מיכל אנסקי נבחרה לפנים החדשות של רשת ICE CUBE
אחרי שנבחרה לכהן כפרזנטורית של מותג בגדי ים וחשפה תמונות לוהטות מהצילומים, התבשרנו שמיכל אנסקי היא גם הפרזנטורית החדשה של רשת ICE CUBE (במקומה של אלכסה דול שכיהנה בתפקיד בשתי העונות האחרונות). אייס קיוב היא רשת אופנת נשים ישראלית בניחוח איטלקי שאימצה את הסלוגן ALWAYS DRESS MILANO והבחירה באנסקי נעשתה "בשל הזיקה שלה לתרבות ולקולינריה האיטלקית". צילומי קמפיין הקיץ בכיכובה נערכו באווירת חופשה אביבית בטוסקנה.
*
דניאל גרינברג נבחרה לפרזנטורית של SCOOP
בת זוגו הנוכחית של אייל גולן, הדוגמנית ומשתתפת תוכניות הריאלטי 'האח הגדול' ו'גולסטאר', דניאל גרינברג (25), נכנסת לנעליה של בת הזוג לשעבר רוסלנה רודינה ומחליפה אותה בקמפיין של רשת הנעליים scoop. במסגרת החוזה תקבל גרינברג עבור שנת 2019 כ- 120,000 שקל. "אנו בטוחים שהבחירה בדניאל גרינברג תחשוף את רשת סקופ לקהלים נוספים. היא מוכשרת ומשמשת דמות השראה להרבה משתמשות באינסטגרם" מסר רוני אינסאנז, מנכ"ל הרשת "אנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת המסרים של המותג: טרנדי, עכשווי, צעיר ורענן. בנוסף, עצם חשיפתה והצלחתה בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".
*
נטלי דדון הצטלמה לקמפיין הראשון שלה לסלוגי
אחרי התאוששות קצרה מהתצוגה של מותג בגדי הים שלה בשבוע האופנה, הדוגמנית ואשת העסקים, נטלי דדון, הצטלמה בשבוע שעבר לקמפיין החדש של מותג ההלבשה התחתונה סלוגי. על סט הצילומים סיפרה נטלי על התגובות המרגשות בעקבות התצוגה בשבוע האופנה שהכותרת שלה הייתה "אישה לאישה מלכה" והוסיפה "ההגדרה של אידיאל יופי עוברת תהפוכות חיוביות בשנים האחרונות והנרטיב הישן מפנה את מקומו להמון אידיאלים חדשים. אין אמת אחת: תקבלי את מי שאת ומה שאת – תאהבי את עצמך כמו שאת".
*
נלי תגר הצטלמה לראשונה לקמפיין של H&M
השחקנית והפעילה החברתית נלי תגר, שלקחה בעבר חלק בקידום אג'נדות סביבתיות וחברתיות, נבחרה להוביל בישראל את קולקציית האביב והחג של רשת H&M. הקולקציה עשויה כולה מחומרים מתחשבים בסביבה כחלק מהמחוייבות של הרשת להוביל את תחום הקיימות באופנה על ידי השקעת משאבים לקידום פתרונות לסגירת מעגל הטקסטיל, מחזור ועיצוב קולקציות ייחודיות כגון זו והיא תושק בכל העולם וגם בישראל ב-8 באפריל. הצילומים נערכו השבוע ב-בפנטהאוז TLV ומי שצילם את נלי, בין היתר, הוא בעלה, איתן שריד.
*
רשת Anthropologie השיקה חנות ראשונה בישראל
אנתרופולוג'י, מותג הלייף סטייל שמקורו בפילדפלפיה, מציע אופנת נשים בסגנון בוהמייני/וינטג' רומנטי, אביזרים ופריטים לעיצוב הבית. כניסתו של המותג לישראל הוא חלק מהשותפות בין קבוצת פוקס לחברת Urban Inc, שבמסגרתו נפתחו כאן גם חנויות של אורבן אאוטפיטרס ופרי פיפל. החנות הראשונה של אנתרופולוג'י נפתחה בקניון TLV Fashion Mall והיא מתפרשת על פני שטח של כ-1000 מ"ר וכוללת יצירות אמנות מקוריות וחלונות ראווה ייחודיים שעוצבו על ידי אומנים המועסקים על ידי הרשת
*
מותג הנעליים ספרינג הופך לטבעוני
החל מאביב -קיץ 2019 מותג הנעליים ואביזרי האופנה SPRING, הופך לידידותי לבעלי חיים וכל הקולקציה שתימכר ברשת תהיה 100% טבעונית. על פי ההודעה לעיתונות, כל הפריטים בחנויות מסומנים ב- V ומאושרים על ידי ארגון PETA.
*
CLARITY בוטיק מותגים חדש בתל אביב
ב-14.3 נפתח ברחוב יונה הנביא 25 בתל-אביב, בוטיק חדש בשם CLARITY. בעלת הבוטיק, ענת שכטר וידור, חזרה לישראל אחרי 20 שנה באוסטרליה וחברה לסטייליסטית שירן מניה שליקטה מותגים ייחודיים מרחבי העולם וביניהם: AJE, Sir the label ו-Dion Lee האוסטרליים, ננושקה ההונגרי, Rotate הדני, La Collection הבלגי, Dietas השוודי ועוד. לצד האופנה יוצגו בבוטיק תערוכות אומנות מתחלפות, הראשונה היא עבודת קולאג' של נטלי יצחקוב.
*
המותג GANNI מגיע לבוטיק VERNER
החל מעונת הקיץ הקרובה המותג השבדי GANNI יימכר בבלעדיות בישראל בבוטיק ורנר התל אביבי. GANNI, שחביב מאוד על פאשניסטות מובילות ברחבי העולם, מציע קולקציות ready to wear בסגנון לא מתאמץ, קליל ונוח ללבישה, לצד פריטי הלבשה תחתונה ואקססוריז. למותג יש כיום למעלה מ-20 חנויות ברחבי דנמרק, נורבגיה ושבדיה והוא נמכר בלמעלה מ- 400 נקודות ברחבי העולם. לאחרונה נרכשו 51% מהחברה על ידי קונצרן האופנה LVMH במטרה להרחיב את פעילות המותג ברחבי העולם (טווח מחירים: 289 – 2890 שקל).
*
שיתוף פעולה של Bensimon עם עם רשת הנעליים שופרא
אחרי שיתופי פעולה בינלאומיים עם מותגים ואושיות אופנה כמו DKNY, ז'אן פול גוטייה ואינס דה לה פרסאנז' ושיתופי פעולה מקומיים עם קוקטית ופילפלד, בחרו הפעם ב- AKA (יבואני נעלי הטניס של בנסימון לישראל), לשתף פעולה עם רשת הנעליים שופרא. התוצאה: שלושה דגמים לבנים קלאסיים מאוירים בהשראת העיר תל אביב. הנעליים מגיעות בטווח מידות של 36 – 41 ומחירן 280 שקל.
שיתופי פעולה חדשים של מותג התיקים EASTPAK
מותג התיקים איסטפק השיק 2 שיתופי פעולה חדשים – EASTPAK x MARCELO BURLON בשיתוף עם האמן הארגנטינאי תושב מילאנו – מרסלו בורלון, מנהל אומנותי של מותגי ואירועי אופנה בעולם, שעיצב שלושה סוגי תיקים- פאוץ', תיק גב ותיק נסיעות יוניסקס ( בישראל ניתן להשיג בלעדית בבוטיק 972+, שנקין 12, תל אביב) שיתוף הפעולה השני נעשה עם המעצב ראף סימונס (לשעבר המנהל האומנותי של דיור וקלווין קליין), בקולקציה הזו הופכים התיקים של Eastpak ל"פוסטרים ניידים" המציגים אייקונים מתת התרבות של הפאנק (בישראל ניתן להשיג בלעדית בבוטיק belle & sue, שנקין 41, תל אביב).
*
הבטחה ישראלית חדשה בעולם שמלות הכלה
ליאור צ'רכי, בן 32 (בן דודה של לירז צ'רכי), בעל בית אופנה לשמלות כלה בתל אביב, הציג בתחילת החודש את קולקציית הקיץ שלו בשבוע האופנה בפריז במסגרת קטגוריית מעצבים צעירים ומבטיחים מכל העולם. העיצובים של צ'רכי משלבים טקסטיל ובדים עשירים ומעוטרים בעבודות יד בטכניקות מסורתיות. את השמלות הוא יוצר בעיצוב אישי והן נתפרות בסטודיו שלו תוך התאמת הגזרה לאופי ולגופה של הלקוחה.