מיכל אנסקי עונדת תכשיטים בשווי מיליון דולר על השטיח האדום בקאן
בשבוע שעבר הצגנו לכן שמלה מינימליסטית שלבשה מיכל אנסקי בפסטיבל קאן ומסתבר שזו היתה רק אחת מתוך סדרה של שמלות חושפניות שבחרה לקחת איתה לפסטיבל במסגרת תפקידה כפרזנטורית החדשה של תכשיטי JB, נציגי תכשיטי שופארד בישראל.
בשבת האחרונה לבשה מיכל על השטיח האדום בקאן שמלה נועזת נוספת של המעצבת ברטה וענדה תכשיטים של שופארד, נותנת החסות הראשית של הפסטיבל, בשווי של מיליון דולר. בכך הצטרפה לכוכבות נוספות דוגמת קנדל ג'נר, אירנה שיק, אדריאנה לימה, אווה לנגוריה, ג'סיקה צ'סטיין, ג'וליאן מור ודיאן קרוגר שענדו את תכשיטי שופארד על השטיח האדום בקאן.
*
שני אטיאס לובשת דרור קונטנטו על השטיח האדום בקאן
גם שני אטיאס, שחקנית ישראלית שחיה מספר שנים בלוס אנג'לס (ואחותה הקטנה של מורן אטיאס), הגיעה לפסטיבל קאן לקדם סרט בכיכובה בשם ״צבע אדום״. שני בחרה בשמלות של המעצב דרור קונטנטו, שעיצב גם את השמלה המוצלחת שלבשה מירי רגב באותו הפסטיבל לפני שנתיים.
הסרט "צבע אדום" בוחן את הקונפליקט הישראלי־פלשתיני בעידן הרשתות החברתיות ואטיאס שמגלמת את התפקיד הראשי בסרט זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל סרטים בלוס אנג׳לס.
*
דורית רבליס היא הפרזנטורית של גליה להב לקיץ 2018
למה נערה בת 17 צריכה לדגמן שמלות כלה? זו כנראה שאלה שלא נשאלה כשמעצבת השמלות המצליחה גליה להב בחרה בדוגמנית הצעירה דורית רבליס להצטלם לקמפיין השמלות שלה לקיץ 2018 שזכתה לשם "גאלה", רגע לפני שטסה להצטלם עבור מעצב העל טום פורד.
*
מותג אופנה חדש מגיע לרשת המשביר לצרכן
מותג האופנה הצרפתי MORGAN הגיע לארץ וישווק בלעדית ברשת המשביר לצרכן במתכונת shop in shop. המותג פונה לנשים בשנות ה-30 לחייהן המנהלות אורח חיים אינטנסיבי וזקוקות לבגדים מתאימים לכל אירוע בסדר היום העמוס (טווח מחירים: 89.90 – 559.90 שקל, מידות: 36 – 44).
*
H&M משיקה בגדי ים ידידותיים לסביבה
לראשונה בענקית האופנה השבדית H&M – קולקציית בגדי-ים מפוליאסטר ופוליאמיד ממוחזר וידידותי לסביבה בטווח מחירים ידידותי לכיס – 29.90-89.90 שקל.
[youtube vjlNCzYEtaY nolink]
*
קולקציית שת"פ חדשה של המותג LOEWE עם PAULA'S BOUTIQUE
מותג האופנה הספרדי LOEWE בראשותו של ג'ונתן אנדרסון, השיק את קולקציית PAULA’S IBIZA – תוצר של שיתוף פעולה שני עם PAULA'S BOUTIQUE, שנפתח באיביזה בשנות ה-70 והפך מאז למוסד. הקולקציה עוצבה בהשראת אווירת חוף בוהמיינית ומשלבת הדפסים ייחודיים המאפיינים את הסבנטיז. לצד פריטי לבוש דוגמת שמלות חוף, כפתנים וג'ינסים, מציעה הקולקציה מבחר אביזרים הכולל שרשראות מחרוזי עץ, מגבות ים, כובעי קש ובד וצעיפי משי וכמובן תיקים וביניהם תיקי קש ארוגים שיוצרו בעבודת יד על ידי The basket room – עמותה של נשים אפריקניות המשלבות מסורות אריגה ייחודיות. חלק מהכנסות ממכירת תיקי הקש יועברו לתמיכה בעמותה (טווח מחירי הקולקציה: החל מ-995 שקל. להשיג בישראל ב- FACTORY 54 רמת אביב)
*
בית האופנה "משכית" זכה בפרס אות העיצוב 2018 בקטגוריית עיצוב פנים בחללים מסחריים
חנות הדגל של בית האופנה ״משכית״ שתוכננה ועוצבה על ידי יובל אליהו מסטודיו ארטישוק, שוכנת ביפו בבית אבן עתיק בן 250 שנה, שבו שכנה עד לפני שנה מסעדת קורדליה. החנות מתפרשת על פני חלל רחב של כ-300 מטר, תקרתה מעוטרת בעבודת יד בחבל באורך של כ- 1000 מטר כולל והיא כוללת גלריה המציגה את ההיסטוריה של בית האופנה ואת פועלה של החברה מיום הקמתה ועד היום באמצעות פריטים נדירים מארכיונה של המייסדת רות דיין, ואת האטלייה של המותג שבו ניתן לצפות בתהליך הייצור של הפריטים הנעשים בעבודת יד. בנוסף בית משכית משמש כפלטפורמת תוכן ונערכים בו מפגשים וסיורים אישיים לקבוצות קטנות ברוח בית האופנה (סמטת אבולעפיה פינת הצורפים 14, תל אביב).
*
חנות אאוטלט חדשה לרשת המותגים פקטורי54
בקניון כפר סבא הירוקה נפתח סניף חדש של רשת המותגים פקטורי54, המשתררע על פני 900 מ"ר. לחנות 3 כניסות נפרדות למחלקות נשים, גברים וילדים וניתן למצוא בה מעל ל- 50 מותגי פרימיום ומותגי על בינלאומיים בהנחות הנעות בין 30% עד ל- 70% מהמחיר המקורי ובטווח מחירים של 99 עד 2,999 שקל.
*
רשת MAC מציעה שירותי איפור לעונת הפרום
המותג הבינלאומי MAC מציע לך להשתמש בשירותיהם את אמני האיפור של המותג שיאפרו אותך בסגנון שתבחרי לנשף ה-PROM, בכל אחת מ-26 חנויות הרשת. בסיום תהליך האיפור שאורכו כ-60 דקות, תקבלי תרשים פנים, שבעזרתו תוכלי לשחזר את המראה גם באירוע החשוב הבא. מחירים: 300 שקל לאיפור של 60 דקות, 200 שקל לאיפור אקספרס של 30 דקות. הסכום מוחזר במלואו, לרכישת מוצרים ממגוון מוצרי החנות ביום הפגישה. ניתן להירשם דרך הלינק.