התספורת החמה של קיץ 2018

תספורת הקארה של קיץ 2018 חוגגת את המראה הטבעי ומתאימה לכולן – מתולתלות ובעלות שיער חלק, עבה או דק, הרבה או מעט

אחרי שנים ששלטו בתחום עיצוב השיער תספורות א-סימטריות מתוחכמות, צבעים נועזים ותסרוקות מסובכות, יותר ויותר נשים חוזרות לתספורת הקארה המסורתית שנהוג לכנות באתרי האופנה – בוב.

צילום מסך אינסטגרם

בקיץ 2018 הקארה נע בין גובה הסנטר לכתפיים ושומר על מראה טבעי ומעט מבולגן, כזה שלא דורש התעסקות מיוחדת, רק חפיפה ועיצוב ידני באמצעות קרם או ספריי שיספק לשיער מראה בריא ונעים למגע.

הרעיון העומד בבסיס הקארה החדש הוא לזרום עם סוג השיער שלך ולא לאלץ אותו להיות משהו אחר. המתולתלות נשארות מתולתלות, החלקות נשארות חלקות ואלו עם השיער הגלי נהנות משני העולמות. כשהתספורת נעשית מראש בהתאם לסוג השיער שלך, את יכולה להיות בטוחה שתוכלי לסדר אותה בקלות באמצעות מוצרים מתאימים שיוציאו ממנה את המיטב.

צילום מסך אינסטגרם

תוכלי לבחור קרם, מוס או ספריי לעיצוב או חיזוק תלתלים, ספריי מלח למראה טבעי של "הרגע יצאתי מהים", סרום או שמן לריכוך ותוספת ברק. מצאי את התכשיר שעובד בשבילך ובשביל הקארה שלך ובדקות ספורות תוכלי לעצב אותו מדי בוקר.

מוצרים לשיער יח"צ סדרת שמנים לשיער, Life by Michel Mercier, מחיר: 29.90 שקל ליחידה | ספריי לחות ועיצוב מהיר, לוריאל פריז, מחיר: 39.90 שקל | ספריי ג'ל לתלתלים, טוני&גאי, מחיר: 69.90 שקל | קרם עיצוב, פיטו 7 של פיטו פריז, מחיר: 85 שקל.

מוצרים לשיער יח"צ ספריי מלח ים לשיער, טרזמה, מחיר: 26.90 שקל | מוס לשיער סרמיד, סאיוס, מחיר: 22.90 שקל | מוס אולטרה סטרונג, וולה, מחיר: 24.90 שקל | ספרי מקבע עיצוב, נטורל פורמולה, מחיר: 39.90 שקל | שמפו יבש, אוזי, מחיר: 19.90 שקל.

את הקארה שלך תוכלי לעצב עם שביל באמצע או בצד (לבעלות פנים מוארכות בדרך כלל יחמיא שביל בצד, לבעלות פנים עגולות – שביל באמצע), ובימים שבא לך לגוון, כשחם מדי או כשאת עושה כושר תוכלי גם לאסוף את השיער, וזה ללא ספק אחד מיתרונותיה הגדולים של תספורת הקארה שעושה לנו שירות נהדר הן במצב פזור והם במצב אסוף.

צילום מסך אינסטגרם

כדי לשמור על מראה שיער רענן גם בלחות של הקיץ הישראלי, מומלץ להצטייד בשמפו יבש ולרסס במידת הצורך. תוך שניות התסרוקת שלך תקבל חיים וברק, כאילו הרגע יצאת מהמספרה.

קבלי השראה

צילום מסך אינסטגרם

BOBHAIRCUT14718 (11)

 

bobhairstyle187 (1)

צילום מסך אינסטגרם

צילום מסך אינסטגרם

bobhairstyle187 (2)

 

צילום מסך אינסטגרם

BOBHAIRCUT14718 (9)

bobhairstyle187 (3)

***