ויראלי: "בני הזוג של אינסטגרם"

הם דואגים לזוויות, לכך שהחברה שלהם תצא פצצה ואם הם מפשלים בתיעוד, אז יש בעיה. הכירו את הגברים של אינסטה, אלה שיעשו הכל בשביל תמונה טובה – של בנות זוגן

בעידן הנוכחי, אי אפשר לא להיות באינסטגרם. כלומר, אפשר אבל אז אתן עלולות להרגיש מנותקות מהעולם החיצון. ישנן בחורות שכל מהות קיומן נע סביב הסלפי שהעלו לרשת. אם הן קיבלו הרבה לייקים אז מבחינתן, אפשר להמשיך להתקיים בכיף ואם לא, אז מישהו כבר אשם וזה כנראה בן הזוג שלא יודע לצלם אותן באופן מספיק מחמיא. כל גבר יודע שעליו לפתח חוש צילום עילאי אחרת הוא יוחלף בצלם מוכשר יותר.

כן, מדובר בתופעה טרגית-קומית, בה גברים חיים סביב התמונות של בנות זוגן ומוצאים את עצמם מסתכנים, מתייבשים, מתעלים על עצמם והכל כדי להביא את ה-תמונה שאהובתן תאשר. זה לא צחוק, תהיו בטוחות ולא סתם נפתח חשבון אינסטגרם משעשע ,Boyfriends of Instagram, המציג את אותם גברים בעיצומו של תיעוד החברות שלהם. אם תחשבו על זה, באמת מגיע להם קרדיט וריספקט.

כפי שאתן יכולות לראות, הגברים הללו פשוט יחזיקו את הסמרטפון ויעשו את המוטל עליחהם בשקט ובלי להתלונן. הדבר האחרון שהם רוצים זה לראות את הבאסה על פני החברות והמטרה מקדשת את האמצעים. מי שיצרו את החשבון, הם שני גברים מסידני, אוסטרליה שהעדיפו לשמור על אנונימיות. הם התמקדו בגברים המתעדים בנות זוג אבל מבחינתם, ניתן לשלוח להם תמונות של כל אדם שמצלם אדם אחר.

כבר יש להם יותר מ-45 אלף עוקבים נאמנים וכנראה שהמספר רק יגדל. כי בכל זאת, התופעה הקשה

גברים של אינסטה

 

גברים של אינסטה קבוצתי

 

גברים של אינסטגרם משעשע

 

גברים של אינסטה בחוף

 

גברים של אינסטה חשבון

 

גברים של אינסטה ליד עץ

 

גברים של אינסטה בחוף

 

גברים של אינסטה ביחד

 

גברים של אינסטה בחול

 

בני זוג של נשות אינסטה