באופן טבעי כמויות גבוהות של בטא-קרוטן ונוגדי חמצון. בדיוק מה שאנחנו רוצות על מנת להגביר את גמישות העור ולמזער את השפעות הגיל, השמש וזיהום האויר.

את המסכה שנקראת Dunaliella Algae Refresh & Smooth Peel-Off Maskt יש למרוח על עור פנים נקי ויבש, לתת לה להתייבש במשך כ-15 עד 20 דקות, לקלף בעדינות ולשטוף את השאריות במים. מתחתיה תגלו עור רענן וחלק שמוכן לקבל קרם לחות.

מחיר: 169 שקל לתכולת 125 גרם

*

//אבקה לעיצוב הגבות של PUPA//

EyebrowIntensePowder PUPA צילום יחצ פופה

בשנים האחרונות מותגי האיפור נותנים דגש גדול למוצרים לעיצוב והדגשת הגבות. אחרי העפרונות, המסקרה, הג'ל והצלליות, קבלו את הדבר הבא: אבקה אינטנסיבית לעיצוב הגבות.

Intensifying Eyebrow Powder של פופה היא אבקה מינרלית במרקם קל וקטיפתי, עשירה בפיגמנטים בשילוב שמנים ושעוות ליצירת גבות מלאות ומודגשות במראה טבעי. האבקה מגיעה במיכל עם מברשת שבקצה יש לה ספוגית נוחה למריחת האבקה בצורה מדוייקת.

מחיר: 55 שקל

*

//בושם רוברטו קוואלי פלורנס//

roberto cavalli florence צילום יח"צ

מעצב האופנה רוברטו קוואלי נולד בפירנצה הציורית. הנופים והמסורות של טוסקנה הם מקור ההשראה שלו ועכשיו הוא מקדיש להם גם בושם בשם פלורנס (שם העיר פירנצה באיטלקית).

הניחוח של הבושם פרחוני-הדרי עם תווים של פריחת תפוז ואשכולית, תמצית מנדרינה חמצמצה, זרעי היביסקוס, מושק ופצ'ולי והבקבוק הסגלגל משלב אלגנטיות קלאסית ונגיעות מודרניות.

ויש גם קשר ישראלי – הפנים של הבושם היא שלומית מלכה שנבחרה, על פי המותג, בזכות נוכחותה המוארת והאלגנטיות הטבעית שלה. כבוד.

מחיר:  א.ד.פ 50 מ"ל – 249 שקל,  א.ד.פ  75 מ"ל – 329 שקל

***