התפוח והעץ: קייט מוס ובתה לילה גרייס

בתה של קייט מוס, לילה גרייס, כבר בת 15 וזה בדיוק הזמן בשבילה לתפוס מקום בשורה הראשונה בשבוע האופנה בלונדון לצד אמה. התחלה של קריירה בעולם האופנה? ימים יגידו

Screenshot_20170918-094707

ילדים של מפורסמים מעסיקים את התקשורת לא מעט. היצר המציצני שקיים כמעט בכולנו, שולח אותנו לבדוק עד כמה התפוח נפל קרוב לעץ, או שלא, האם הגנים עבדו שעות נוספות ובעיקר האם הילדים רוצים ומצליחים להמשיך בדרכם של ההורים, למרות, ואולי בזכות, הרף הגבוה שהציבו.

לאחרונה שמענו הרבה על קאיה גרבר (קרופורד), לילי קולינס, פריס ג'קסון, איריס לאו ולילי רוז דפ – כולן בנות של כוכבים גדולים משנות ה-80 וה-90 שהיום כבר עובדות בהצלחה בתעשיית האופנה והבידור ומוכרות בזכות עצמן, גם אם הייחוס המשפחתי היווה עבורן מקפצה לא רעה בתור התחלה.

החשיפה של הדור הבא נעשית בדרך כלל בגילאי 14-15 ולכן לא מאוד הופתענו כשהשבוע עלתה לכותרות בתה בת ה-15 של קייט מוס – לילה גרייס, שנצפתה בהופעה פומבית נדירה לצד אמה בתצוגה של טופ שופ בשבוע האופנה בלונדון.

Screenshot_20170919-110735

מוס היא חברה קרובה של הבעלים של טופ שופ, המיליארדר סיר פיליפ גרין והיא מקפידה להגיע מדי עונה לתצוגה. לילה גרייס הצעירה בדרך כלל נמנעת מלהצטרף לאמה באירועים מתוקשרים, אבל הפעם הגיעו השתיים ביחד היישר לשורה הראשונה והתיישבו לצד חבר קרוב נוסף – עורך ווג הבריטי הנכנס, אדוארד אניפול.

Screenshot_20170919-110229

במכנסיים ארוכים משובצים, גופיה לבנה, ג'קט עור שחור, סניקרס וקלאץ' אפור ובפנים נקיות מאיפור, לילה גרייס הוכיחה שהסטייל חסר המאמץ של אמה עבר אליה בירושה. קייט כהרגלה נראתה נפלא באוברול שחור, מגפוני זמש חומים, תיק תואם ושיער פזור.

לפני מספר חודשים עשתה לילה גרייס צעדים ראשונים בעולם האופנה כשהצטלמה לקמפיין הראשון שלה למותג שיער בריטי וההגעה לתצוגה של טופשופ מרמזת שהא כבר מתכוננת לדבר הבא. שיהיה בהצלחה.

lilaGRACE

 

***