זה א-ב: כך תשלבו טקסט בעיצוב הבית

לחדר הילדים, למשרד או בסלון שילוב טקסט בעיצוב הבית הוא אחד הטרנדים הכי נכונים כרגע. כך תעשו את זה לפי הספר

 

beitili_itsabc_1

בבית העכשווי קשה ללכת לאיבוד. את חדר הילדים מקשטות אותיות עץ שיוצרות את המילה "Love", מתלה המפתחות מכיל את המילה "מפתח", תמונות המשפחה ממוסגרות במסגרת המשלבת את המילה "Family" ואפילו קופסת העוגיות מסומנת בשמה "Cookies". טקסטים הפכו לאלמנט מרכזי בעיצוב הבית, ומקשטים את כל פינותיו. למי כדאי לאמץ את הטרנד? מתי ואיך כדאי להשתמש בו והכי חשוב – מתי זה כבר יותר מידי? הנה 3 טיפים חשובים:

beitili_itsabc_5
כך השתלטו הטקסטים על עיצב הבית וזאת הדרך לשלב אותם בחכמה (עיצוב: ביתילי)

1. צבעים מתונים:

אחד הכללים החשובים בשילוב אלמנטים של טקסט בעיצוב הבית הוא לתת למילה עצמה להיות הקישוט. אם בחרתם מסגרת תמונה, כרית או פריט נוי המכיל טקסט השתדלו להמנע מצבעים עזים או קישוט של הטקסט עצמו בפרחים וכוכבים – דבר שעשוי להראות ילדותי ומתאמץ מידי. שמרו על קשט צבעים רגועה – שחור לבן קלאסי, אותיות עץ או אותיות לבנות ותנו לטקסט לעשות את העבודה.

 beitili_itsabc_7
אותיות בצבעים עזים ובשילוב פרחים: עשוי להראות ילדותי ומתאמץ (צילום: Shtterstock)

 beitili_itsabc_4
אותיות עץ: אותיות דקורטיביות אך לא מצועצעות (עיצוב: ביתילי)

2. לא לציין את הברור מאליו:

השתדלו להימנע מאלמנטים שמציינים דברים ברורים מאליהם: "Kitchen", "Bad" וכן הלאה. הסיכוי שאורח יתבלבל ויחשוב שהמטבח הוא המיטה או להפך הוא קלוש. השאירו את הטקסט למילים מופשטות כמו "אהבה", למשפטים מצחיקים או מרגשים, או לאותיות מופשטות. למשל – קישוט יפה לחדר של ילד ששמו מתחיל בבית היא האות B בלבד.

 beitili_itsabc_8
העדיפו מילים מופשטות על פני הברור מאליו (צילום: Shutterstock)

3. הומור זה שם המשחק:

כמו תמיד גם כאן הומור יכול לעשות לכם את העבודה. טרנד הטקסטים יכול להפוך למשעשע ומעלה חיוך בשילוב תמונה עם משפט מצחיק או שטיח ובו מילה משעשעת. גם הקונטקסט הוא חשוב – איכן שמים את האלמנט. יותר מתמונה הטקסט יכול לשעשע בצורה מתוחכמת ובלי מילים.

 beitili_itsabc_6
הומור הוא שם המשחק: אלמנט טקסט משעשע לעיצוב חדר השינה (עיצוב: ביתילי)

 beitili_itsabc_2
כרית שגורמת לך לחייך (עיצוב: ביתילי)

 beitili_itsabc_3
שחור לבן קלאסי: נותן לאותיות לבלוט (עיצוב: ביתילי)