התמונה המשפחתית הרשמית עם הנסיך הארי ומייגן מרקל

כאילו לא הספיקו לנו כל אלפי התמונות שכבר ראינו ברשת, ארמון המלוכה שיחרר את התמונות הרשמיות של הנסיך הארי ומייגן מרקל כזוג נשוי, לצד שאר בני המשפחה והתוצאה נפלאה

טרם נרגעו הרוחות מחתונת השנה, של הנסיך הארי ומייגן מרקל ולמרות שכבר ראינו אלפי תמונות ברשת, תמיד יש מקום לתצלומים הרשמיים של המשפחה המלכותית עם התוספת הנכבדת: הדוכס והדוכסית מססקס. את התמונות המהממות, שתיעד צלם האופנה אלכסי לובומירסקי, אפשר לראות בחשבון האינסטגרם של ארמון קנסינגטון ואי אפשר שלא להרגיש צמרמורת על כך שמייגן מרקל באמת עשתה היסטוריה לא קטנה בבית המלוכה הבריטי. וולקאם לעידן חדש, לתקופה נאורה, ליברלית ומרעננת יותר.

רק לראות את האושר על פניהם אומר הכל. שימו לב, אפילו המלכה אליזבת מחייכת. בתמונות, שצולמו בטירת וינזדור, מרקל נראית הרבה יותר מדוייקת בכל הקשור להופעתה. השמלה מונחת טוב יותר, ההינומה מקדימה, האיפור והשיער נראה כמו שצריך וקצת חבל שבחתונה עצמה היא לא נראתה ככה אבל למה להיות קטנוניים, היא נשואה לנסיך פור גוד סייק והשניים נראים מאוהבים בטירוף וזה באמת מה שחשוב פה.

קצת צורם בעין שהנסיך לואי הקטן לא מופיע בתמונה, מאחר וקייט מידלטון והנסיך ויליאם לא הביאו אותו לאירוע אבל הוא ממש חסר בתצלום שמנציח את כל המשפחה המלכותית. אולי עוד יוסיפו אותו בפוטושופ. ראינו דברים מוזרים יותר. זהו, מרקל היא נציגה רשמית של המשפחה ונותר לאחל להם הרבה שנים של נחת והופעות פוטוגניות בפני התקשורת, אחרת בשביל מה השקענו בהם כל כך הרבה זמן?

מייגן והארי התצלום הרשמי המש פחתי צילום אינסטגרם

מייגן מרקל וכולם צילום אינסטגרם

מייגן והארי רשמי אינסטגרם