התצלום המשפחתי של הנסיך צ'ארלס

לרגל יום הולדת 70 של הנסיך צ'ארלס, התלכדו ביחד אשתו קמילה, בניו ויליאם והארי, נשותיהם והנכדים הקטנים לתצלום היסטורי ונפלא בכחול-לבן

לא תמיד אנחנו זוכים לראות את בנו של המלכה אליזבת', צ'ארלס, במרכז תשומת הלב. הנסיך מוויילס לא זכה בשנים האחרונות לפופולאריות יתרה והוא העדיף להישמר הרחק מאור הזרקורים. אבל בשנה האחרונה נראה כי הכעס אליו, מאז מות דיאנה קצת דעך ולאחר שבכל העולם צפו בו מלווה את מייגן מרקל לחופה, משהו באוויר השתנה. העובדה היא שמתישהו צ'ארלס יומלך למלך וכדי להיכנס לתפקיד עליו לשפר את המוניטין. מי שהיה נסיך פלייבוי שובב הפך בעיני העם לסבא חביב ולרגל יום הולדתו ה-70, בית המלוכה שחרר תצלום נפלא של צ'ארלס, אשתו קמילה, הנסיכים ויליאם והארי, קייט מידלטון והילדים (ג'ורג', שרלוט ולואיס) ומייגן מרקל ההריונית.

הסטיילינג המלכותי היה משובח וכולם התלבשו בגווני כחול-לבן. אם לשפוט לפי התמונות, הכל נפלא בבית המלוכה הבריטי ובני המשפחה נראים שמחים וקורנים אבל מאחורי הקלעים התרחשו לא מעט דרמות. הנסיכים ויליאם והארי הופרדו רשמית בכל מה שקשור לקריירות (אולי כדי חהכין את ויליאם בבוא היום לתפקיד מלך) ולא ניכר שיש חיבור מיוחד בין מידלטון למרקל, שספגה ביקורות קשות על מה ששידרה במהלך המסע הרשמי שלה לאוסטרליה וניו זילנד. מרקל ביססה מעמד של בזבזנית כפייתית שעוררה סערה על בחירות הלבוש שלה בלא מעט פעמים, כמי שמטיפה על הומינטריות כשהיא מוציאה הון על בגדי מעצבים ונואמת על פמיניזם כשכולה נישאה לנסיך, עבורו עזבה הכל. תוסיפו לכך את אינספור הפרסומים השליליים על העבר שלה שמזיקים לה.

משפחת המלוכה אינסטגרם

כמו כן, לגולשים נמאס לראות את מרקל ואת הארי מחזיקים ידיים כמו טינאייג'רים מאוהבים בכל אירוע רשמי ורציני. לאחרונה פורסם כי שלושה עובדים צמודים למרקל עזבו את עבודתיהם וכנראה שמדובר בדיווה חסרת תקנה שמטילה אימה במסדרונות הארמון. מרקל מייצגת את כל מה שמידלטון, האותנטית והחביבה על הבריטים, לא דוגלת בו. מומחים ניתחו את תמונותיהן המשותפות של מרקל ומידלטון וטענו שהחיוכים קפואים ומזויפים וכי הן לא ממש מסתדרות ביניהן. גם ויליאם והארי כבר לא קרובים כמו בעבר ונראה כי הצטרפותה של מרקל למשפחה לא באמת הובילה את בית המלוכה למקום טוב יותר. אבל העיקר שבתמונה הרשמית הכל נראה נפלא וזה מה שחשוב.

משפחת המלוכה צילום אינסטגרם