חדשות אופנה: הקמפיין החדש של סופיה מצ'טנר

סופיה מצ'טנר מצטרפת לטופטן ועדן פינס לרנואר, המותגים גאפ ובננה ריפבליק מגיעים לאתר הישראלי טרמינל X ורשת קמדן אנד שוז פותחת חנות קונספט של פריטי יבוא בהנחות גדולות

סופיה מצ'טנר נבחרה להוביל את קמפיין קיץ 2019 של TOPTEN

סופיה מצ'טנר צילום יחצ חול

רגע לפני הגיוס, סופיה מצ'טנר (18), דוגמנית העל הבין לאומית, אשר כיכבה בתצוגות וקמפיינים של בתי האופנה המובילים בעולם, נבחרה להוביל את קמפיין אביב/קיץ 2019 של רשת אביזרי האופנה  TOPTEN במקום רוסלנה רודינה. מצ'טנר תצטרף לקים אור אזולאי (16) שמלווה את הרשת זאת העונה השלישית.

*

נבחרת הפרזנטורים של רנואר מתרחבת

באדיבות סוכנות ITM עדן פינס

חברת האופנה רנואר החתימה את השחקנית והדוגמנית עדן פינס שתצטרף לנבחרת הפרזנטורים של המותג ותיקח חלק בצילומי הקמפיין החדש לעונת אביב-קיץ 2019. פינס תככב בצילומים לצידם של יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה.

*

שני אטיאס הצטלמה לקמפיין ההלבשה התחתונה של דלתא

שני אטיאס לצילומי אביב של דלתא 2019 צילום רפי דלויה

שני אטיאס, אחותה הקטנה של מורן אטיאס ושחקנית מוערכת בפני עצמה, הגיעה לישראל לצילומי ההלבשה התחתונה של דלתא לאביב-קיץ 2019, לצדה של הפרזנטורית אליאנה תדהר.

*

דוגמנית הפלאס סייז מירב תיתה עשוש הצטלמה לקמפיין שמלות הכלה של דרור קונטנטו

דרור קונטנטו צילום דביר כחלון

מירב תיתה עשוש, דוגמנית  פלאס סייז ישראלית שגדלה במשפחה דתית בנתיבות והוחתמה בגיל 27 בסוכנות הדוגמנות היוקרתית בלוס אנג'לס Wilhelmina, נבחרה על ידי המעצב דרור קונטנטו להצטלם בקולקציית הפלאס סייז לכלות שכוללת כ- 25 דגמים מחמיאים לנשים מלאות. ההיכרות בין השניים החלה כשקונטנטו עיצב עבורה את שמלת הכלה לחתונה שלה.

*

שיתוף הפעולה Eytys x H&M מגיע לישראל

ביום חמישי (24.1.19), תושק בעולם כולו ובסניף H&M בקניון עזריאלי בתל אביב, קולקציית שיתוף הפעולה בין H&M למותג השבדי הבועט Eytys. המותג מזוהה עם בגדי בייסיק יוניסקס ונעליים בעלות סוליית טרקטור גסה וגם הקולקציה המשותפת תציע פריטי אופנה (נעליים, בגדים ואקססוריז), נטולי מגדר וגיל במידות מגוונות למבוגרים וילדים. (לקריאה נוספת על הקולקציה).

Eytys x H&M צילום הנס מוריץ

*

המותגים GAP ו- Banana Republic בדרך לישראל

TERMINAL X צילום מסך

אתר השופינג TERMINAL X מקבוצת FOX, הודיע השבוע על הגעת המותגים GAP ו- Banana Republic לישראל בחודש מאי הקרוב. שני המותגים ימכרו באתר באופן בלעדי ויציעו מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים, גברים וילדים. המחירים, כך מובטח, יהיו זהים למחירי המותגים בארה"ב ויסופקו לרוכשים בהתאם למודל הקיים של האתר "מזמינים היום ומקבלים מחר" במשלוח חינם עד הבית.

(המותג גאפ החזיק בעבר רשת חנויות בארץ באמצעות הזכיינית קבוצת גוטקס. חנויות הרשת נסגרו לאור הפסדים בשנת 2017).

*

אתר הנעלים STEP IN מתרחב לקטגוריות חדשות

לי קופר חורף 2018-19  מחיר גינס 299.90 שח, מגפונים 279.90 שח צילום אלכס ליפקין

אתר הנעלים STEP IN מקבוצת בריל מתרחב ובנוסף ל-40 מותגי ההנעלה (שביניהם ניין ווסט, אן קליין, גאס, קנדל וקיילי, טימברלנד ועוד) שכבר נמכרים באתר, יציע גם מותגי ביגוד לכל המשפחה. בשלב הראשון ישווקו המותגים לי קופר וסולוג עם מגוון רחב של פריטים במחירים מיוחדים, למשל סריגים לילדים ב-29.90 שקל ומכנסי ג'ינס לנשים ב-129.90 שקל. באתר יהיה ניתן למצוא קולקציות מעונות קודמות ופריטים ייחודים שלא ניתן להשיג בחנויות הרשת.

*

חנות קונספט ראשונה לרשת קמדן אנד שוז בכפר סבא

חנות קמדן מרקט מבית רשת קמדן אנד שוז, קניון אושילנד כפר סבא, יחצ

רשת חנויות אופנת הנשים קמדן אנד שוז פתחה סניף ראשון של חנות קונספט בשם "קמדן מרקט" במתחם אושילנד בכפר סבא. החנות מציעה פרטי אופנה הכוללים ביגוד, הנעלה, תיקים ואקססוריז שונים המיובאים כולם מבירות האופנה איטליה ופריז, בהנחות של 50% עד 80% ממחירם המקורי ובארבע רמות מחיר קבועות: 69, 79, 89 ו-99 שקל בלבד לפריט.

*

מותג האופנה  NAPAPIJRI משיק פופאפ דיגיטלי

NAPAPIJRI סתיו חורף 2018-19  שח  מעיל 1899.90שח  צעיף 379.90שח צילום יחצ חול

מותג האופנה NAPAPIJRI חבר ל SEE2BUY, סטארט אפ ישראלי המחבר בין עולמות האון ליין והאוף ליין, והקים פופ אפ שואו רום בקניון רמת אביב שבו ניתן יהיה למדוד את קולקציית החורף של המותג, לרכוש את הפריטים און ליין באמצעות המערכת של SEE2BUY ישירות מאתר המותג ולקבלם עד הבית עם שליח, חינם. הקונים בפופ אפ שייפעל עד 7.2.19 יהנו מ- 50% הנחה על קולקציית החורף (120 עד 600 שקל).

*

נילס יארד וסטורי נרתמים למען חקלאי הדרום

שביט ויזל נילס יארד xסטורי צילום ערן לוי

לכבוד ט"ו בשבט, הדוגמנית שביט ויזל, בת קיבוץ בארי שבדרום ושותפה במותג הקוסמטיקה האורגני נילס יארד, חברה לרשת סטורי המקדמת ערכים של קיימות, חברתיות ואקולוגיות, להשקת שיתוף פעולה שבמסגרתו במהלך החודש הקרוב (עד לתאריך 20.2.19), על כל רכישת מוצר של נילס יארד ברשת חנויות סטורי, ייתרמו 5 שקלים לשיקום החקלאות בדרום. הפעילות תתקיים בסטורי ליבינג רמת אביב, פופאפ סטורי מלון קינג דיויד ירושלים ובאתר של סטורי www.storyonline.co.il.

*

תצוגת טומי הילפיגר מגיעה לפריז באביב 2019

טומי הילפיגר וזנדיאה- צילום יחצ חול

אחרי שנחאי, מילאנו, לונדון, לוס אנג'לס וניו-יורק, הכריזו לאחרונה בטומי הילפיגר כי תצוגת אביב 2019 תתקיים בפריז ובמסגרתה תוצג הקולקציה המשותפת עם הזמרת זנדאיה. כמו בחמש התצוגות האחרונות, גם הפעם כל הפריטים בתצוגה יהיו זמינים לרכישה מיידית ביותר מ-70 מדינות וגם בחנויות טומי הילפיגר בישראל ובאתר פקטורי 54.

בית האופנה גוצ'י חשף את הקמפיין החדש לבושם Gucci Guilty

[youtube 4DBfnl-Jbag nolink]

המנהל האמנותי אלסנדרו מיקלה ביקש לעשות "מתיחת פנים" לבושם האייקוני Gucci Guilty באמצעות קמפיין מושקע בכיכובם של לנה דל ריי, ג'ארד לטו וקורטני לאב. בסרטון שביים גלן לוצ'פורד, לטו ודל ריי מגלמים זוג אוהבים שאינם חיים על פי המוסכמות החברתיות ובמסגרת הצילומים הם תועדו כשהם מבקרים באתרים הוליוודיים מפורסמים. הבשמים של Gucci Guilty יגיעו לישראל במהלך חודש פברואר.

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

 

 

 

 

מצורפים:

 

 

 

תמונות מאושרות לשימוש ללא תמורה

 

לינק להורדת סרטון הקמפיין שנחשף אתמול: https://we.tl/t-gM4b4Vrgs2

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק