חדשים ומטפחים: השפתון שעומד בכל האתגרים

שפתון מט עמיד במיוחד, לק ג'ל אביבי לשימוש ביתי, מסיכות ניקוי לפנים ובשמי בוטיק – מוצרים חדשים שכדאי להכיר

ליפסטיק Matte Ink של מייבלין ניו-יורק

שפתון סופר סטיי מאט אינק מייבלין ניו יורק מחיר 42 שח צילום יחצ חול (7)

הרבה מותגים מבטיחים ליפסטיקים עמידים, אבל לא כולם מקיימים במאת האחוזים. במקרה של המאט אינק מבית מייבלין ניו יורק ההבטחה מתקיימת במלואה ואנחנו מציעות לכן להצטייד במסיר איפור מצוין לפני שאתן בודקות את הצבע שאתן רוצות, כי שום דבר אחר לא יוריד לכן אותו מהשפתיים.

מדובר בשפתון נוזלי עמיד במיוחד שאינו מייבש את השפתיים ועומד באתגרים של אכילה ושתיה. השפתון מספק גימור מט וכיסוי מלא ואחיד באמצעות מברשת בעלת צורה מחודדת הלוכדת את הצבע ומאפשרת מריחה מהירה, מדויקת, קלה ונוחה. מוצע ב-10 גוונים, מניודים לכהים.

מייבלין צילום יחצ

מחיר: 42 שקל.

*

בשמי בוטיק של אסנטריק מולקולה

אסנטריק מולקולה צילום יחצ

בשנים האחרונות ישנה פריחה עצומה למותגי בוטיק וכמו יינות הבוטיק, גבינות הבוטיק ומלונות הבוטיק, גם בשמי הבוטיק עוברים לקדמת הבמה. הבשמים המשויכים לקטגוריה הזו נרקחים על ידי חברות קטנות ומתמחות, ללא חיבור למותג אופנה או סלב כזה או אחר, ומיועדים למי שמחפשת אחר ניחוח חדש וייחודי.

אחת ההצלחות בתחום שייכת למותג הבישום אסנטריק מולקולה, מותג נישה לונדוני של בשמים המשלבים מדע ואמנות ומבוססים על מולקולות נבחרות שיוצרות ניחוחות חדשים שאינם מוכרים בעולם הבישום.

בשמי אסנטריק מולקולה נוצרים בזוגות. בושם המולקולה מכיל אך ורק מולקולת ריח אחת בריכוז פשוט וטהור ובושם האסנטריק הוא פורמולה המבוססת על אותה מולקולת ריח בשילוב מרכיבים שמדגישים את תכונות המולקולה אשר בבסיס הבושם.

הסדרה האחרונה של המותג נקראת 04 והיא מבוססת על מולקולה עצית בשם Javanol (עץ אלגום). הבושם מולקולקה 04 מבוסס רק על המולקולה הזו והאסנטריק 04 משלב גם תווים שביניהם: פלפל וורוד, ורדים מארבע זנים, אשכולית קרירה ומריחואנה המשמשת לראשונה בענף הבישום כתו ריח המדגיש רכיבים אחרים ומוסיף אפקט של חושניות.

בשמי אסנטריק מולקולה נועדו לנשים וגברים כאחד ולאחרונה החלו להימכר בסופר-פארם.

מחיר: 649 שקל לתכולת 100 מ"ל.

*

מסיכות צבעוניות של לוריאל

מסכות החימר של לוריאל פריז מחיר השקה לחודש מאי 2018 49.90 שח במקום  59.90 שח צילום יחצ חול  (3)

סדרת מסכות החימר PURE CLAY של לוריאל פריז מתרחבת עם 2 מסכות חדשות וצבעוניות במיוחד.

מסיכת חימר כחולה המכילה תמצית אצות ים לניקוי ראשים שחורים, הפחתה במראה פגמי העור, וצמצום מראה נקבוביות ומסיכת חימר צהובה המכילה גרגרים לפילינג עדין ותמצית יוזו, לאפקט הארה ורענון מראה העור. 2 המסכות מכילות 3 סוגי חימר טהורים ומיועדות לשימוש פעמיים בשבוע למשך כ-10 דקות.

מסכות החימר של לוריאל פריז מחיר השקה לחודש מאי 2018 49.90 שח במקום  59.90 שח צילום יחצ חול  (5)

מחיר השקה לחודש מאי: 49.90 שקל.

*

12 גווני קיץ של לק ג'ל לשימוש ביתי של לייף

easy gel לייף סופר-פארם קולקציית קיץ מחיר 29.90שח (Custom)

 

EASY GEL, הוא לק שמשלב עמידות וברק של לק ג'ל עם מריחה פשוטה ומהירה של לק רגיל, ללא צורך במנורת ייבוש ועם אפשרות להסרה קלה עם מסיר לק רגיל. את המריחה מבצעים בקלות בבית ב-2 שלבים – מריחת לק במרקם ג'ל (שכבת בסיס) ומעליו ACTIVATOR, המעניק מראה מבריק ועמיד לאורך זמן. לקראת הקיץ הצטרפו לסדרה 12 גוונים קייציים ומשמחים.

מחיר: 19.90 שקל.

*

משאבה למייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר

אסתח לאודר דרבל וור מייקאפ צילום יחצ

בשורה מעולה לחובבות מייקאם דאבל וור של אסתי לאודר!

מעכשיו אפשר להוסיף לבקבוק הזכוכית הקלאסי משאבה נוחה לשימוש קל, מהיר וחסכוני, שמתאימה גם לשימוש חוזר כשמחליפים בקבוק.

מחיר: 50 שקל.

 ***