התמונה הראשונה שבר רפאלי פרסמה לאחר הלידה

הדוגמנית המצליחה העלתה לרשת תמונה ראשונה לאחר לידת בתה אל, בה הראתה לכולם למה חיכתה בקוצר רוח בכל תקופת ההריון. מודים, לא ציפינו לזה

הדוגמנית בר רפאלי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה ראשונה לאחר לידת בתה אל ואם ציפיתם לתמונה פוטוגנית של היורשת, תשכחו מזה. רפאלי פרסמה תמונה מעוררת תיאבון של של מגש סושי ענקי. כן, ככה נראית עבודת היח"צ הזריזה בעולם כשתזמון הוא שם המפתח. לא ברור אם שלחו לה את המנה המושקעת מטעם המסעדה האהובה עליה או שהיא פשוט הלכה לשם בכוחות עצמה אבל לאחר שנמנעה מלאכול סושי לאורך כל תקופת ההריון, מדובר בפינוק המושלם.

את שם בתה הנבחר, אל, אמה ציפי חשפה בפוסט במהירות מפתיעה וגולשים רבים לא ממש אהבו את הבחירה, בלשון המעטה. בעברית פירוש השם הוא "ישות אליה מתייחסים כקדושה, עליונה או נשגבת" אבל רבים תהו האם רפאלי עשתה מחווה למגזין האופנה "אל", לאחר כל השערים שקטפה בו לאורך השנים, או שהדוגמנית האוסטרלית אל מקפירסון עוררה בה השראה.

יתרון אחד מובהק, בשם האוניברסלי שבחרה, הוא בכך שאם בתה תרצה יום אחד לפתח קריירה מעבר לים בחו"ל לא יצחקו לה עליו. בימינו, שם לועזי קליט הוא נכס לא קטן, למי שרוצה להצליח מחוץ לגבולות ארצנו. מה בדיוק עמד מאחורי הבחירה, נגלה כנראה בראיון הפוסט לידה הבא. עד אז, שיהיה לה בתיאבון עם כל הסושי הזה. אם היא לא תסיים מהצלחת, נשמח לשאריות, תודה.

סושי בר רפאלי

בר רפאלי בטן