חדשות אופנה: הקמפיין החדש של גלית גוטמן

גלית גוטמן מצטרפת לנבחרת הפרזנטוריות של רונית רפאל, נטלי דדון קוטפת קמפיין חדש ורוסלנה רודינה ושיר אלמליח ממשיכות לעונות נוספות עם המותגים שהן מייצגות

גלית גוטמן נבחרה להיות הפרזנטורית רונית רפאל

גלית גוטמן לקרייזי ליין, קמפיין סתיו חורף 2017-18, צילום דודי חסון

גלית גוטמן נבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ומותג מוצרי הטיפוח הבינלאומי L-RAPHAE ובכך היא מצטרפת לשורה ארוכה של פרזנטוריות שמלוות את המותג לאורך שנים וביניהן: דליה מזור, רובי פורת שובל, סנדרה שדה, ריקי גל, ליאת אשורי, מילי אביטל, לימור גולדשטיין, עינת שרוף ועוד.

"גלית ואני מכירות הרבה שנים והיה לי העונג להכיר אותה לעומק בתחרות "הפנים החדשות" שערכנו והזמנו אותה לשפוט בה. שם הבנתי שהיא תהיה הפרזנטורית הבאה שלנו" אומרת רונית רפאל "הבחירה בגלית נעשתה באופן טבעי. היא מתאימה למותג ומייצגת את ערכיו, אישה מדהימה, יפיפייה, נשית, אלגנטית, חזקה, דעתנית ומלאת ביטחון עצמי וזה מה שהמותג רונית רפאל מייצג. המוטו שלנו הוא לאפשר לנשים, גברים ונוער בכל הגילאים להראות ולהרגיש נפלא וכן לחזק את הביטחון העצמי בחיי היום יום שלהם".

גוטמן שמכהנת גם כפרזנטורית של רשת קרייזי ליין והפכה במרוצת השנים לאשת תקשורת מוערכת,  היא בין הסלבריטאיות היחידות שמודות בפה מלא שהן עוברות טיפולי בוטוקס והזרקות והיא מאמינה שנשים שעוברות טיפולים מסוג זה לא צריכות להתנצל ויפה שעה אחת קודם. צפו במה שיש לה להגיד:

[youtube k8_JHnBrTbY nolink]

נטלי דדון נבחרה להיות הפרזנטורית של מותג הספורט והאופנה FILA

נטלי דדון ל-FILA צילום יחצ

מותג הספורט והאופנה FILA שהציג בשבוע האופנה האחרון במילאנו שיתוף פעולה עם מותג העל FENDI, בחר בנטלי דדון להיות שגרירת ופרזנטורית המותג . פילה מיוצג בישראל על-ידי קבוצת אלשרד בבעלות משפחת אירני (פקטורי 54- ארמני, טומי הילפיגר, דיזל ועוד) והוא כולל את קו הספורט וקו ה- VINTAGE HERITAGE. בשנים האחרונות זוכה המותג לתהודה בעולם האופנה ולקצב צמיחה מרשים עם פריסה רחבה בחנויות כמו אורבן אאוטפיטרס טופשופ, חנויות עצמאיות ושיתופי פעולה עם שמות מוכרים מעולמות האומנות המוסיקה והספורט.

על פי ההודעה לעיתונות נטלי דדון היא אישה עצמאית וחזקה, המייצגת ערכים של ספורט, אופנה, לייף-סטייל ואורח חיים בריא ובכך עונה על הערכים של המותג.

ניקול ראידמן ממשיכה לעונה נוספת עם רשת גלי

מימין לשמאל- ריצ'י ומישל ראידמן צילום אלכס ליפקין

לאור הצלחת הקמפיין הראשון בכיכובם של ניקול ראידמן ושני ילדיה, מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3, רשת גלי בחרה בהם לקמפיין נוסף שיעלה במהלך חודש מרץ לכבוד השקת קולקציית אביב קיץ 2018.  כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה שתתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם"

לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי.  יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו. אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמה ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר".

לירון ויצמן נבחרה להיות הפרזנטורית של חגית טסה

לירון ויצמן וחגית טסה צילום גיל כהן לקיפלינג

מעצבת האופנה חגית טסה בחרה במגישת הטלוויזיה  לירון ויצמן כפרזנטורית של בית האופנה שלה לשנה הקרובה. מדובר בקאמבק של השתיים, ששיתפו פעולה בשנת 2014 למשך 2 עונות.

ויצמן (33), היא אחת ממגישות הטלוויזיה האהובות והמוערכות בישראל. מאז 2007 היא חלק מהצוות של "ערב טוב עם גיא פינס" ובשנים האחרונות מגישה את המהדורה לצד גיא. השנה החלה להנחות את התכנית היומית "אחת שיודעת" המשודרת מדי יום בקשת.

חגית טסה על הבחירה בלירון ויצמן: "לירון חוזרת להיות הפרזנטורית שלי כשהיא יותר מהכל: בוגרת יותר, מנוסה יותר, חזקה יותר, דעתנית יותר ויפה יותר. החריצות, השאפתנות וההתמדה שלה ביחד עם האנושיות וחוש ההומור הופכים אותה לאחת המגישות המקסימות ביותר בטלוויזיה. היא האשה שאני רוצה להלביש, ואני שמחה שהיא מצטרפת לבית האופנה שלי".

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים לעונה שלישית עם המותג לי קופר

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ללי קופר קיץ 2018 צילום אלכס ליפקין

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו זו עונה שלישית ברציפות לכהן כפרזנטורים של מותג הג'ינסים לי קופר. על פי ההודעה לעיתונות כל אחד מהם יקבל למעלה מ-100,000 שקל. הצילומים לקמפיין הקיץ נערכו בשבוע שעבר בים המלח.

רוסלנה רודינה ממשיכה לעונה חמישית עם רשת סקופ

רוסלנה רודינה פרזנטורית נעלי סקופ קמפיין חורף 2018 צילום עידו לביא

הדוגמנית רוסלנה רודינה נבחרה זו העונה החמישית לשמש כפרזנטורית של מותג הנעליים סקופ. במסגרת החוזה רודינה תקבל כ 100,000 שקל עבור קמפיין אביב קיץ 2018. לצדה יככב בעונה הקרובה הרקדן/כוריאוגרף וכוכב הרשת גיא אמר (21), שיחליף בתפקיד את השורד שגיא ברייטנר, ששימש במשך השנה האחרונה כפרזנטור המותג. במסגרת החוזה שנחתם יקבל גיא 30,000 שקל לעונה.

דוגמנית העל כריסטי טרלינגטון תוביל את קמפיין של H&M

H&M קונצ'ס אקסלוסיב צילום הנס מוריץ (2)

הדוגמנית הבינ"ל כריסטי טרלינגטון (49) תוביל את קמפיין קולקציית Conscious Exclusive החדשה לשנת 2018. הקולקציה, שתושק ב-23 באפריל בחנויות נבחרות של הרשת בעולם ובחנות הדגל בישראל בקניון TLV, עשויה כולה מחומרים מתחשבים בסביבה ומציגה השנה, בין היתר, שמלות העשויות מרשתות דיג ופסולת ניילון לצד אקססוריז מכסף ממוחזר.

[youtube 99g4XnRiAhw nolink]

*

המאיירת שירה ברזילי בשת"פ עם מותג הנעליים הצרפתי בנסימון

AKA ss18 - Bensimon X Koketit 299 Ils. photo Orit Pnini (1)

מותג נעלי הטניס הצרפתי Bensimon משיק שיתוף פעולה שני עם מאיירת האופנה שירה ברזילי, יוצרת הדמות החיננית -קוקטית. במסגרת השת"פ איירה שירה בעבודת יד ארבעה דגמים שונים –  All Over הוא הדגם המורכב ביותר ועליו אוסף פרצופים בשחור עם שפתיים אדומות בשרניות, XO הוא דגם נאיבי עם לבבות וההזמנה לנשיקה בשחור לבן, Kiss & Tell עם ריסים ושפתיים ו- Just Us עליו מככבות שתי קוקטיות מביטות זו בזו.

"הרעיון מאחורי הקולקציה הוא בשימת דגש על פרצופים החוזרים על עצמם בצורה רפטטיבית, מתפזרים לכל עבר ונראים בכל מקום" מסבירה שירה את הבחירה "הפרצופים הינם קוקטיים ומייצגים אותנו ואת הצורך הבלתי פוסק של כולנו להיות בכל מקום, להיראות על ידי כולם, כל הזמן. זוהי האינדיבידואליות הקולקטיבית שלנו והיא משתלבת עם ועל נעלי בנסימון בנוף האורבני המקומי".

טווח מידות: 36-41 מחיר: 299 שקל.  להשיג ב- www.aka-online.co.il

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק