חדשים ומטפחים: מייקאפ ברמה גבוהה ומחיר נמוך

מייקאפ לכיסוי מקסימלי וטשטוש כתמים וקמטוטים, קרם לילה מרענן, קפסולות רטינול לחידוש העור, מברשת שיער מסתובבת ומסכת בוקר מהירה – מוצרי טיפוח חדשים ומומלצים

מייקאפ למראה קורן של MILUCCA

MILUCCA  מייק אפ  COVERAGE FOUNDATION SPF 25 מחיר 44.90 שח גוון 210 צילום מוטי פישביין

אחד הדברים שלמדנו משנות עיסוקנו הרבות בתחום הטיפוח, הוא שלא חייבים להוציא מאות שקלים כדי למצוא מוצרים ברמה גבוהה. דוגמה טובה היא המייקאפ COVERAGE של מילוקה שמספק כיסוי מקסימלי, הסתרה מושלמת של כתמים ופגמים בעור וטשטוש קמטוטים, ללא תחושת מסכה ובגימור טבעי ורענן.

המייקאפ החדש עמיד לאורך זמן וגם מכיל SPF 25 ושמן סיליקון עדין שמעניק לעור מרקם קטיפתי חלק. בנוסף הוא היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית ונטול פרבנים ומתאים במיוחד לנשים בעלות עור רגיל עד יבש.

מחיר: 44.90 שקל

קרם לילה מרענן של ניוואה

ניואה קרם לילה צילום יח"צ

השעות הטובות ביותר לטיפוח העור הן בלילה, אז, בדיוק כשאת נחה, העור נכנס לפעולה במטרה לשקם את הנזקים שצבר במשך היום. זו הסיבה לחשיבות הגדולה שיש לשימוש בקרם לילה שמצליח לעבוד בסנכרון עם העור ומכיל רכיבים המסייעים לשיקומו.

NIVEA Q10 Plus C Anti-Wrinkle מסדרת NIVEA VISAGE, הוא קרם קליל במרקם ג'ל המכיל שני נוגדי חמצון חזקים – Q10 וויטמין C טהור. הקרם נספג בעור במהלך הלילה, מעשיר אותו בלחות ומסייע להפחתת סימני עייפות ובזכות המרקם הקל לא יוצר תחושת כבדות או שומניות ולכן מתאים במיוחד לבעלות עור שמן שנמנעות מקרמים עשירים.

מחיר השקה: 79 שקל לתכולת 40 מ"ל (במקום 125 שקל)

קפסולות רטינול של אליזת ארדן

אליזבת ארדן רטינול סרמידים צילום יחצ

המוצר הבא משך את תשומת ליבנו בעיקר בגלל שהוא כל כך יפה ומזמין, אבל יופי זה לא הכל בחיים ובמקרה הזה הוא גם חדשני ויעיל.

המותג אליזבת ארדן השיק את קפסולות הסרמידים בשנת 1990 וזכה בעשרות פרסים ברחבי העולם בזכות הטכנולוגיה החדשנית – טיפוח בקפסולה ששומרת על עמידות הרכיבים הפעילים. מאז הושקו גרסאות שונות של המוצר ועכשיו מגיעה הגרסה האחרונה שמיועדת לשימוש בלילה ומכילה בנוסף לסרמידים המספקים לחות ומחזקים את המחסום העורי, גם רטינול, רכיב שהוכח כבעל יכולת לטשטוש מראה קמטים, הבהרת כתמים והענקת מרקם מעודן לעור הפנים. הקפסולות מיועדות לשימוש מתחת לקרם הלילה.

מחיר: 700 שקל ל-60 יחידות

מברשת שיער מהפכנית של מישל מרסייה ולייף

מברשת ROMY לייף ומישל מרסייה לסופר-פארם מחיר 49.90שח צילום יחצ סופר-פארם

מברשת שיער טובה היא תנאי הכרחי לשיער בריא. שיתוף הפעולה של המותג ליף מבית סופר-פארם ומעצב השיער מישל מרסייה, הוליד מברשת בשם ROMY שייחודה בצורה יוצאת הדופן ובטכנולוגיה חדשנית.

המברשת כוללת כמה יתרונות המעוגנים בפטנט – החל מקשתות סירוק העשויות משילוב של חומרים גמישים וקשיחים וממוקמות ברווחים משתנים שמסייעים למברשת לעבור דרך השיער ולהגן על מבנה השיערה בזמן הסירוק, דרך ראש מברשת הנע על ציר ומתאים עצמו לתנועת הסירוק כדי לא למשוך את השיער ועד אבקת 'יהלומים' מנצנצת המסייעת להרגעת הקרקפת ולמראה שיער מלא ברק. המברשת החדשה מגיעה ב-3 גרסאות – שחורה לשיער מלא, טורקיז לשיער עדין וסגולה לשיער רגיל.

מחיר: 39.90 שקל.

מסכת בוקר של DIADERMINE

מסכה סופר-פארם יח"צ

לימים בהם את נאלצת להסתפק בשנת לילה קצרה או כשאת מרגישה שהעור נראה עייף במיוחד וזקוק לזריקת מרץ, מסכת הבוקר דיאדרמין הידרליסט תוכל לספק לך פתרון מהיר ויעיל. את המסכה הזו מחזיקים במקרר ומניחים מיד עם ההשכמה על עור יבש ונקי. יש להמתין עד שהיא נספגת בעור ולהסיר שאריות בעזרת פיסת צמר גפן. אין צורך לשטוף אחרי. המסכה מעלימה אדמומיות ונפיחות ומשאירה את העור רענן וזוהר.

מחיר: 12.70 שקל

 ***