חדשים ומטפחים: מוצרים לסוף שנה זוהר

לקראת מסיבות סיום השנה בחרנו את מוצרי האיפור החדשים שיעזרו לכן לזהור כל הדרך אל 2019

woke up like this לוריאל פריז צילום יחצ חול

//היילייטר של ג'יבנשי//

 גיבנשי טיפות היילייטר TEINT COUT DROP N02 BRONZE  250 שח צילום יחצ חול

טיפה קטנה של היילייטר מוסיפה אור וזוהר לפנים במינימום מאמץ והדרך הכי קלה לעשות את זה, גם עבור מתאפרות לא מקצועיות, היא באמצעות היילטר נוזלי, כמו למשל זה של ג'יבנשי TEINT- COUTURE RADIANT DROP, היילייטר בטיפות שמעניק לעור אור ברגע.

התכשיר מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה וטיפה אחת ממנו מעניקה בדיוק את הכמות הרצויה. ניתן לערבב טיפה אחת עם קרם יום להענקת מרקם בריא לעור, להניח מעל מייקאפ לנקודות של זוהר על עצמות הלחיים, גשר האף, המצח ומעל השפתיים ובעזרת המברשת המובנית אפשר להוסיף נגיעות קלות בפינה הפנימית של העיניים או לטשטוש כהויות מתחתיהן.

מחיר: 250 שקל לתכולת 15 מ"ל

//פלטת צלליות של ג'ייד//

 HR_GLAMHOUR EYE SHADOW PALETTE_צילום_יוסי סאליס

בערב, ובמיוחד באירועים מיוחדים, כיף להתנסות במראה איפור דרמטי עם עיניים במראה מעושן ומנצנץ. כדי לעשות את זה כדאי להצטייד בפלטת צלליות שמספקת מגוון אפשרויות. כזו היא הפלטה החדשה מקולקציית סוף השנה של ג'ייד – GLAMHOUR.

הפלטה מכילה 8 צלליות מועשרות בשמן שקדים מתוקים המסייע בטיפוח והגנה של אזור העיניים, חלקן בגוונים מוזהבים ואדומים בגימור מטאלי או מנצנץ ולצדן גווני בסיס בגימור מאט, שביחד מאפשרים הצללה, תיחום והדגשה של העיניים. המגוון מתאים ליצירת מראות איפור שונים – מעדין ומאופק ועד נועז ונוצץ במיוחד, בהתאם להעדפה שלך.

מחיר: 119.90 שקל

//עט איפור רב שימושי של קלרינס//

CLARINS מחיר250שח בלעדית בסופר פארם 4 גוונים בעט 1 שפתיים ועיניים

שמחנו לגלות שאחד המוצרים המדליקים של קלרינס שהושק לראשונה לפני כשנתיים, חוזר בקולקציה שהשיק המותג לחורף 2019. מדובר ב- color all-in-one pen 4 – עפרון עיניים ושפתיים המכיל 4 גוונים במוצר אחד בהשראת העטים מרובי הגוונים שכיכבו בקלמרי בית הספר של שנות ה- 90.

העט החדש מכיל 3 גוונים של עפרונות עיניים (שחור, חום וכחול) ליצירת שרטוט מדוייק לאורך קו הריסים וגוון אחד של עפרון לתיחום השפתיים. מעבר לגימיק, ארבעת הגוונים גם מועשרים בתמצית פרחי חמניות, חוחובה ושיטה שחורה המסייעים לטיפוח העור הרגיש באיזור העיניים והשפתיים.

מחיר: 250 שקל.

//מייקאפ בכיסוי קליל של לוריאל//

מייקאפ בכיסוי קליל BB לוריאל פריז 75שח צילום יחצ חול

כשמדובר על איפור אינטנסיבי כמו זה שהמלצנו עליו כאן, דווקא המייקאפ צריך להיות קליל וכמעט בלתי נראה כדי להימנע ממראה מסכתי ועשוי מדי. לשם כך תוכלו להשתמש במייק אפ החדש מסדרת WOKE UP LIKE THIS החדשה של לוריאל פריז.

המייק-אפ BONJOUR NUDIST מספק כיסוי קליל וטבעי לעור והפורמולה המשלבת רכיבים צמחיים וקוקטייל ויטמינים (בין היתר, שמן מישמש, תמצית תה ירוק וויטמין E הידוע כנוגד חמצון) מותירה את העור לחותי ורענן.

מחיר השקה: 59.90 שקל (במקום 75 שקל)

//בושם במהדורה מיוחדת של לנקום//

כדי לסגור את הלוק שלך, כדאי להצטייד גם בבושם איכותי שישאיר אחרייך שובל של ריח שאי אפשר להתעלם ממנו.

LEVB EDP Collector Artiste בושם במהדורה מוגבלת תכולה 50מל מחיר 249שח צילום יחצ חול

הבושם 'לה וי אה בל' מבית לנקום הוא אחד הנמכרים ביותר בעולם ואהוב מאוד גם על הישראליות. מדי תקופה משיקים בלנקום מהדורות מיוחדות של הבושם לאספניות ואחת כזו הושקה ממש עכשיו לרגל השנה האזרחית החדשה שבפתח.

La vie est belle Happiness הוא תוצר של שיתוף פעולה בין לנקום לאמנית הרחוב הניו-יורקית ליידי פינק (סנדרה פאבארה) שנחשבת לגברת הראשונה של הגרפיטי כיוון שהיתה הראשונה לקרוא תיגר על מועדון אמנות הרחוב הגברי בניו יורק ופעלה באמצעות האמנות שלה למען שוויון בין המינים ועצמאות לנשים. במהלך השנים יצירות האמנות שלה נכנסו לאוספים של מוזיאונים יוקרתיים כמו מוזיאון וויטני ומוזיאון המטרופוליטן בניו יורק ועכשיו האותיות הגראפיות האורבניות המזוהות איתה מעטרות את הבקבוק של לה וי אה בל בגוון ורוד פוקסיה ומשתלבות עם הסרט שנקשר לצוואר הבקבוק ומסמל את כנפי החופש והחירות.

מחיר: 249 שקל לתכולת 50 מ"ל.

 ***